- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Filmposter van de dag
Filmposter van de dag
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
2* Wel geinig, met een voelbare poging voor ‘iets anders’ maar dan niet echt geslaagd. Beetje zoals de film zelf eigenlijk ?
23/10=2,3 voor Fear and Loathing
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Even vraagje tussendoor: wordt hier puur op esthetiek van de poster gestemd? Of is er ook meerwaarde voor als de poster een goede weergave van de film vormt?
PapaBeartje
-
- 709 messages
- 1112 votes
Even vraagje tussendoor: wordt hier puur op esthetiek van de poster gestemd? Of is er ook meerwaarde voor als de poster een goede weergave van de film vormt?
Ik denk dat dat iets persoonlijks is, en ik denk dat iedereen daarin wel een beetje ''bevooroordeeld'' in is, als het om één van zijn/haar lievelingsfilm(s) gaat. (Ik zelf stiekem ook) Maar over het algemeen kijk ik puur naar de details. (Vormgeving, lettertype etc)
1
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Ik vraag het denk ik wel nav deze. Misschien weinig spannende poster; wel leuke weergave van de film. 3*
Kondoro
-
- 11520 messages
- 2862 votes
Nee voor mij niet echt een pré. Ik kijk echt gericht of ik de poster mooi vind, de film laat ik er dan even naast liggen. Als je zou zeggen dat dit een algemene battle is: poster + film dan zou je denk ik een ander spelletje krijgen maar het is denk ik alsnog voor iedereen verschillend
.
centurion81
-
- 2066 messages
- 1988 votes
1 voor de Cluedo-poster. Ik beoordeel op zelfde grond als Kondoro btw.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
2 Snap het idee wel, maar vind het iets matig uitgevoerd.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes