- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik vond er geen fluit aan. Ik had al met 5-0 verloren voordat ik überhaupt wist dat ik meedeed 
Haha 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Maar dat weegt allemaal niet op tegen het plezier om Onderhond er in de eerste ronde te zien uitvliegen. 

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Geen users dan. Wat met de sequels, remakes en posters? En misschien wat ver gezocht met dieren in films? Lassie vs Black Beauty, Jaws vs Cujo en Free Willy vs Anaconda?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
En misschien wat ver gezocht met dieren in films? Lassie vs Black Beauty, Jaws vs Cujo en Free Willy vs Anaconda?
NEE! 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ben wel voor het poster-idee. Maar dat pm'en met tot een bepaalde datum spreekt me minder aan. Gewoon net als bij bijvoorbeeld de knock-out: scènes de users een lijst laten samenstellen in dit topic, tot we er voldoende hebben. Wie het eerst komen, die het eerst malen en diens posters komen er in. Ik schat dat die lijst ongeveer 256 posters groot kan zijn. Dat er van een film meerdere posters in mogen vind ik ook wel een goed idee, maar dan moet je natuurlijk niet met eerst een Amerikaanse poster aankomen en dan vervolgens met precies dezelfde alleen dan met de Duitse titel bijvoorbeeld. Een maximum van 3 posters per film lijkt me ook wel goed.
Wie stemt voor?
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja dan moet ik Godfather 1 , Godfather 2 en Godfather 3 tot drie keer toe eruit stemmen. Dat is 9 keer 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja dan moet ik Godfather 1 , Godfather 2 en Godfather 3 tot drie keer toe eruit stemmen. Dat is 9 keer 
Hangt er vanaf of er ook daadwerkelijk 3 posters per Godfatherfilm vrijgegeven worden. En wees eerlijk mensen: The Godfatherfilms hebben verre van de mooiste posters. De Kubricks ook niet overigens 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Vraag is maar of iedereen weer niet geleid wordt door z'n favoriete film.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Tja, je moet er gewoon vanuit gaan dat dat niet gebeurt.
Vive La Fête
-
- 153 messages
- 545 votes
Mij lijkt het eigenlijk het beste idee om gewoon de poster te nemen die op moviemeter geplaatst is.
Is wel zo makkelijk
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Maar niet noodzakelijk de mooiste, dus waarom zou je ? Lijkt me sowieso beter dat je mensen verplicht eerst te laten kijken, zo bestaat er al minder kans dat ze gewoon op de film zelf gaan stemmen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Op de manier hoe de knock-outs gaan (incl. commentaren) vind ik het ongepast om een users knock-out te organiseren.........Tot zover de mededeling van knorrepot Mug die ongetwijfeld nu op de chat wordt uitgemaakt voor zeur, muggenzifter, mierenneuker, Jan-met-de-kleine-achternaam. 
Nee hoor, ik zal je al je bijnamen besparen, maar gebrek aan humor heb je wel. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Om het praktisch te maken dacht ik ook eerst aan de posters die hier op de site staan. Maar als er een duidelijke link is naar alternatieve posters gaat dat ook wel. 't Zou wel leuk zijn omdat er veel klassiekers bij zijn. En liefst echte beoordelen op poster en niet zo zeer op de film zelf...
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Dat zul je toch niet tegenhouden, maar inderdaad wel een leuk idee om er een knock-out van te maken! 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Omdat ik het al bijna een half jaar niet meer heb voorgesteld, nog maar een keer :
Een knock-out slechtste films 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Een knock-out slechtste films 

Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Heb ik alvast enkele leuke suggesties :evil
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kom maar op met je lijstje, ben benieuwd wat je nu de aller, aller slechtste vindt?
Ik nomineer
La Vita e bela
Before Sunrise
Hudson Hawk
Death Becomes her
The Avengers
Jaws 4
Blair Witch Project, The
Highlander 2: The Quickening
Russian Ark
moet immers wel een kleurrijk lijstje worden. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
In elk geval
Snitch'd
The Fear : Resurrection
En ook nog :
Grease
Grease 2
Dirty Dancing
Footloose
Gladiatress
Alone in the Dark
Boogeyman
Cheerleader Massacre
Cry Baby
Date Movie
Fire on the Amazon
The Island of Dr. Moreau
The Fog (2005)
Little Devils : The Birth
Power Rangers
Moonwalker
Naar de Klote!
Pootie Tang
Revenge of the Nerds 1t/m38
Spice World
Super Mario Bros
Baby Geniuses 1 en 2
Turtles 1t/m18
Pokemon 1t/m33
White Chicks
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Persoonlijk zou ik liever eerst de posterknock-out zien. Stemmen op flutfilms lijkt me nu niet zo'n geweldig idee, of je moest echt met grote namen gaan werken.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Posters moeten er zeker komen! Slechtste film is leuk, maar enkel als je met de top 250 werkt of zo en niet met trashfilms die toch niemand goed vindt.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
Persoonlijk zou ik liever eerst de posterknock-out zien. Stemmen op flutfilms lijkt me nu niet zo'n geweldig idee, of je moest echt met grote namen gaan werken.
Inderdaad......
Footloose tegen Spice World bijvoorbeeld 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Slechte films moeten wel een fanbase heebn, andes is er niks aan om ze te waarderen in de bad movie KO.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Neem gewoon de top 250 en vul die aan met de eerste 6 van de tip 150 en klaar is kees
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Leuk idee, dat van die slechte films en de top 250. Alleen ben ik bang dat velen dan als slechtste films gaan stemmen op films met een grote fanbase in plaats van de echte slechtste. Films met een grote fanbase hebben namelijk haast automatisch een even grote hatebase.
En wat dachten jullie van deze 6 films al extra toevoeging:
The Sound of Music
Jaws
Titanic
Rocky
E.T. The Extra Terrestrial
Duck Soup
Alle 6 grote namen, met zowel een fan- als hatebase. Ik ben benieuwd hoe deze het zouden doen in de knock-out.
Maar de poster knock-out wil ik ook nog niet meteen vergeten.