- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2006)
Knock Out: Regisseurs (2006)
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Van de 32 regisseurs uit de vierde ronde van vorig jaar, zijn er intussen nog maar 20 overgebleven, want ook deze zijn in de strijd gebleven:
Krzysztof Kieslowski
Billy Wilder
Alejandro Amenábar
Martin Scorsese
Terry Gilliam
Wong Kar Wai
Nagisa Oshima
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Straks Emir Kusturica - John Carpenter
Hey mijn twee underdog favorieten tegen elkaar.... nou ja, gaat er in ieder geval eentje door. 
Voor de rest lijkt mij deze loting in de meeste gevallen een duidelijke zaak....
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
O, ik heb enkel alleen die braakneigingen bij Alexander. De rest van zijn films zijn aardig tot zeer goed en meestal met de nadruk op die laatste 
Ik heb Platoon en Natural Born Killers gezien, en ik vond het allebei verschrikkelijk.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Brian De Palma - Sergio Leone
Ingmar Bergman - Joel Coen
Nicholas Ray - Peter Jackson
Alfred Hitchcock - F.W. Murnau
Daar gaan weer een aantal van mijn favorieten. 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Triest dat die Welles weer zo ver komt 
George Lucas - Charles Chaplin
1-0 THX
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Triest dat die Welles weer zo ver komt 
Hoeveel films heb je van Welles gezien?
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Hoeveel films heb je van Welles gezien?
Eén. Z'n zogenaamd beste film, en wat een stuk saai gezever. Je mag er niet aan denken dat z'n andere films minder goed horen te zijn.
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Eén.
nou dan. je moet niet zo generaliseren
Z'n zogenaamd beste film, en wat een stuk saai gezever. Je mag er niet aan denken dat z'n andere films minder goed horen te zijn.
wie zegt dat
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Nee, hij heeft vast ongelofelijke meesterwerken gemaakt die z'n tijd ver vooruit zijn, en nog steeds mee kunnen met de beste films van tegenwoordig. Ik neem aan dat je me niet zo goed kent, maar met zo'n promopraat moet je niet bij mij zijn.
Moviemeter als community en een hoop critici, die Cane vaak de beste film ooit vinden.