- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Een date met acteur/actrice
Een date met acteur/actrice
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
Stel... je krijgt de kans om een dag met een acteur of actrice door te brengen om allerlei leuke dingen te gaan doen, zoals bijvoorbeeld winkelen of in een duur restaurant te eten.
Met welke acteur of actrice zou jij een dag willen doorbrengen en wat ga je dan doen??
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Ik zou denk ik voor Kate Beckinsale kiezen.
Wat ik de gehele dag met haar zou willen doen?
Hmmm...:evil
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3291 votes
Doe my maar Elisha Cuthbert na het zien van the girl next door. En voor wat ik met haar zou doen verwijs ik je naar Jorick's bericht. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Naomi Watts, no doubt.
Wat ik zou doen? Gesprekken voeren. Zijn zo veel dingen die ik wil vragen en weten. Hoe haar modellentijd was in Japan, wat de invloed was op haar toen ze haar vader vroeg verloor, hoe ze in contact is gekomen met Nicole (Kidman red.) en hoe ze zo close geworden zijn, over Mulholland Drive praten, hoe het is met Lynch te werken en over nog wat algemene onderwerpen etc.
En natuurlijk haar laten weten hoe 'geweldig' ze in mijn ogen is. Gewoon de indruk geven dat ik een 'echte' fan van haar werk ben en geen hypeloper.
Dat allemaal lekker casual at my place 
En natuurlijk een foto van ons samen maar spreekt voor zich
En een filmpje als afsluiting van die geweldige ervaring.
Ik heb zoveel te vragen en vertellen dat dat moeilijk in 1 dag gestopt kan worden.
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
En natuurlijk een foto van ons samen maar spreekt voor zich
En een filmpje als afsluiting van die geweldige ervaring.
Natuurlijk...Hoort erbij 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Ik kan eigenlijk niemand in het bijzonder bedenken om eens lekker mee te stappen en om een nacht door te halen..
Maar om een hele avond mee te tafelen lijkt Nicole Kidman mij wel wat. Zij heeft wel wat te vertellen. Denk ik.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13393 votes
Zhang Ziyi!
.....en als die niet beschikbaar is dan wil met Scarlett Johansson of Kang Hye-jeong ook best genoegen nemen hoor 
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
Zhang Ziyi!
.....en als die niet beschikbaar is dan wil met Scarlett Johansson of Kang Hye-jeong ook best genoegen nemen hoor 
ja vreselijk als tweede keus..:p
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Een avondje de bloemetjes buiten zetten met Jack Nicholson en Sean Penn lijkt me ook wel geweldig
.
Daar heb ik wel een klein strafblad voor over
.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Met Wilson the Volleyball. Ik heb hem zoveel te vertellen.
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
Met Wilson the Volleyball. Ik heb hem zoveel te vertellen.
Whahaha het is wel even zoeken dan, hij drijft waarschijnlijk nog wel ergens op zee 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Het zal geen verrassing zijn dat ik wel graag een date met Benicio del Toro zou willen... Wat we allemaal gaan doen? Hmm... Hij schijnt in het echt ook nogal wild te zijn... Dat belooft dus wat! 
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Een avond zuipen met John Goodman lijkt mij een geweldig idee
Maar voor een romantische date kies ik Katie Holmes 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Paris Hilton!!!! mag ze haar vriendinnetje ook mee nemen (nicole ritchie).
Lijkt mij echt lachen!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zijn ex, Scarlett Johansson, beweert het tegenovergestelde.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wel veel denken gelijk aan sex, behoorlijk triest naar mijn mening.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Uit liefde wel, uit lust niet.
Een fan kijkt zo iig niet tegen zijn/haar idool aan, dan heb je niet het recht jezelf fan te noemen. Ben je dat niet, droom dan maar verder.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Ja, boe sex! Als er nu iets vies is ....
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ja, boe sex! Als er nu iets vies is ....
Lees nou eens goed wat NW zegt, Onderhond...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
En dan kom jij aan met "Ja, boe sex! Als er iets vies is ...."
Is het nou zo moeilijk? NW zegt toch dat seks uit liefde niet verkeerd is, en seks uit lust wel? En uit die zin van jou blijkt duidelijk dat jij begint te hameren dat hij seks sowiezo verkeerd vind...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kom schat, zal ik 'm er maar weer 's inschuiven? Anders word je natuurlijk nooit zwanger, hè...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Duidelijk dat jullie er allebei geen hol van snappen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Seks uit lust verkeerd ... weet niet waarom de gemiddelde hollander seks heeft, maar als ik voor mezelf spreek is dat toch vooral gebaseerd op lust, niet om het zachtaardige karakter van m'n vriendin, of omdat ze dit weekend weer zo aardig een omatje de straat heeft overgeholpen. Als er iemand iets niet van seks snapt, zijn het wel diegenen die het doen uit liefde.
Maar oké, maak er dan maar gerust Ja, boe lust! Als er nu iets vies is... van, resultaat is hetzelfde.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ga er ook niet eens op in, zo moeilijk lijkt het mij niet. Bedankt voor de moeite, Rogier 
Als jullie seks uit lust doen, mij best. Jullie hoeven lust niet af te keuren maar ik doe het wel.