• 178.172 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.511 votes
Profile

Knock-Outs algemeen discussietopic

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

moviefreak#1 wrote:

Ik vond er geen fluit aan. Ik had al met 5-0 verloren voordat ik überhaupt wist dat ik meedeed

Haha

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

eRCee wrote:

Maar dat weegt allemaal niet op tegen het plezier om Onderhond er in de eerste ronde te zien uitvliegen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Geen users dan. Wat met de sequels, remakes en posters? En misschien wat ver gezocht met dieren in films? Lassie vs Black Beauty, Jaws vs Cujo en Free Willy vs Anaconda?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Film Pegasus wrote:

En misschien wat ver gezocht met dieren in films? Lassie vs Black Beauty, Jaws vs Cujo en Free Willy vs Anaconda?

NEE!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik ben wel voor het poster-idee. Maar dat pm'en met tot een bepaalde datum spreekt me minder aan. Gewoon net als bij bijvoorbeeld de knock-out: scènes de users een lijst laten samenstellen in dit topic, tot we er voldoende hebben. Wie het eerst komen, die het eerst malen en diens posters komen er in. Ik schat dat die lijst ongeveer 256 posters groot kan zijn. Dat er van een film meerdere posters in mogen vind ik ook wel een goed idee, maar dan moet je natuurlijk niet met eerst een Amerikaanse poster aankomen en dan vervolgens met precies dezelfde alleen dan met de Duitse titel bijvoorbeeld. Een maximum van 3 posters per film lijkt me ook wel goed.

Wie stemt voor?

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3566 votes

Ik ben voor !

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Ik stem ook voor.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ja dan moet ik Godfather 1 , Godfather 2 en Godfather 3 tot drie keer toe eruit stemmen. Dat is 9 keer

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

moviefreak#1 wrote:

Ja dan moet ik Godfather 1 , Godfather 2 en Godfather 3 tot drie keer toe eruit stemmen. Dat is 9 keer

Hangt er vanaf of er ook daadwerkelijk 3 posters per Godfatherfilm vrijgegeven worden. En wees eerlijk mensen: The Godfatherfilms hebben verre van de mooiste posters. De Kubricks ook niet overigens

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Vraag is maar of iedereen weer niet geleid wordt door z'n favoriete film.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Tja, je moet er gewoon vanuit gaan dat dat niet gebeurt.

Vive La Fête

• 153 messages
  • 545 votes

Mij lijkt het eigenlijk het beste idee om gewoon de poster te nemen die op moviemeter geplaatst is.

Is wel zo makkelijk

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Maar niet noodzakelijk de mooiste, dus waarom zou je ? Lijkt me sowieso beter dat je mensen verplicht eerst te laten kijken, zo bestaat er al minder kans dat ze gewoon op de film zelf gaan stemmen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Op de manier hoe de knock-outs gaan (incl. commentaren) vind ik het ongepast om een users knock-out te organiseren.........Tot zover de mededeling van knorrepot Mug die ongetwijfeld nu op de chat wordt uitgemaakt voor zeur, muggenzifter, mierenneuker, Jan-met-de-kleine-achternaam.

Nee hoor, ik zal je al je bijnamen besparen, maar gebrek aan humor heb je wel.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Om het praktisch te maken dacht ik ook eerst aan de posters die hier op de site staan. Maar als er een duidelijke link is naar alternatieve posters gaat dat ook wel. 't Zou wel leuk zijn omdat er veel klassiekers bij zijn. En liefst echte beoordelen op poster en niet zo zeer op de film zelf...

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Dat zul je toch niet tegenhouden, maar inderdaad wel een leuk idee om er een knock-out van te maken!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Omdat ik het al bijna een half jaar niet meer heb voorgesteld, nog maar een keer :

Een knock-out slechtste films

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

moviefreak#1 wrote:

Een knock-out slechtste films

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Heb ik alvast enkele leuke suggesties :evil

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Kom maar op met je lijstje, ben benieuwd wat je nu de aller, aller slechtste vindt?

Ik nomineer

La Vita e bela

Before Sunrise

Hudson Hawk

Death Becomes her

The Avengers

Jaws 4

Blair Witch Project, The

Highlander 2: The Quickening

Russian Ark

moet immers wel een kleurrijk lijstje worden.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Idioterne

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

In elk geval

Snitch'd

The Fear : Resurrection

En ook nog :

Grease

Grease 2

Dirty Dancing

Footloose

Gladiatress

Alone in the Dark

Boogeyman

Cheerleader Massacre

Cry Baby

Date Movie

Fire on the Amazon

The Island of Dr. Moreau

The Fog (2005)

Little Devils : The Birth

Power Rangers

Moonwalker

Naar de Klote!

Pootie Tang

Revenge of the Nerds 1t/m38

Spice World

Super Mario Bros

Baby Geniuses 1 en 2

Turtles 1t/m18

Pokemon 1t/m33

White Chicks

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Fighting Fish

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7945 votes

De Pijnbank...weergaloos slechte film!

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Persoonlijk zou ik liever eerst de posterknock-out zien. Stemmen op flutfilms lijkt me nu niet zo'n geweldig idee, of je moest echt met grote namen gaan werken.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Posters moeten er zeker komen! Slechtste film is leuk, maar enkel als je met de top 250 werkt of zo en niet met trashfilms die toch niemand goed vindt.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3566 votes

Onderhond wrote:

Persoonlijk zou ik liever eerst de posterknock-out zien. Stemmen op flutfilms lijkt me nu niet zo'n geweldig idee, of je moest echt met grote namen gaan werken.

Inderdaad......

Footloose tegen Spice World bijvoorbeeld

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Slechte films moeten wel een fanbase heebn, andes is er niks aan om ze te waarderen in de bad movie KO.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Neem gewoon de top 250 en vul die aan met de eerste 6 van de tip 150 en klaar is kees .

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Leuk idee, dat van die slechte films en de top 250. Alleen ben ik bang dat velen dan als slechtste films gaan stemmen op films met een grote fanbase in plaats van de echte slechtste. Films met een grote fanbase hebben namelijk haast automatisch een even grote hatebase.

En wat dachten jullie van deze 6 films al extra toevoeging:

The Sound of Music

Jaws

Titanic

Rocky

E.T. The Extra Terrestrial

Duck Soup

Alle 6 grote namen, met zowel een fan- als hatebase. Ik ben benieuwd hoe deze het zouden doen in de knock-out.

Maar de poster knock-out wil ik ook nog niet meteen vergeten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.