• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.145 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

Knock-Out: Beste Horror Scene 2006

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

2-2

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Jeetje wat een gezever allemaal. Ik heb deze knock out georganiseerd omdat ik een liefhebber ben en graag met deze dingen bezig ben. Wie wil stemmen stemt en wie niet wil stemmen doet het lekker niet. Mug vind dat wij te serieus bezig zijn? Nou, ik vind zo'n hele discussie oprafelen behoorlijk ver gaan, en dat kleinerende gedoe totaal nergens voor nodig. Dit is een filmsite en ik begrijp niet dat iemand zich kan irriteren als ze in een topic mensen bezig zien met filmdingen waar ze ook daadwerkelijk van houden. Niet zo zakelijk doen zeg. Wees blij dat er nog liefhebbers zijn .

Ik blijf btw bij de regels die in het begin zijn vastgesteld. Niet omdat ik het nieuwe voorstel niets vind maar omdat ik me principieel aan de originele regels wil houden. Ben niet zo erg voor aanpassingen. Tot nu loopt de knock out gewoon lekker.

2-3 Basket Case

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Wel erg dat Se7en door is trouwens. Enige horror daar is Morgan Freeman.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Hehe ach ja, wel de beste scene misschien uit de film. Vond Pitt het eerste uur eigenlijk de grootste horror.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

3-3 TCM 2 heeft toch meer mainstreampotential. En moest ook wel erg hard lachen om die spugende collega die z'n gezicht kwijt was....

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Anyone?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

4-3

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

Het staat 3-3 nu. Reinbo heeft 2 keer gestemd.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ooeps Sorry..... 't gaat ook zo langzaam....

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

4-3

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Kan iemand mijn geheugen opfrissen voor die scene? Aangezien ik een TCM vervolg heb gezien, ik weet alleen niet meer of het 2 of 3 was. Uiteraard is dit ook de reden dat ik nog niet heb gestemd.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Doom wrote:
Kan iemand mijn geheugen opfrissen voor die scene? Aangezien ik een TCM vervolg heb gezien, ik weet alleen niet meer of het 2 of 3 was. Uiteraard is dit ook de reden dat ik nog niet heb gestemd.

Leatheace snijdt met een electrisch mes het gezicht van de radio technicus af en plakt het bij de vrouwelijke dj, wiens handen op haar rug zitten waardoor ze het niet van haar gezicht kan krijgen. Leatherface maakt vervolgens een dansje met haar, terwijl de technicus bijkomt en begint te rochelen..... Erg surrealistisch allemaal...

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Klinkt geweldig, maar helaas. Niet gezien. Waarschijnlijk heb ik dus het derde deel gezien, maar ja. Binnenkort ga ik de hele reeks nog(maals) bekijken. Bedankt Reinbo

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

5-3

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

50 - Haute Tension - Pijp scene vs New Nightmare - Moord op babysitter in ziekenhuis

Briljant

1-0

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

2-0

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

3-0

Als het van mij afhangt zal deze nog ver geraken.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Halcyon wrote:

Als het van mij afhangt zal deze nog ver geraken.

Zekr, alleen ik geef de scene met de kettingzaag meer kans. In mijn ogen een van de sterkste scenes in de horror geschiedenis. Een van mijn favorieten, zo niet mijn favoriet!

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

4-0

hm, al een tijdje geen film opgezet, maar ik krijg op deze manier wel weer zin om wat horrorfilms op te zetten...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

5-0

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

51 - De Lift - Scene met het meisje vs Psycho - Bates valt rechercheur aan boven aan de trap

1-0

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

1-1

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

1-2

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

2-2

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

3-2

Opzetten dan ToNe

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

3-3

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

4-3

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

5-3

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

52 - Dead End - Richard kust 'Lady in White' vs Haunting - Luid gebonk op de deur

1-0

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

1-1

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.