- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out tv-series
Knock-out tv-series
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Net als boksen in het donker en iemand K.O. horen gaan zonder te weten wie... 
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
118. Married... With Children - Strong Medicine
1-0 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Vind het verloop ook nogal jammer. Je kan gewoon ook even wachten ipv als een kip zonder kop op alles wat los zit te stemmen.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Vind het verloop ook nogal jammer. Je kan gewoon ook even wachten ipv als een kip zonder kop op alles wat los zit te stemmen.
Volgens mij ben jij zelf ook in bepaalde periodes in zowat elke knock-out te vinden onderhond?
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Volgens mij ben jij zelf ook in bepaalde periodes in zowat elke knock-out te vinden onderhond?
Gaat mij erover dat er heel wat onduidelijkheid is in deze knock-out, en dat je dan beter even kan wachten ipv gewoon door te spelen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De knockouts waar verwarring over is, bevatten toch niet echt grote kanshebbers, dus het valt wel mee, denk ik.
120. Bassie en Adriaan - In de Vlaamsche pot
1-0
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Gaat mij erover dat er heel wat onduidelijkheid is in deze knock-out, en dat je dan beter even kan wachten ipv gewoon door te spelen.
Oke, mijn excuses, ik dacht dat het ging over het feit dat de rondes elkaar te snel opvolgden. Nu kan ik alleen maar zeggen dat ik het met je eens ben 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Precies!
Ik heb een paar keer aangegeven dat er iets niet klopt en er wordt dan vrolijk doorgestemd.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Precies!
Ik heb een paar keer aangegeven dat er iets niet klopt en er wordt dan vrolijk doorgestemd.
Ja, de tegenstrever van De Smurfen veranderd en de stemming gaat gewoon door. 'k Moet wel zeggen dat De Smurfen zowiezo door mochten van mij tegen al de mogelijke kandidaten die opgenoemd werden...