• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Knock-out tv-series

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

Bovendien zien de kostuums er altijd goed uit.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

9-12

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

9-13 Twin Peaks

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

Twin Peaks! Een fantastische winnaar!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

stan you knock-out killer..

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Haha

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

En zo kwam het allemaal nog goed Deze Peakie kan nu in alle rust zijn avondeten gaan opeten

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mooi eind met een prachtige winnaar!

(afbeelding)

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

He leuk, een serie waar ik nooit ook maar 1 minuut van heb gezien

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eindelijk wint mijn eerste keus eens.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Heb niet gestemd maar terechte winnaar! Nu nog iemand die seizoen 2 op video heeft en hem in de pakketservice doet Ik sta bovenaan

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

count me in! ben nu wel heel benieuwd. Moet wel heeeel goed zijn als blackadder wordt verslagen..

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Tja ik heb seizzoen 1 nog steeds in het cellofaan, wacht op deel twee en dan eeh heel weekend.....

Ik heb de serie volgens mij nog wel ergens op een vage VHS tape staan, maar voor de pakketservice is die toch te 'breekbaar'

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Heeft Twin Peaks gewonnen? De enige reeks uit deze knock-out die ik als tv-loze gezien heb wint dus ook. Wat meteen bewijst dat ik helemaal niks mis zonder beeldkast .

(afbeelding)

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Jammer dat Sopranos zo snel waren uitgeschakeld .

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Al had het natuurlijk Kino no Tabi moeten zijn, maar ik denk ik de enige uit 24000 bezoekers ben die die reeks gezien heeft. Men eet wat men voorgeschoteld krijgt natuurlijk.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Al had het natuurlijk Kino no Tabi moeten zijn, maar ik denk ik de enige uit 24000 bezoekers ben die die reeks gezien heeft. Men eet wat men voorgeschoteld krijgt natuurlijk.

Het mag jouw favoriet zijn. Maar om nu te stellen dat dit de eigenlijke winnaar had moeten zijn, en dat dit alleen niet het geval is geweest omdat alle overige 23999 users hem helaas niet gezien hebben gaat misschien wat ver.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Moeilijk in te schatten als je de reeks niet gezien hebt zou ik zeggen

Zelfde geldt voor Lain trouwens. Lynch kan een puntje zuigen aan de weirdness in die serie, maar niemand kent het natuurlijk. En dan maar op een ander kappen dat ze Twin Peaks niet kennen

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Moeilijk in te schatten als je de reeks niet gezien hebt zou ik zeggen

Ach, afgaande op de overlap tussen jouw smaak en die van het gros van de MM-ers durf ik die afweging wel te maken...

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Zo ontoegankelijk is die reeks eigenlijk niet. Wel erg knap gemaakt en intelligenter dan Kubrick's en Tarkovky's oeuvre bij elkaar.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Niet te geloven, de dag dat ik er niet ben blazen ze door de rondes heen.

Hebben TP fans wel geluk gehad anders had het met mijn stem anders gelopen bij TP Seinfeld

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Onderhond wrote:

Zelfde geldt voor Lain trouwens. Lynch kan een puntje zuigen aan de weirdness in die serie, maar niemand kent het natuurlijk. En dan maar op een ander kappen dat ze Twin Peaks niet kennen

Inderdaad heel zonde, ik had het verwacht toen ik Lain opgaf maar toch maar gedaan. Lain is een geweldige serie en ook nog wel net iets beter dan TP.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Hmm, ik heb welgeteld 10 keer gestemd in dit topic, voornamelijk voor kinderseries. Dat is meer dan ik dacht. Twin Peaks niet gezien, maar ik zal er wellicht eens voor gaan zitten als ik de kans heb. Ik ben niet zo'n seriekijker; heb er geen gedult voor en er elke week voor moeten zitten gaat me ook niet goed af. Alleen al die Britse comedyseries wil ik nog steeds allemaal zien. Blackadder en Are You Being Served voorop. Mijn favoriete sereis waren overigens Monty Pythons Flying Circus en Fawlty Towers. Zoek de overeenkomst

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Pff, ben blij dat hier nog een mooie winnaar is uitgekomen. In mijn herinnering een grandioze serie die misschien indirect wel meer mijn filmliefde aanwakkerde dan de meeste films. Ik moet het hoognodig eens terugzien, want ik heb het sinds de eerste keer dat het is uiitgezonden (begin jaren '90) niet meer gezien. Maar ik wacht nog tot de release van de rest van de serie.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Inderdaad heel zonde, ik had het verwacht toen ik Lain opgaf maar toch maar gedaan. Lain is een geweldige serie en ook nog wel net iets beter dan TP.

Ach ik ben benieuwd naar Lain. Aan de andere kant is Wierdness niet het summum. Zo vind ik Erasor Head met 48 een van Lynch zijn mindere en kom ik bij rabbits niet verder dan 1,5*

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Zo ontoegankelijk is die reeks eigenlijk niet. Wel erg knap gemaakt en intelligenter dan Kubrick's en Tarkovky's oeuvre bij elkaar.

Tja, sommige van ons zijn het tekenfilmstadium een beetje ontgroeid.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Die stelling blijkt ... uit niks. Integendeel zelf.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Zoek de tekenfilms!

http://www.moviemeter.nl/list/top_alt/

Ik weet zeker dat je er meer vind op in de top 10's van de leden van de Disneyclub!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Tegen wie is Unit13 eruit gegaan?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ach. Twin Peaks....

In ieder geval een serie die ik gezien heb, dus kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat hij gewonnen heeft. Zo goed was die serie nou ook weer niet. (Ik weet nog wel dat het destijds een mega-hype was)

Nu ben ik geen serie-expert, want ik heb eigenlijk een hekel aan series, omdat je dan zo'n verplichting hebt om steeds weer te kijken, en zeker bij een serie als Twin Peaks, waar je volgens mij geen aflevering moet missen.

Fawlty Towers was mijn favoriet, of Mr. Bean of MP and the Flying Circus, of Bottom of The Young Ones.

Mijn voorkeur ligt duidelijk in de Engelse humor.

Ik ben in ieder geval blij dat er geen Amerikaanse komedie heeft gewonnen. (en geen tekenfilm)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.