- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2010
Knockout Filmposters 2010
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Geweldige poster. Vooral dankzij het perspectief, dat je werkelijk de diepte (of de 'Void') in sleurt en natuurlijk het kleurgebruik.
Wel opvallend is hoe overdreven veel het woord kitsch gebruik werd in deze knock-out, voor zo'n beetje ieder type poster.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mooie winnaar ijzersterk, krachtig en ontwerp met ballen. Conceptueel ook sterk.
Enige poster bij de laatste 8 waar dat van gezegd kan worden. Opvallend ook dat enkel art work van na 2005 (op The Thing na, die er in de eerste rond al uitlag
, maar blijkbaar is daar plots de verkeerde geplaatst. Had de andere Thing poster moeten zijn, maar dat terzijde) tot de laatste 8 kon doordringen. Nivelering werkt hier blijkbaar nog sterker dan in andere ko's.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
(op The Thing na, die er in de eerste rond al uitlag
, maar blijkbaar is daar plots de verkeerde geplaatst. Had de andere Thing poster moeten zijn, maar dat terzijde)
Hmmm?
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Zo in het groot is ie nog vetter, terechte winnaar imo. 
Thx voor de organisatie Oh. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Een fantastische winnaar na een schitterende finale! Echter, ik ben blij dat het geen Angel - A is geworden. 2 x Angel - A als winnaar zou teveel van het goede zijn geweest.
En wat een hels karwei moet het geweest zijn om alles te organiseren. 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Mooie winnaar, complimenten aan Onderhond voor de organisatie!
Wel jammer van sommige posters die er zo vroeg al uit lagen.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
complimenten aan observator voor de organisatie!
.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
aah jammer, te laat voor de finale, maar gelukkig een mooie (en verwachte) winnaar!
En een goede en sneller organisatie 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Geweldige winnaar, kan er goed mee leven
.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Bedankt voor de organisatie, Onderhond! Leuke KO met een mooie winnaar. Enkele persoonlijke favorietjes gesneuveld enkele rondes te vroeg maar uiteindelijk toch een leuke finalestrijd.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Mooie poster, dat wel. Maar ik vraag me toch af of hij ook had gewonnen zonder de hype rondom Enter the Void. Zo rond de 3e ronde waren de echt sterke posters overigens al weg, dus wat dat betreft is het wel een terechte winnaar! 
En uiteraard hulde voor Onderhond. Snelle en prima organisatie. 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Hype of niet, het is een fantastische poster.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Machtig mooie poster als winnaar! Dat maakt veel idiote uitslagen weer een beetje goed. 
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Helaas niet kunnen stemmen tijdens de finale en halve finale, maar wat mij betreft een terechte winnaar. Ook de andere finalist staat er wat mij betreft terecht.
En Onderhond bedankt voor de uitstekende organisatie 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Altijd een plezier om deze KO te organizeren. Al lijkt het me leuk om volgend jaar toch eens wat kleine aanpassingen door te voeren (stemmenaantallen iets verlagen en een iets groter deelnemersveld om wat meer nieuw bloed toe te laten. Maar dat zijn zorgen voor de volgende editie 
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
(stemmenaantallen iets verlagen
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
De eerste ronde duurde een week, de tweede ook, de rest van de KO is gespeeld in de derde week. Dat wil zeggen dat de tweede ronde wat gesleept heeft. Was wel te merken ook vond ik.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Altijd een plezier om deze KO te organizeren. Al lijkt het me leuk om volgend jaar toch eens wat kleine aanpassingen door te voeren (stemmenaantallen iets verlagen en een iets groter deelnemersveld om wat meer nieuw bloed toe te laten. Maar dat zijn zorgen voor de volgende editie
Thanks. Was een leuke knock-out.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Bedankt voor de organisatie, Onderhond. Toch een hoop werk met al die uploads.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Trouwens, ondanks dat ik uit pure onvrede met het verloop op het laatst ben afgehaakt, mijn complimenten voor de organisatie. Het was toch ergens ook wel leuk. 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
De eerste ronde duurde een week, de tweede ook, de rest van de KO is gespeeld in de derde week. Dat wil zeggen dat de tweede ronde wat gesleept heeft. Was wel te merken ook vond ik.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
En toen was het al weer voorbij..
Aardige winnaar iig. Zat veel beters tussen, maar kan hier mee leven. Bedankt voor de organisatie OH
.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ben er even een weekend niet en de KO is alweer over. Bedankt OH. En een leuke winnaar. Niet mijn favoriet maar zeker een sterke.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Het ging nog niet snel genoeg?
Niet als het plan is om nog een beetje uit te breiden. 3 weken voor een KO is ook meer dan genoeg imo, zeker voor een KO als deze waar iedereen gewoon vlot kan meestemmen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Mooie poster die gewonnen heeft. Maar zeker niet de mooiste.