- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2006)
Knock Out: Regisseurs (2006)
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Ik neem aan dat je me niet zo goed kent, maar met zo'n promopraat moet je niet bij mij zijn.
Waarom zou ik? Hij is mijn vader niet… 
Citizen Kane is misschien 1 van de belangrijkste films ooit, maar het blijft wel nog altijd zijn debuutfilmpje.
Ik hoop da je "Moviemeter als community en een hoop critici" niet serieus neemt. Althans dat heb IK iig nooit gedaan. Vandaag vinden ze deze film het beste, morgen weer een andere.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Ritchie eruit tegen stone ? 
unglaublich..
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Staat toch duidelijk "zogenaamd" en "horen", dus het lijkt me ook duidelijk wat ik er van denk.
Maar raad me vooral een film aan, ik zal hem met plezier kijken
. Alleen achteraf niet zeuren, zoals anderen wel eens durven.
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Ik denk niet dat je een gids nodig hebt bij het uitzoeken van een juiste film. Je bent volwassen en slim genoeg om dat zelf te doen.
Overigens, Welles heeft niet zo veel films op zijn naam staan. Lang hoef je dus niet te zoeken om een beter film dan Citizen Kane tegen te komen. 
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
0-2 
Ik ben volwassen en slim genoeg om te weten dat al die oude films basically niet voor mij bestemd zijn. Ik vind het saaie verhaaltje die audiovisueel niks voorstellen. Behalven Godard en één of andere te obscure Japanner is er nog geen enkele klassieke regisseur die mij kunnen boeien heeft.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Niets van Frank Capra gezien, maar lijkt me beter dan Isao Takahata. Niet veel Aziatische films gezien behalve Ichi en enkele andere, maar die vond ik ontzettend bagger. Dus ik heb het tot heden toe niet zo op Aziatische films...
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Ichi The Killer is ook de beste film om met Grave of the Fireflies te vergelijken 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Hij heeft het niet op Aziatische films, zoals jij het niet op oudere films hebt. Ik zie het probleem niet...
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Hij heeft het niet op Aziatische films, zoals jij het niet op oudere films hebt. Ik zie het probleem niet...
Mnee, maar jij doet traditiegetrouw ook niet veel moeite.
Het verschil is dat ik ondertussen al een hoop klassiekers gezien heb en al meerdere malen duidelijk heb aangegeven waar het schoentje wringt. Da's wat anders dan Azië afserveren op enkele films waarvan Ichi The Killer dan als speerloper dient om een totale tegenpool als mindere te zien.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Ik geef alleen mijn mening, maar jij moet er dan zonodig weer tegenin gaan. Prima, maar doe dat dan op een fatsoenlijke manier ipv een kort bericht en een sarcastische smiley... En dat zegt dan meneer die Welles hierboven afkeurt op een film, eerder in dit topic.
Ik bedoel het boeit me niet als een user ergens niet mee eens is en er commentaar op geeft, maar dat is bij jou erg vaak het geval (niet bij mij persoonlijk maar bij andere users) en daar irriteer ik me onderhand gruwelijk aan.
Bah bah
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik had gedacht dat na een dagje afwezigheid we wel al in de finale zouden zitten. Blij verrast dat Coen het gewonnen heeft van Scorsese (Scorsese is geweldig, maar Coen hoort bij mijn absolute top). Verder niet al te veel verlies gedraait, op een enkeling na (Hawks).
8-4 Capra 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Stephen Frears - Hayao Miyazaki
0-1
Van allebei maar 1 gezien en allebei 4 sterren, maar Miyazaki's film was toch bijzonderder.