- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Had dan minstens de tong scene uit Ichi erin gezet.
0-5
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
57 - American Werewolf in London - Nazi Nachtmerie (dubbelschrikeffect) vs Invisible Man (1933) - Man 'toont' zichzelf
Beide niet gezien...
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Kan iemand even mijn geheugen opfrissen; hoe ging die scène uit American Werewolf in London ook al weer?
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
1-0 Ik kan je AW erg aanraden. 
Ik kan m je zelfs behoorlijk aanraden
. Die transformatiescene is voor mij ook één van grote kanshebbers voor t winnen van deze KO.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kan iemand even mijn geheugen opfrissen; hoe ging die scène uit American Werewolf in London ook al weer?
't is een scene waarin het ouderlijk huis van de jonge hoofdrolspeler wordt binnen gevallen door Nazies met werewelf koppen, die z'n hele familie afschieten.. Op de tv speelt de muppet show.
Dan schrikt hij wakker en komt de verpleegster binnen die zegt it's just a dream, maar als ze het gordijn opentrekt stormt er weer een nazie weerwolf binnen die haar neer steekt. Dan schrikt hij echt wakker.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Stuk spoiler-tekst
Oh, die! Een erg leuke scène inderdaad, hoewel die transformatie nog wel de beste scène uit AW is!

5-1
The Thing - Bloedtest vs Videodrome - Hoofd van Woods in TV
1-0
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
3-0
Ben nu net ondertussen Videodrome aan het kijken. Wat een rete saaie film zeg.
Zwakke scene overigens ook, vooral vergeleken met The Thing.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
59 - Prince of Darkness - in insecten uiteenvallen vs American Psycho - Bateman staat achter slachtoffer met drilboor
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
60 - The Thing - Muterende Honden vs Henry: Portrait of a Serial Killer - Moord op gezin
1-0
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
61 - Child's Play - Chucky die tot leven komt voor het open haard vs Fudoh - Jongetjes voetballen met hoofd
1-0