- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Een date met acteur/actrice
Een date met acteur/actrice
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Enkele opmerkingen:
* Seks is inderdaad geen levensbehoefte, het is sterker dan dat, een levensvoorwaarde. Geen seks, geen leven.
* Als seks allemaal niet zo geweldig is volgens jou, ben je dan zeker dat je wel juist bezig bent ? Vraag is, wie mist er wat.
* Liefde maakt seks inderdaad beter. Wil niet zeggen dat de seksuele drang niet uit lust voortkomt. Wie seks heeft zonder lust, moet zich een mooiere vriendin zoeken.
En waarom is het denigrerend voor acteurs/actrices dat sommigen wel eens met hen in bed zouden willen duiken ? Toch een duidelijk indicatie dat seks door sommigen nog steeds als vies en zondig wordt aanzien. Die mensen zijn zich maar al te goed bewust van hun looks, en zullen die ook maar al te graag uitspelen. Je kan iemand respecteren om z'n werk, en er nog steeds mee in bed willen duiken. Ik vraag me trouwens af of je nog steeds fan van Watts zou blijven moest ze veranderen in een dwerg met scheef gebit. Haar acteerprestaties zullen er op zich niet onder lijden ...
En terug half on topic, dat velen hier seks noemen is verder zeer logisch. Het is één van de enige dingen die je alleen maar kan doen door elkaar in levende lijve te ontmoeten. Een gesprek kan steeds per brief, email of telefoon, of je leest gewoon wat meer interviews als je meer over een persoon wil weten. Met seks ligt dat net iets anders.
Edit: mag op zich niet in naam van m'n vriendin spreken, maar me dunkt dat zij heb best naar haar zin heeft met mij, op gebied van seks, lust en liefde.
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Wat een topic zeg, kostelijk.
Mag ik stellen dat sommige mensen hier eens op moeten houden met hun Dawson's Creek-analyses en wat vaker moeten neuken? 
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Dat mag je best stellen, maar ik laat me helaas door niemand vertellen wat ik wel en niet moet doen. En al helemáál niet op intiemere gebieden. Zou je ook eens moeten proberen. Dawson's Creek heb ik nooit gezien trouwens, is dat niet die serie met dat lekkere wijf? Oh ja, Katie Holmes, erg prettig in Pieces of April.
Ik vraag me trouwens af of je nog steeds fan van Watts zou blijven moest ze veranderen in een dwerg met scheef gebit.
Als je je dit oprecht afvraagt/niet kunt voorstellen, is dit wat mij betreft het ultieme bewijs dat deze discussie voor jou inderdaad volstrekt zinloos is. Je quote trouwens Kabukiman en reageert met dit stukje op NW, maar dit terzijde.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Zijn ex, Scarlett Johansson, beweert het tegenovergestelde.
Scarlett heeft slechts wat aangerommeld met Beno... een echte ex kun je haar niet noemen... En tja, 't is maar net waarnaar je op zoek bent natuurlijk! 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Om even verder te borduren op de seksueel getinte posts op dit forum... Volgens mij gaat het er gewoon om of het complete plaatje van de betreffende persoon je aanspreekt of niet. Als je iemand uitsluitend knap vindt en verder niks, dan wil je echt niet met deze persoon op stap hoor!
Om even op mijn eigen situatie verder te gaan. Dat ik Benicio del Toro bewonder heeft echt niet alleen te maken met hoe hij eruit ziet (hij kan er overigens ook heel eng uit zien! zie F&LILV). Ik vind de man interessant omdat ik zijn acteerkunsten erg kan waarderen en ik de man gewoon ontzettend 'cool' vind. Dat hij er meestal dan ook nog erg sexy uitziet is dan mooi meegenomen! 
Maar je kunt die twee dingen toch nauwelijks los van elkaar zien? Wie dat wel doet is waarschijnlijk a-seksueel?
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Dat mag je best stellen, maar ik laat me helaas door niemand vertellen wat ik wel en niet moet doen. En al helemáál niet op intiemere gebieden. Zou je ook eens moeten proberen.
Ik moet van jou proberen niet te doen wat anderen zeggen dat ik moet doen?
Nou ben ik in de war hoor.
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
* Seks is inderdaad geen levensbehoefte, het is sterker dan dat, een levensvoorwaarde. Geen seks, geen leven.
Mijn hemel.....
Maar dan vraag ik me af hoe dat dan moet als je vriendin/vrouw kanker krijgt en door de ellendige pijn, chemo en noem maar op er gewoon niet meer toe in staat is en het als fysieke kwelling ervaart Geloof me, dan blijken er ineens heel wat belangrijker dingen te bestaan, hoor!
* Als seks allemaal niet zo geweldig is volgens jou, ben je dan zeker dat je wel juist bezig bent ? Vraag is, wie mist er wat.
Oh, maar ik beweer ook nit dat ik helemaal niets mis - tis alleen niet op te lossen of in te vullen met Sex (waarvan de waarde naar mijn mening gewoon ernsit overschat wordt. Waar ik dus niet mee wil zeggen dat er van alles MIS mee is, maar de allesdoordrenkende aanwezigheid die het vaak heeft bij mensen kan ik niet begripen).
En, want dat was de vraag, ja, ik weet heel zeker dat ik juist bezig ben. Daar word ik eigenlijk steeds zekerder van. (Waarmee ik op geen enkele manier denigrerend wil lijken jegens anderen. Voor MIJ en MIJN gevoel ben ik prima bezig, dat bedoel ik alleen.)
* Liefde maakt seks inderdaad beter. Wil niet zeggen dat de seksuele drang niet uit lust voortkomt. Wie seks heeft zonder lust, moet zich een mooiere vriendin zoeken.
Lust, hormonale stromen - noem het vanalles, TUURLIJK, we zijn ook maar dieren die die driften krijgen, zonder welke er niet veel mensen zouden overblijven. Zonder die dingen zal het lichaam ook niet echt meewerken, helemaal mee eens. Maar volgens mij beweert ook niemand hier te genieten van sex zonder lust.
Wel van liefde zonder sex, maar dat is wat anders.
En waarom is het denigrerend voor acteurs/actrices dat sommigen wel eens met hen in bed zouden willen duiken ? Toch een duidelijk indicatie dat seks door sommigen nog steeds als vies en zondig wordt aanzien.
Vies? Zondig?
Nee hoor. Maar als ik in mijn werk een klant perfect tevreden heb gesteld en na afloop aleen zou horen dat ze wel eens met me naar bed zou willen zou ik dat bepaald niet als compliment ervaren.
Ik vraag me trouwens af of je nog steeds fan van Watts zou blijven moest ze veranderen in een dwerg met scheef gebit. Haar acteerprestaties zullen er op zich niet onder lijden ...
Naomi Watts is de Naomi Watts-fan - ik was van Annabella Sciorra. En jawel hoor - ook als ze zou veranderen in weet ik wat al niet meer zou ik haar niet minder waarderen. Sterker: het moment dat ik werd weggeblazen van deze actrice waar ik daarvoor nog nooit had gehoord was in een scene in The Funeral - een film waarin ze er tien jaar ouder uitziet dan ze is (om Chris Walken's leeftijd te matchen), er bijzonder truttig uitziet - en in de bewuste scene zit ze enorm deprimerend te huilen, wat haar er ook niet bepaald mooier op maakt. Maar DAT was Het Moment.
(En absoluut niet de deelse naaktscenes in The Sopranos',omdat ik de serie niet te pruimen vind, als speelt zij er verder niet slechter om).
Naast Annabella vind ik ook Sigourney Weaver een geweldig actrice - en haar rol als Heks in Snow White is ook niet bepaald een toonbeeld van schoonheid, maar wel subliem.
En verder zijn Cristopher Walken, James Stewart (ja, ook als hele oude man), Lloyd Kaufman, Charles Laughton om er maar een paarte noemen voor mij ook niet bepaald sexueel interessant, maar dat maakt mijn bewondering voor en genot om hun werk er bepaald niet minder om, hoor.
En terug half on topic, dat velen hier seks noemen is verder zeer logisch. Het is één van de enige dingen die je alleen maar kan doen door elkaar in levende lijve te ontmoeten. Een gesprek kan steeds per brief, email of telefoon, of je leest gewoon wat meer interviews als je meer over een persoon wil weten. Met seks ligt dat net iets anders.
De stelling is juist - maar dat het het eerste is dat dan ook meteen schijn te moeten is voor mij in ieder geval vreemd.
En A sexueel, zoals Benicio beweert, ben ik absoluut niet, tenminste als ik het wel ben (ligt aan de definitie die iemand aan zo een woord geeft) dan voel ik me er best onder. Ik ben heel erg blij met meer vriendinnen dan vrienden zonder bij hen altijd maar meteen aan neuken temoeten denken, hoor. Ik zou het een verarming vinden als lieden van verschillende geslachten niet `gewoon bijzonder goede vrienden` kunnen zijn.
Dus ja, ik kan dat heel goed los van elkaar zien.
Èn ik zou nog steeds met Bella willen kleppen!!
Dyonmisos heeft trouwens wel gelijk, het is een kostelijk onderwerp, absoluut, al wordt er wat afgedwaald hier en daar.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
In reactie op Kabukiman:
je kunt ze misschien wel een beetje los zien, maar nooit helemaal... denk ik tenminste.
Ik heb zelf ook genoeg mannelijke vrienden, en daar hoef ik echt niet mee naar bed. Ik kan het dus ook los zien van elkaar. Maar in het geval van iemand die je op afstand bewondert, zoals filmsterren, is het toch wat anders volgens mij.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Om mijn visie kort samen te vatten: een paar jaar terug ging ik met een redelijk goede vriendin (zo eentje die niet alles van me weet, maar ik wel m'n pincode zou toevertrouwen) naar London voor een concert. Om de kosten te drukken deelden we een hotelkamer. Op de boot vertelde ze me al uitgebreid verhalen over hoe haar collega's en vriendinnen uitgebreid hadden ge'oeh-oewd' en echt NIET leken te geloven dat je met een jongeman in één ruimte zou kunnen verblijven zonder dat er (sexuele) spanning zou ontstaan. DAT is het soort kortzichtigheid waar ik graag zo nu en dan tegen strijd. Het meest intieme dat we toen gedeeld hebben was de föhn.
.. een andere vriendin van me heeft trouwens laatst schoorvoetend toegegeven eigenlijk best wel wat te zien in een liefdesrelatie zonder sex (in het algemeen, sloeg niet op mij). Het feit dat je je daar kennelijk zowat voor moet schamen, of dat het minstens als abnormaal wordt gezien, stemt me droevig. Dit brengt me trouwens weer netjes on-topic: wat acteren we uiteindelijk toch allemaal prachtig.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Lijkt me de normaalste zaak om dat abnormaal te noemen. Wie ontzegt zich nu dingen die lekker zijn, en daarbij nog volkomen onschadelijk ?
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Ik denk dat er weinig, heel weinig mensen zijn die liever elke avond tv kijken (om maar wat te noemen
), dan een avondje sex om de lol hebben.
Ik ben misschien naïef hoor, maar ik ben echt stomverbaasd dit te lezen. Denkt de overgrote meerderheid er echt zo over? Echt? Ik ken maar erg weinig mensen die dit regelmatig in praktijk brengen moet ik zeggen.
Mijn god, van zoenen met iemand die ik niet echt leuk vind, voel ik me al beroerd naderhand.
Wie ontzegt zich nu dingen die lekker zijn, en daarbij nog volkomen onschadelijk ?
Onschadelijk? Alleen als beiden weten dat het alleen voor de lol gebeurt. Anders kan de schade toch aanzienlijk zijn.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Onschadelijk? Alleen als beiden weten dat het alleen voor de lol gebeurt. Anders kan de schade toch aanzienlijk zijn.
In het geval van Menni ging het duidelijk over een liefdesrelatie zonder seks. In zo'n gevallen kijkt de amateurpsycholoog in mij toch even verbaasd op.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Lijkt me de normaalste zaak om dat abnormaal te noemen.
Mij niet. Het neigt zelfs naar denigrerend. Geloof het nou maar: niet iederéén is zo'n doorsnee geilkukel. Ik drink geen alcohol omdat ik het niet lekker vind, ben ik daarom ook abnormaal?
.. en verbaasde psychologen, die zouden er meer moeten zijn! Of beter: die verbazing zouden ze eens wat vaker moeten toegeven.
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Ha - maar nu ben ik toch geweldig blij dat Ingrid de tegenstellingen tussen De Gemiddelde Man en De Gemidelde vrouw duidelijk aantoont - waren mijn eerdere operkingen toch niet zo raar.
En, Onderhond, hoe komt het dat een liefdesrelatie zonder seks zo Abnormaal is dat de amateurpsycholoog erbij moet komen, en een seksrelatie zonder liefde de normaalste zaak van de wereld?
Wat me terugbrengt op mijn eerdere vraag wat er nu moet gebeuren als er een geweldige liefdesrelatie bestaat waarin door omstandigheden sex gewoon niet meer kan zonder de andere partij pijnlijk te kwellen? Is het dan ook uit met de liefde, vraag ik me af??
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Zeggeh, Kabukiman, ik ga Ingrid nu lekker NIET als Gemiddelde Vrouw aanmerken hoor, daarvoor is haar bijdrage veel te fijn
.
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Dank je Menni, ik zat hier al te stuiteren om die Gemiddelde Mannen en Vrouwen van Kabukiman. Ik weet ook niet waar hij 't vandaan haalt dat ik die tegenstellingen tussen GM en GV heb aangetoond.
Maar een voorkeur voor een relatie zonder sex... klinkt toch alsof je er ooit een erg slechte ervaring mee hebt gehad ofzo. Maar zeker in dat geval zou het niet iets zijn waar je je om zou moeten schamen.
Voorkeur voor is immers nog wat anders dan dat je er door omstandigheden toe gedwongen bent.
Ik kan er toch nog wel gedeeltelijk in meegaan, je kan toch wel van iemand houden zonder je lichamelijk aangetrokken te voelen? (Bij mij wordt zoiemand alleen 'n goede vriend i.p.v. partner
.)
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ik ben misschien naïef hoor, maar ik ben echt stomverbaasd dit te lezen. Denkt de overgrote meerderheid er echt zo over? Echt? Ik ken maar erg weinig mensen die dit regelmatig in praktijk brengen moet ik zeggen.
Mijn god, van zoenen met iemand die ik niet echt leuk vind, voel ik me al beroerd naderhand.
. Er zijn zoveel mensen leuk. Alleen maar sex hebben met iemand op wie je stapelverliefd bent is weer het andere uiterste.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Maar een voorkeur voor een relatie zonder sex... klinkt toch alsof je er ooit een erg slechte ervaring mee hebt gehad ofzo.
Sja, dat is amateurpsychologie, inderdaad.. Het zou inderdaad een reden kunnen zijn, maar dan nog, een volstrekt legitieme beslissing. En al helemaal geen reden om iemand 'abnormaal' te noemen, zeker sexjagers krijgen dat label direct van me terug. Geldt trouwens niet voor mij, deze voorkeur. Maar als mijn vriendin om wat voor reden dan ook liever geen sex (meer) heeft, dan is dat zeer okee, dan doe ik het ook zonder. Uit liefde.
(Kabukiman bedoelde het positief trouwens hoor, dat weet ik zeker, hij is alleen net als ik terecht erg cynisch over De Gemiddelde Man)
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Ik kan er toch nog wel gedeeltelijk in meegaan, je kan toch wel van iemand houden zonder je lichamelijk aangetrokken te voelen? (Bij mij wordt zoiemand alleen 'n goede vriend i.p.v. partner
.)
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Dank je Menni, ik zat hier al te stuiteren om die Gemiddelde Mannen en Vrouwen van Kabukiman. Ik weet ook niet waar hij 't vandaan haalt dat ik die tegenstellingen tussen GM en GV heb aangetoond.
Allereerst mijn excuses, Ingrid - ik begrijp dat het niet overkomt hoe ik het bedoeld had. In ieder geval niet zoals het (nu ik het teruglees zie ik het ook eigenlijk wel) er botweg staat. Dat ik het zo plomp onder "gemiddelden" gooi was nog even als reactie op een eerdere opmerking als antwoord op mijn" dat het alleen mannen zijn die zo denken" enzo door Janssonn en door de reactie van eindelijk een vrouw die dan ook nog eens iets zinnigs zei werd ik kennelijk wat overmoedig. (Ik heb nu eenmaal en hogere pet op van De Gemiddelde Vrouw dan de Gemiddelde Man - wat ook nu ik deze termen nog eens neerzet foute termen zijn. En dan alleen al omdat met het lage aantal mannen die niet alleen maar hun lul,achterna lopen dat gemiddelde er nog stees erg slecht uitziet 
Maar, om kort te gaan - ik bedoelde het goed, maar zei het verkeerd. Ik was errug blij met je bijdrage aan deze diskussie.
Voorkeur voor is immers nog wat anders dan dat je er door omstandigheden toe gedwongen bent.
Ja, helemaal mee eens. Ik opperde deze (overigens niet hypothetische) kwestie in het kader van onderhond's stelling dat er geen leven is zonder sex. Mijn (nog steeds prangende) vrag is dan: wat moet je dan in die situatie, als die sex kennelijk ZO van levensbelang is??
Ik denk toch dat echt niemand je partner wordt waartoe je je niet lichamelijk aangetrokken voelt hoor, en dat is ook weer een onderdeel van lust.
Maar kan het dan niet andersom? Dat je verliefd op iemand wordt om geheel andere redenen (persoonlijkheid, intelligente, je op je gemak voelen bij, gedeelde interesses en de manier waarop je die samen beleven kunt, het o zo zeldzame respect voor de ander, hartverwarmendheid, een combinatie van al deze dingen en/of misschien nog wel andere) dat Hoe Dat Lichaam Er Presies Uitziet er gewoon helemaal niet toe doet?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
* mens->seks lekker!->seks->klein mensje->mens->seks lekker!->...
* mens->bah seks! -> |
Het verschil lijkt me redelijk duidelijk, de reden waarom het abnormaal is ook.
Kan me best inbeelden dat de liefde dan uit is ja, al is dat natuurlijk niet het mooie, zweverige sociaal correcte antwoord dat verwacht wordt.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
[quote]Kabukiman schreef:
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Kan me best inbeelden dat de liefde dan uit is ja, al is dat natuurlijk niet het mooie, zweverige sociaal correcte antwoord dat verwacht wordt.
Dus begrijp ik je goed? dat: als jouw vriendin een ongeluk krijgt en invalide wordt, dan wordt ze gedumpt?
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Ik denk toch dat echt niemand je partner wordt waartoe je je niet lichamelijk aangetrokken voelt hoor, houden kan natuurlijk wel maar een relatie zal het nooit worden. Hieruit is toch al op te maken liefde EN sex samenhangen met lust.
Je lichamelijk aangetrokken voelen is nog wat anders dan sex willen wat mij betreft. (Sorry, heb deze verwarring zelf veroorzaakt ben ik bang.)
En je logica klopt ook niet helemaal: je conclusie dat liefde samenhangt met lust is onzin (maar misschien bedoelde je dat ook niet eens).
Ik had het toch niet over sex (of zoenen) met iemand die je niet leuk vind?
.
Nee, dat snap ik wel. Maar leuk vinden of houden van is nog wel wat anders.
Uit jouw post maakte ik op dat de meeste mensen het liefst zoveel mogelijk zouden liggen rollebollen en als dat elke week met iemand anders is, prima, zolang diegene maar enigszins leuk/aantrekkelijk is. Daar verbaasde ik me over.
En Kabikiman: zo uitgebreid hoefde je je niet te verontschuldigen hoor
.
Ik moet wel bekennen dat ik het me toch niet helemaal kan voorstellen dat iemands lichaam er helemaal niet toe doet. Op een gegeven moment word je gewoon ouder en dan ga je natuurlijk niet minder van iemand houden omdat-ie rimpelig en krom wordt. Maar voor een nieuwe relatie moet ik ook wat met het lichaam van de ander hebben (ook al ligt het mijlenver van het schoonheidsideaal af).
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vraag me trouwens af of je nog steeds fan van Watts zou blijven moest ze veranderen in een dwerg met scheef gebit. Haar acteerprestaties zullen er op zich niet onder lijden ...
Zeker weten. Het is gewoon een bepaalde chemistry tussen mij en Naomi, die chemistry zou er ook geweest zijn als ze een dwerg wasm et een scheef gebit. Ze viel mij voor het eerst op in CotC en toen was ik 12, dus dat wil wat zeggen. Haar achtergrond, acteerwerk, etc interesseren en boeien mij gewoon. Mijn liefde is onvoorwaardelijk en Als je 'fan' bent om een bepaald uiterlijk of als je voorwaardelijk fan bent heb je niet het recht je zo te noemen.
Nee hoor maar er zijn genoeg vrouwen die niet als een lustobject gezien willen worden. Veel mensen kunnen alleen sex hebben als het gaat om diepe gevoelens voor degene waarmee ze sex hebben. Niks vies en zondig aan, ze doen het toch alleen met iemand waar ze veel om geven.
Naomi ziet het iig niet als een compliment. Dat liet ze wel merken op de persconferentie van We don't live here anymore. Zo zullen er genoeg acteurs/actrices zijn die het geen compliment vinden, de meesten realiseren ook dat ze het willen omdat ze bekend zijn. Er zijn er vast die het een compliment vinden maar ik denk de meerderheid niet.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Je lichamelijk aangetrokken voelen is nog wat anders dan sex willen wat mij betreft. (Sorry, heb deze verwarring zelf veroorzaakt ben ik bang.)
En je logica klopt ook niet helemaal: je conclusie dat liefde samenhangt met lust is onzin (maar misschien bedoelde je dat ook niet eens).
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Dus begrijp ik je goed? dat: als jouw vriendin een ongeluk krijgt en invalide wordt, dan wordt ze gedumpt?
Om het cru te zeggen, de kans ik groot ja. Ik ben verliefd op het totaalpakket, als daar dingen uit wegvallen is die verliefdheid altijd te reëvalueren.
Ik weiger te buigen voor sociale druk of sociaal opgelegd schuldgevoel. Want wat nu als ze mentaal invalide wordt, blijft de verliefdheid dan nog ?
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Ik vind het normaal dat mensen het maximum uit een situatie halen, misschien is dat niet zo ?
Ik vind het heel normaal dat mensen het maximum uit een situatie halen, maar we zullen ons erbij neer moeten leggen dat het maximum voor sommigen een aanzienlijk andere betekenis heeft dan voor anderen en dat de invulling voor een avond plezier voor de een wat meer keuzen geeft dan voor een ander.
Echt veel verwachtingen had ik hier niet, hoor.
Maar eerlijk gezegd word ik hier bovenmatig triest van - of eigenlijk ook weer niet: ik voel me ineens een heel stuk gelukkiger me te beseffen dat ik dan kennelijk tot de Zweverigen behoor.
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Om het cru te zeggen, de kans ik groot ja. Ik ben verliefd op het totaalpakket, als daar dingen uit wegvallen is die verliefdheid altijd te reëvalueren.
Ik weiger te buigen voor sociale druk of sociaal opgelegd schuldgevoel.
Verliefdheid reevalueren...... Je maakt een lijstje met de pro's en cons enzo. Schuldgevoel. Je verwart nu Liefde (waarvan je kennelijk niet het minste benul hebt wat dat is) met verliefdheid.
Overigens is weigeren te buigen voor sociale druk altijd te prijzen!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik weiger te buigen voor sociale druk of sociaal opgelegd schuldgevoel. Want wat nu als ze mentaal invalide wordt, blijft de verliefdheid dan nog ?
Jij weet duidelijk niet wat liefde is..