• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.356 votes
Profile

Knock-Out: Beste Horror Scene 2006

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Helemaal eens met Doom, de Moord op Tina had het zeker verdiend om verder te komen. Had wat mij betreft zelfs mogen winnen.

Hoewel ik trouwens helemaal niet ontevreden ben over de winnaar. Heb vanmorgen The Thing nog even een herziening gegeven en die bloedtest scène is inderdaad érg sterk!

dutchtuga wrote:
net als het etentje met grandpa uit TCM.

Die scène staat toch op nummer 3?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nee dat is de scene in het begin met de deur.... (Zie nu ineens dat dit tot grote verwarring kan hebben geleid..)

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Inderdaad, nu dat je het zegt. Heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan maar de opa scene kan ook omschreven worden als neerslaan met hamer. I hoop echt dat mensen dit hebben ingezien.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

dutchtuga wrote:

Maar voor de rest had zo'n lijst er veel erger uit kunnen zien en dat weet je .

Dat zeker. Alleen blijf ik ook treuren om Haute Tension, de cirkelzaag scene. Haute binnenkort misschien eens in de MovieMeter pakketservice gooien, zodat de film wat bekender wordt. Wie weet dan bij de horror knock-out scene 2007 wel een plek bij de eerste 16.

Maar over het algemeen ben ik tevreden hoor. Eindelijk eens een knock-out waar ik full time aan mee kon doen!

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Een idee om bij de volgende KO te proberen om iets met YouTube te doen.

Fragmenten bij elkaar zoeken of aanvullen. Ik weet niet hoe snel YouTube bij is met copyright materiaal.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Denk je dat youtube zelf betaald voor al die filmpjes???

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ik snap niet hoe mensen een hele film op youtube zouden willen kijken. Enorm matige kwaliteit.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Het idee van YouTube gebruiken had Reinbo ook al bedacht en ook meerdere keren proberen uit te voeren. Echter het werkt voor mij niet. Wanneer ik een film niet heb gezien, ga ik geen gruwelijke scene uit zo'n film bekijken. Zeker niet als ik de film in de toekomst nog wil gaan bekijken.

Dat verklapt gewoon te veel. Ik wil me laten verrassen door films met hetgeen wat allemaal nog gaat komen. Zonde om een scene vooraf te gaan bekijken dus, neemt een belangrijk element weg uit het horror genre.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

De Youtube link was ook bedoeld om mensen die de film wel gezien hadden een geheugensteuntje te geven...

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Hmm, oke. Vreemd, dacht dat je toch een paar keer letterlijk hebt aangegeven dat je via Youtube de onbekende films wat meer bekendheid wou geven. Maar ik vind het best.

Je "geheugensteun" in ieder geval niet nodig gehad.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

mikey, ik bedoelde hoe snel ze erbij zijn met het eraf kicken.

Mijn insteek was ook dan even iets meer dan een incidentele geheugensteuntje.

Vooral voor degenen die verder weinig met de volledige films hebben en individueel de scenes kunnen vergelijken en minder subjectief stemmen.

Het gaat immers om de scenes en niet om de film en hype (kuch).

Punt is dan dat er een diehard moet zijn om ze bij elkaar te verzamelen en uploaden. Maar in elke community heb je er wel een paar...toch?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

ToNe wrote:

Maar in elke community heb je er wel een paar...toch?

Zeker.

We dachten aan jou.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Heh, ik ben die-hard in gemakzucht.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Doom wrote:

Hmm, oke. Vreemd, dacht dat je toch een paar keer letterlijk hebt aangegeven dat je via Youtube de onbekende films wat meer bekendheid wou geven. Maar ik vind het best.

Je "geheugensteun" in ieder geval niet nodig gehad.

Met ook bedoelde ik 'ook'. Allebei dus, zowel als geheugen steun als voor wie de scen niet kent.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Nou, wat lul je dan.

ToNe wrote:

Heh, ik ben die-hard in gemakzucht.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Doom wrote:

Nou, wat lul je dan.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Excuses, ik las weer eens te snel.

Voorlopig zeker geen horror knock-outs meer of wel?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Meest stompzinnige actie van en persoon in een horrorfilm...

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Een knock-out met horrorpersonages is ook nog niet geweest!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Leatherface

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Die lijkt me inderdaad erg cool zo'n knock out Met Jason Voorhees uiteraard als winnaar.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Op zich geen slecht idee. Een kleine horror personages knock-out van 32 deelnemers. Pinhead, Freddy, Penny, Chucky, Killer (Uit Haute Tension), Jigsaw, Myers etc.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Hm, en ik wilde een serie 'kunstwerken' maken van horroriconen. Wat een foresight.

Animo, heren?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Chi, chi, chi, ah, ah ,ah...

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

En vergeet Ashley Williams, The Candyman, Void, Father McGruder, Nurse McTavish, Baby Selwyn, Hannibal Lecter, Dr. Herbert West, Chop Top, Alfredo, The Hitchhiker, Drayton Sawyer, Grandpa, The Ghostface Killer, Frankenstein, Bub, Capt. Rhodes, Dracula, Alien, Toxie, The Chatterer, Butterball en Female Cenobite, Norman Bates, Jack Torrence, Samara en The Crypt Keeper niet!

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

The stepfather!

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Whehe, ja. Die wou ik net opnoemen Chainsaw.

Nee, mooie lijst!

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Jongens jongens hoe kunnen we één der grootsten nou vergeten: Captain Spaulding!!

Dit lijkt mij dus een erg leuk idee maar nu mag iemand anders m wel opstarten. Heb mn portie wel gehad met deze KO .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Toxie

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Captain spaulding?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.