- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Filmposter van de dag
Filmposter van de dag
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Een eenvoudig en gebruikersvriendelijke game.....
Iemand kiest elke dag een filmposter hier van Movie Meter af en plaatst die door het adres van de afbeelding te kopiëren (klik op poster met rechtermuisknop). Het hoeft niet beslist een favoriet van jezelf te zijn, maar ook gewoon een willekeurige. Wie het eerst komt, die het eerst maalt , maar laten we wel wat afwisselen enigszins. Loop het eerst niet zo , dan plaats ik of enkele anderen wel de filmposters. Ikzelf geef na bepaalde tijd een tussenstand in de vorm van een top 10.
Waardering aan een poster om wat voor reden ook geef je van 1 t/m 5 in hele getallen). Ik reken dan het gemiddelde uit door het totaal aantal punten te delen door het aantal deelnemers die dag. Dat moeten er wel een redelijk aantal zijn.....uiteindelijk bepalen we met zijn allen de gemiddelde waardering van de poster en wie die dan ingezonden heeft gaat het niet om.
Ik plaats de eerste wel en die loopt dus tot 24.00 uur !
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Ik kies even één uit de top 250 als eerste......
https://www.moviemeter.nl/images/cover/0/198.300.jpg?cb=1375289363
Deadline: 24.00 uur !
John Barry
-
- 3410 messages
- 638 votes
Leuk initiatief!
Mooie poster met de laag hangende zon. Plaatsing letters had misschien iets mooier gekund.
4
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
3
Vrij standaard en jammer van al die tekst onderaan.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
2
Dat stuk met die foto is op zich wel ok, maar wat daaronder zit vastgeplakt is gewoon lelijk. Had ik die poster hier hangen, had ik dat er afgesneden, of omgevouwen.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
4
Op de een of andere manier was ik vroeger erg onder de indruk van die poster
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
2
16 man gisteren....?. Als we elke dag zo'n minimaal 10 stemmen hebben is dat ok/voldoende.....liever meer?