• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Een date met acteur/actrice

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

na 5 jaar later schaamt ie zich voor die opmerking

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

wanneer ze het over mijn leven hebben. Uit alle reacties hier blijkt maar één ding, en dat is dat ze geen flauw benul hebben van hoe dat er uitziet.

Dat mag je direct omdraaien, voordat je nog 's andermans idealisme/gevoel klakkeloos afdoet als abnormaal en zweverig. Hierom zijn diverse mensen terecht heel erg pissig geworden. Het feit dat je bij jezelf de kans kennelijk GROOT acht dat je je vriendin verlaat mocht ze invalide raken, getuigde vervolgens meer van je eigen ongevoeligheid dan van cru realisme. Want yep, natuurlijk laten mensen elkaar in de steek, maar in deze thread ben je er nagenoeg vanzelfsprekend vanuit gegaan dat alle zwevende antwoorden voortkomen uit naiviteit. En DAT, beste Onderhond, is denigrerend, zie Kabikuman. Zijn verhaal (dat mijn eigen overtuiging van loyaliteit voor een partner al jarenlang versterkt) had niet nodig moeten zijn om jou enigszins tot nuance te brengen.

Van bespottelijkheid ben je trouwens nooit beticht.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Menni plaatst gelukkig alles weer eens in het juiste perspectief. Ook weer Klasse.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Heej Fish, gaan we nog neuken in Rotterdam?

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

(humor, heet dat, maar die discussie voer ik een andere keer wel )

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Tuurlijk Joh, kunnen we ook e-mail adressen uitwisselen

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Sorry man. Long time camerade,,,,,

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

One night stand toch? Ik hou het allemaal niet meer bij hoor.. Waar ken ik je ook alweer van? Die threesome met Cees Geel?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Menni wrote:

Dat mag je direct omdraaien, voordat je nog 's andermans idealisme/gevoel klakkeloos afdoet als abnormaal en zweverig. Hierom zijn diverse mensen terecht heel erg pissig geworden. Het feit dat je bij jezelf de kans kennelijk GROOT acht dat je je vriendin verlaat mocht ze invalide raken, getuigde vervolgens meer van je eigen ongevoeligheid dan van cru realisme. Want yep, natuurlijk laten mensen elkaar in de steek, maar in deze thread ben je er nagenoeg vanzelfsprekend vanuit gegaan dat alle zwevende antwoorden voortkomen uit naiviteit. En DAT, beste Onderhond, is denigrerend, zie Kabikuman. Zijn verhaal (dat mijn eigen overtuiging van loyaliteit voor een partner al jarenlang versterkt) had niet nodig moeten zijn om jou enigszins tot nuance te brengen.

Van bespottelijkheid ben je trouwens nooit beticht.

Hoe doet die Menni dat toch? Alles zo perfect verwoorden

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Ach, 't is net als neuken (ja, nu ben ik niet meer te houden hoor ), kwestie van oefenen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je bent inderdaad niet meer te houden

Kan je mij voortaan helpen met mijn recensies? Heb nu ook een probleem met verwoorden bij Girl with a pearl earring zou je even kunnen helpen?

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Zijn verhaal was ook niet nodig om mij tot nuance te brengen, in nuanceer al de hele thread lang, maar je moet het natuurlijk wel willen lezen. Zijn verhaal laat me verder ook redelijk koud, in die zin dat ik er niet warm van wordt, maar het ook geenszins afkeur.

En als je liever geen seks hebt, dan is dat abnormaal. Ik heb mijn argumenten daarrond gegeven, een mens heeft nu eenmaal natuurlijke kenmerken meegekregen waar je moeilijk rond kan. Als een mens met 1 oog geboren wordt is dat abnormaal, als een mens met 6 tenen geboren wordt is dat abnormaal, als een mens doof geboren wordt is dat abnormaal. Zo ook als je als mens seks niet als een aangename ervaring aanvoelt. Verder ontbreekt nog steeds enig tegenargument.

Verder heb ik nergens geklaagd dat ik van bespottelijkheid beticht werd, dus waar dat nu weer vandaan komt ...

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5070 votes

Onderhond wrote:

En als je liever geen seks hebt, dan is dat abnormaal. Ik heb mijn argumenten daarrond gegeven, een mens heeft nu eenmaal natuurlijke kenmerken meegekregen waar je moeilijk rond kan. Als een mens met 1 oog geboren wordt is dat abnormaal, als een mens met 6 tenen geboren wordt is dat abnormaal, als een mens doof geboren wordt is dat abnormaal. Zo ook als je als mens seks niet als een aangename ervaring aanvoelt. Verder ontbreekt nog steeds enig tegenargument.

Waarom haal je dit nu weer naar voren en ga je niet wat meer in op Menni's vorige post? Dit is een woordspelletje.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

MAN, bied toch gewoon eens een keertje excuses aan voor ontstane ophef (! - da's zelfs nog wat anders dan je standpunten herroepen). Wat bespottelijkheid betreft, daar kwam kos mee aan, weet ook niet waar 'ie dat vandaan haalde. Met tegenargumenten (en oh, die borrelen hoor) kom ik misschien wel weer 's als je enig respect hebt getoond.

Zal ik beginnen? Sorry, Onderhond, dat deze thread een beetje uit de hand is gelopen. Ik geloof oprecht dat je het niet zo kwaad meent als je posts doen geloven, je drukt je m.i. enkel extreem onhandig uit. Indien gewenst, wil ook ik wel mijn persoonlijke achtergronden, de oorzaken van mijn overtuigde loyaliteit, uit de doeken doen. Ook al vind ik dus niet dat dat 'nodig' is, een en ander verzacht/nuanceert de toon wellicht tot een niveau dat er niet onzinnig met slijk over en weer gegooid hoeft te worden. En ik vind knuffelen nou eenmaal fijner dan pompen, daar wil ik best abnormaal voor zijn.

Oh, NW, MOEST je nou Girl with a Pearl Earring noemen? Over associaties mijnerzijds gesproken (met een grote dosis loyaliteit en nog veel meer liefdesverdriet).. Echt bull's eye hoor .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Menni wrote:

Oh, NW, MOEST je nou Girl with a Pearl Earring noemen? Over associaties mijnerzijds gesproken (met een grote dosis loyaliteit en nog veel meer liefdesverdriet).. Echt bull's eye hoor .

Ik zou maar niet vragen waarom hulp vragen bij deze film verkeerd getimed is, ik wil niet nog meer schade veroorzaken

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Da's gewoon fucking privé . Goed getimed overigens hoor, ik glimlach er enkel om.

The Musicman

• 79 messages
  • 1116 votes

b]Menni schreef:[/b]

Ook al vind ik dus niet dat dat 'nodig' is, een en ander verzacht/nuanceert de toon wellicht tot een niveau dat er niet onzinnig met slijk over en weer gegooid hoeft te worden.

Menni, prachtig uitgedrukt, kan niet anders zeggen.

En ik vind knuffelen nou eenmaal fijner dan pompen, daar wil ik best abnormaal voor zijn.

Knuffelen is inderdaad ook heel fijn. Maar als dat abnormaal is(?) dan wil ik wel samen met jou abnormaal zijn. Ik schaam me er ook totaal niet voor om eens lekker te knuffelen, het is gewoon prettig om dat te doen met je dierbare. Waarom niet??

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Menni wrote:

One night stand toch? Ik hou het allemaal niet meer bij hoor.. Waar ken ik je ook alweer van? Die threesome met Cees Geel?

LOL

Noukie

• 32 messages
  • 22 votes

Waarom ontmoet ik dit soort mannen nou nooit. Hier in overvloed te vinden en op straat niet verdomme toch.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Duik de bioscoop in, zou ik zeggen, op de juiste tijdstippen . IFFR-matchmaking!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Anouk, je hebt het zo zwaar. Bof jij even dat je bi seksueel bent Kan je het bij de vrouwen zoeken

I'm just playing, ik weet wat je bedoelt hoor, mijn advies niet zoeken, liefde vindt jou wel

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Wat doen we nou allemaal moeilijk? Als iemand seksuele fantasieën wil hebben bij een acteur, actrice of wat voor een bekene persoonlijkheid dan ook, dan moet diegene dat toch lekker zelf weten? Net zo goed als dat iemand die dat niet heeft en louter platonisch iemand bewondert dat ook lekker zelf moet weten.

Vind ik in ieder geval...

Kabukiman

• 414 messages
  • 75 votes

Net wakker en het uplifting verloop van deze diskussie gelezen. En (hoewel ik het er beslist niet voor had neegepend om naar complimenten te vissen), wie zich aangesproken voelt: bedankt!

Kos:

Een ander puntje is dat je dat statement van Onderhond nu betrekt op het sexverhaal terwijl hij dat niet zo bedoelde vermoed ik.

Ik ging er van uit dat hij bedoelde dat als je partner iets overkomt het erg lastig is om daarmee te leven en je zelf zo ook de last moet dragen. En dat hij daarom zijn partner zou kunnen verlaten, niet omdat je er geen sex meer mee kunt hebben.

Ik geef toe dat ik die Nuancering inderdaad niet heb opgemerkt, waarvoor mijn excuses vanzelfsprekend. Maar wat hij hier dan wel bedoelt is naar mijn mening niet veel minder triest.

Als je van je partner houdt (en helemaal als je er zielsveel van houdt) dan draag je de last presies net zo hard als je zou besluiten hem/haar te verlaten. Immers: iemand die je meer dan dierbaar is is op dat moment toch bezig op onmenselijke manieren te lijden - daar verandert weggaan niks aan. En als je dat op die manier uit je leven kunt bannen, ja, dan is er dus van liefde geen sprake. Dat is niet denigrerend bedoeld, maar dat is nu eenmaal wat liefde is, wat het met een mens doet.

En echt - de "lasten die je zelf ook moet dragen" als je partner ziek worden, die vallen totaal in het niet bij wat de ander aan het meemaken is. Dus ook om die reden wil het maar niet in mijn denkraam passen dat je on top of that je geliefde dan ook nog maar eens met de gebakken peren achterlaat. Op het moment dat een van de twee getroffen wordt door iets vreselijks dan is er mijns inziens in een waardevolle relatie (die meer is dan de geneug(k)ten) helemaal geen sprake van dat er een een probleem heeft en de ander eens gaat kijken of hij er wel zin in heeft daarmee te moeten blijven zitten. Dan heb je samen dat probleem.

Dus hoewel ik dus door wat voor reden dan ook de nuance hier totaal gemist had, verandert dat weinig aan de reacties die ik erop gaf.

OH:

Zo ook ["niet normaal"] als je als mens seks niet als een aangename ervaring aanvoelt. Verder ontbreekt nog steeds enig tegenargument.

.

Als ik alle pagina's teruglees zie ik meer tegenargumenten dan steekhoudende argumenten VOOR dit pleit, tenzij het opsommen van dingen die Anders Zijn dan bij de Meeste Mensen en dat allemaal abnormaal of zweverig noemen als argumentatie kan worden bestempeld.

En ik geloof ook niet dat er iemand is die sex als onaangename ervaring bestempelt. Maar onder bepaalde voorwaarden (of het ontbreken daarvan) kunnen er situaties zijn waarin dat het geval kan zijn. Voor sommige mensen. Iets anders wordt geloof ik nergens beweerd.

Naomi Watts zegt:

mijn advies niet zoeken, liefde vindt jou wel

En daar kan ik alleen maar op zeggen: Amen to that! (Mits je er voor open staat).

Benicio :

Wat doen we nou allemaal moeilijk? Als iemand seksuele fantasieën wil hebben bij een acteur, actrice of wat voor een bekene persoonlijkheid dan ook, dan moet diegene dat toch lekker zelf weten? Net zo goed als dat iemand die dat niet heeft en louter platonisch iemand bewondert dat ook lekker zelf moet weten.

Ja, daar heb je helemaal gelijk in.

Maar de bedoeling van een diskussieforum is toch dat mensen hun tegengestelde meningen tegenover elkaar zetten en daar over diskussieren? Als je meteen al zegt dat iedereen het zelf moet weten wat hij vindt is elke gesprek wel erg snel afgelopen

Wat me er nu toch echt aan doet denken te vragen: hoe vond jij Benicio in The Funeral? Sublieme film is me dat toch.

Chris Penn - daar zou ik trouwens ook nog weleens een boom mee willen opzetten. Lijkt me een buitengewoon interessante man.

lngrid

• 1232 messages
  • 553 votes

Ha, mooi gezegd Kabukiman. Stond net onder de douche precies hetzelfde te denken.

Maar ik geloof dat er bij OH sprake van was dat de liefde zou kunnen verdwijnen zodra de partner lichamelijke problemen krijgt. Dan gelden jouw argumenten misschien in mindere mate. Ik kan het me alleen niet voorstellen dat dat zelfs zover gaat dat je zo onverschillig wordt dat je iemand erom verlaat.

The Musicman

• 79 messages
  • 1116 votes

lngrid schreef:

Maar ik geloof dat er bij OH sprake van was dat de liefde zou kunnen verdwijnen zodra de partner lichamelijke problemen krijgt.............. Ik kan het me alleen niet voorstellen dat dat zelfs zover gaat dat je zo onverschillig wordt dat je iemand erom verlaat.

Ik kan me dat ook niet voorstellen.....Als je inderdaad van diegene houd dan blijf je juist bij hem/haar voor de steun, dan heeft sex er opeens helemaal geen vat meer op. Misschien ben ik dan wel van de oude stempel maar ik ben het helemaal met je eens. Ik zou in ieder geval voor mijn wederhelft zorgen, hoe moeilijk dat dan af en toe is.......verlaten vind ik wel heel erg min en ook nog eens de makkelijkste weg kiezen. Mijn mening blijft: Er voor elkaar zijn in voor en tegenspoed, gezondheid en ziekte.....

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

MAN, bied toch gewoon eens een keertje excuses aan voor ontstane ophef
Ik zie geen reden om mijn excuses aan te bieden zolang ik zelf nergens spijt van heb. Zou verder ook redelijk hypocriet zijn.

Als uit mijn uitspraken wordt geconcludeerd dat ik het abnormaal vind dat mensen liever knuffelen dan seks te hebben, of dat ik onverschillig iemand zou verlaten, ligt dat echt niet aan mij. Wat ik schrijf daar sta ik achter, wat jullie me verder allemaal in de mond proberen leggen dat is vooral voor jullie rekening.

Ik zou best nog wat uitspraken willen lanceren, die liefde en angst en eenzaamheid aan elkaar koppelen, maar voor de goede vrede laat ik dat nog maar even zo, wie weet wat jullie dan weer gaan verzinnen.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Kabukiman schreef:

(quote)

Ja, daar heb je helemaal gelijk in.
Maar de bedoeling van een diskussieforum is toch dat mensen hun tegengestelde meningen tegenover elkaar zetten en daar over diskussieren? Als je meteen al zegt dat iedereen het zelf moet weten wat hij vindt is elke gesprek wel erg snel afgelopen

Daar heb jij dan weer gelijk in. Maar omdat men het hier toch nooit over eens kan worden heeft het volgens mij geen zin om eindeloos in discussie te gaan.
Dit topic is overigens eindeloos hoor... Iemand die puur platonisch iemand bewondert kan toch ook wel beschrijven met wie, hoe & wat hij een eens een gezellig rendez-vous zou willen hebben? Daar hoeft niets seksueels aan te zijn hoor!

Wat me er nu toch echt aan doet denken te vragen: hoe vond jij Benicio in The Funeral? Sublieme film is me dat toch.
Chris Penn - daar zou ik trouwens ook nog weleens een boom mee willen opzetten. Lijkt me een buitengewoon interessante man.

The Funeral is een heel aardige film, met een zoals altijd goede Benicio. Maar ook die Chris Penn laat zien wat ie in huis heeft als opvliegende en neurotische gangster.
De rest zal ik 'spoileren'
Maar Benicio spant de kroon als Gaspare Spoglia, de uiterlijk onaantastbare rivaal van de drie gangsterbroertjes, die met een zweem van coolheid het territorium van de Tempio's bewandelt. Slechts een keer in de film merk je dat achter dat coole uiterlijk eigenlijk vele angsten en haat schuilgaan. De maniertjes van Gaspare (het tegen zijn tanden tikken met zijn vingers, nukkig zijn sigaartje rokend, de constante sluwe blik naar iedereen die maar in zijn blikveld stapt) verraden de daadwerkelijk persoon die schuilgaat achter de facade van het mooie pak. Treffend is de scene waarin hij het maatje van Johnny te lijf gaat. Hij houdt het mes vast in een zakdoekje ipv met de blote hand. Hij lijkt onaantastbaar. Totdat hij wordt geconfronteerd met de broertjes Tempio die vermoeden dat hij achter de dood van Johnny zit. In die scene struikelt hij over zijn woorden en sputtert hij zijn ontkenningen over betrokkenheid bij de moord. Hij voelt al aan dat er niet meer onderuit kan komen en zal worden vermoord door de mannen die hij zo haat. Je kunt de angst in zijn ogen zien! Toch laat hij de typische Gaspare-maniertjes intact. En zo gooit Del Toro, zoals zo vaak, een sluier van mystery over zijn karakter. Je komt nooit écht te weten hoe Gaspare denkt en voelt...

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Ik zie geen reden om mijn excuses aan te bieden zolang ik zelf nergens spijt van heb.

Ik heb óók nergens spijt van, toch kwam MIJN sorry recht uit het hart. Blijf vooral koppig, veel plezier ermee.

En Benicio, natuurlijk mag/moet iedereen het zelf weten! Dat hebben zelfs de grootste romantici hier keer op keer bevestigd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.