- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hoe bedoel je, Skyper? Ik open inderdaad een nieuw topic als de lijst speelklaar is, net als bij alle andere knock-outs.
Skyper
-
- 646 messages
- 0 votes
ja natuurlijk net als de jaren 70, 90 enz..
ik dacht verkeerd mijn fout
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Oké 
Ik ben al bezig met het in elkaar zetten, maar ik zag nog snel dat American Psycho miste. Nog toegevoegd.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Ik weet niet of het een goed idee is maar:
Wat dachten jullie van een knock-out favoriet filmpersonage?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
We zijn nu nog bezig met the scores en dit millenium. Zijn er nog andere voorstellen voor een volgende knock-out (denk maar aan filmposters of de winnaars van de knockouts onderling tegen elkaar, of zo...) of gaan we opnieuw beginnen?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het idee van Ramon K vind ik nog niet zo gek: een non-Hollywood knock-out. Wat mij betreft alle decennia door elkaar.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Misschien is het ook wel leuk om een aandtal kleinere knock-outs te doen per land(engroep), zoals Frankrijk, Italie, Scandinavie, Oost-Europa, Japan, US, Zuid-Amerika,... De mogelijkheden zijn schier eindeloos
. Maar non-hollywood is ook goed hoor.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Een knockout met klassieke filmposters (zoals ik al vermeld had) zoals Jaws, Exorcist, Platoon, Matrix, ...
of één met 'te verwachten films' om te zien naar welke film het meest wordt uitgekeken...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik ben nog steeds voor een users knock out waarbij de top 10/filmsmaak de meetlat is...
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik ben nog steeds voor een users knock out waarbij de top 10/filmsmaak de meetlat is...

ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7945 votes
Zijn er nog andere voorstellen voor een volgende knock-out (denk maar aan filmposters of de winnaars van de knockouts onderling tegen elkaar, of zo...)
Een filmposter knock out vind ik een leuk idee! Maar...hoe krijg je de selectie hiervan voor elkaar? Je hebt geen ranglijsten waar je uit kan putten
Nog meer mensen die dit een leuk idee vinden?
-
- 31148 messages
- 5448 votes
't is maar een voorstel natuurlijk. Het is inderdaad wel moeilijk om te kunnen selecteren. Misschien over een periode om de gebruikers de kans te geven om filmposters te nomineren?
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7945 votes
Een goed voorstel vind ik het zeker. Misschien dat je een deadline kan prikken, net als bij de Moviemeter Awards. Zeg: eind april of zo. En dat iedereen dan via de PM links kan sturen van sites waar een mooie afbeelding van een bepaalde poster staat. De organisator kan dit vervolgens uitwerken tot een knock out. Of zoiets 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Ga je wel met links naar de posters moeten werken, want van één film zijn er natuurlijk meerdere posters, die vaak nogal verschillen.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Dan stel ik voor gewoon directe links naar posters in een topic te posten. Dan kan iedereen gewoon tegelijk zijn favorieten aandragen, terwijl het aantal dubbelen grotendeels beperkt zal worden (zoals bij scenes en filmscores ook gedaan is). Door die links dan ook in de knock-out zelf in te voeren, kunnen alle stemmers snel zien om welke poster het gaat. Links naar Moviegoods mogen ook; dat logo kijken we wel omheen. Wel even oppassen met sites die geen hotlinking toestaan (zoals IMPAwards): in dat geval kun je alleen naar de pagina met de afbeelding linken.
Dus gewoon lijstjes posten in de trant van:
- Fargo
etc.
Enige vraag blijft dan nog of we ook niet-oorspronkelijke posters mee laten dingen (dus bv. Japanse of Poolse posters voor Amerikaanse films): ik zie daar inhoudelijk niet zoveel bezwaar tegen (kunnen best op dezelfde manier beoordeeld worden), maar het maakt de selectiecriteria wel heel ruim.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7945 votes
Ik bedacht me onlangs trouwens nog een leuk idee voor een knock out. Sinds jaar en dag worden er al sequels gemaakt, ieder jaar weer meer. Het leek mij een goed plan om eens via een knock out te gaan bepalen wat nou eigenlijk de beste hiervan is. Ik heb op een middag een enorme lijst samengesteld die ik binnenkort hier wel even neer zal zetten en uit zal werken tot een definitieve knock out. De winnaar en films die ver kunnen komen zullen waarschijnlijk wel te voorspellen zijn, maar het is best leuk om eens in één overzicht te zien hoe veel en van welke films er wel niet al sequels zijn gemaakt. En het zijn gewoon leuke spelletjes die knock outs toch? Dus coming up:
Knock Out Sequels
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes

-
- 31148 messages
- 5448 votes
Misschien voor de posters, de poster te gebruiken die hier ook op de site gehanteerd wordt. Je kan dan nog altijd verwijzen met een link naar een groter exemplaar om een groter beeld te krijgen.
De Users Knock Out is ook wel een leuk idee. Net als de Knock Out Sequels. Aansluitend een Knock Out Remakes?
En een voor spoilers: Knock Out Sterfscenes?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Het zijn filmgames...
Een users knock-out is te zielig voor woorden.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik ben ook voor users knock-out! 
Dat lijkt mij ook wel leuk, alleen je mag natuurlijk niet op jezelf stemmen 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik vond er geen fluit aan. Ik had al met 5-0 verloren voordat ik überhaupt wist dat ik meedeed 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Op de manier hoe de knock-outs gaan (incl. commentaren) vind ik het ongepast om een users knock-out te organiseren.
1) We doen alleen filmgames. [meerdere punten heb ik dan eigenlijk niet nodig]
2) Het spelletje (en de snelle uitschakeling inclusief stompzinnige bijberichten) kan door menig user verkeerd opgepakt worden. Als een persoonlijke aanval. Misschien leuk voor de 'vaste' users, maar geef elkaar gewoon maar een knuffel of een knock-out via de chat of pm's.
Tot zover de mededeling van knorrepot Mug die ongetwijfeld nu op de chat wordt uitgemaakt voor zeur, muggenzifter, mierenneuker, Jan-met-de-kleine-achternaam. 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Maar dat weegt allemaal niet op tegen het plezier om Onderhond er in de eerste ronde te zien uitvliegen.