- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2010
Knockout Filmposters 2010
Glacius
-
- 4297 messages
- 3032 votes
Angel-A gaat toch niet weer de knock-out winnen he...
Desalniettemin, wel mooier dan de ander hoor.
1-6
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Die Vitalposter doet het bij iedere editie van dit spel goed en ik vraag me steeds weer af hoe dat komt. Echt een van de lelijkste posters die ik ken. Toegegeven, die kleur geel-groen is voor mij sowieso vaak een minpunt, maar de rest maakt niets goed.
4-6 Cloverfield, niet dat ik die nu geweldig vind overigens
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die Vitalposter doet het bij iedere editie van dit spel goed en ik vraag me steeds weer af hoe dat komt. Echt een van de lelijkste posters die ik ken. Toegegeven, die kleur geel-groen is voor mij sowieso vaak een minpunt, maar de rest maakt niets goed.
Los van de kleur is de afbeelding (compositie) gewoon totaal niet spannend of sfeervol, en dan die grote zwarte balk onder, vreselijk....
Het is overigens grappig dat ik door deze contest ben gaan nadenken over wat ik mooi vind aan posters. Geloof dat het bij mij een combinatie is van concept, onderwerp en dynamiek (compositie), meer dan kleurgebruik, typografie en technische afwerking. Ben een sucker voor horrorfiguren die mij confronteren en slim gevonden visuals.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4698 votes
De grauwe kleuren doen het goed hier en mede hierdoor straalt de poster veel sfeer uit. Poster is zeker niet perfect, de zwarte balk vanonder het best weg gemogen met een betere integratie van de tekst als gevolg.
Edit: Grappig, echt dezelfde elementen als hierboven maar met een geheel andere uitkomst.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4698 votes
Het is overigens grappig dat ik door deze contest ben gaan nadenken over wat ik mooi vind van potsers. Geloof dat het bij mij een combinatie is van concept, onderwerp en dynamiek, meer nog dan kleurgebruik, typografie en technische afwerking.
Keer dat om en je hebt mijn criteria voor 'mooiheid'. Als er dan ook nog een leuk concept/onderwerp achter zit, heb je helemaal een winnaar. Enkel een leuk thema en niks van de rest, doet het hier echter nooit goed.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Bij Cloverfield komt het neer op die scheur in de schouder en de stoom op de achtergrond. Vital vind ik meer uitstralen als plaatje.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Cloverfield is gewoon een Escape from New York/Planet of the Apes Rip off