- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Filmposter van de dag
Filmposter van de dag
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1435 votes
Byôsoku 5 Senchimêtoru
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1435 votes
Zeer functioneel verticaal gebruik van het Japanse schrift. Vormt een mooie combinatie met de vallende sneeuw en de verschillende tonen blauw. Met centraal in de filmposter de roze bloesemboom, waar de beide wandelaars naartoe lijken te lopen. Erg mooi.
5
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
4
Mooie cinematografie en wekt interesse. De letters zijn op zich niet verkeerd, maar hadden nog net wat passender in het plaatje verwerkt kunnen worden. Rodajc meld de link met vallende sneeuw, maar de letterstroken staan allemaal recht langs elkaar. Naar mijn idee was het dan mooier geweest om elke letterstrook ietsjes te verschuiven naar boven, onder, links en rechts zodat het meer spontaan overkomt. Ook wel een beetje jammer trouwens van dat logo rechtsboven.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
3
Mij doet het teveel denken aan een kerstkaart
. De film is visueel stukken mooier.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Beetje zoete tekening, wel leuk om naar de details te kijken maar als geheel niet mijn smaak.
2
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
3
Inderdaad een soort kerstkaart.
Ik neem aan dat het een animatiefilm is voor volwassenen .
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ben het ermee eens lijkt meer op een kerstkaart dan een poster. Wel mooi maar de wijze waarop de tekens aan de bovenkant zijn geplaatst, vind ik lelijk.
3
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
3
Op zich een mooie poster, alleen de combinatie sneeuw met de kersenbloesem is mij te bizar. Als het een kerstboom met lichtjes was geweest had ik de poster mooier gevonden.
John Barry
-
- 3410 messages
- 638 votes
Bekende poster, al eens vaker in games rondom posters hier op MovieMeter tegengekomen.
Zelf vind ik de poster niet echt mooi. Plaatsing letters vind ik lelijk en het geheel oogt kitscherig
2
Collins
-
- 7282 messages
- 4306 votes
Niet onaardig. Beetje kerstkaart, maar dan wel met een wat mistroostige uitstraling. Hou ik wel van. Mooi groot donker vlak bovenin. De tekens in dat vlak te prominent. De boom en de sneeuwval zijn me wat te protserig.
3
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
5
Een op het eerste gezicht rustige poster met mooie sepiatinten blijkt, bij nadere bestudering, toch wel wat drukte te bevatten in het hoofdgedeelte met de skyline en de spin van Louise Bourgeois. Plaatsing letters, titel en de schuine N klopt.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Niet mijn ding, grenst wat mij betreft tegen kitsch aan.
Magere 2
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
3
Mooi, maar in principe vergelijkbaar met veel andere posters die twee plaatjes in elkaar over laten gaan alleen is het hier wat stijlvoller uitgewerkt.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Bij een poster is mijn eerste gedachte altijd: "Zou ik die hier aan de muur willen hebben hangen?". Dan valt deze toch door de mand. Weliswaar mooie rustige kleuren en een deemoedig gebogen hoofd, maar die opengewerkte hersenpan hoeft van mij niet. Vind ik een akelig onrustig beeld.
2
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1435 votes
2
Ik vind deze poster niet mooi. Dat kan enerzijds komen door de lelijke kop van Jake Gyllenhaal, maar anderzijds toch vooral door het fantasieloze knip- en plakwerk.