• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.316 votes
Profile

Een date met acteur/actrice

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Domme uitspraak NW.

Kabukiman

• 414 messages
  • 75 votes

Hoezo oei???

Kabukiman

• 414 messages
  • 75 votes

Hee - nu staat er ineens geen oei meer.....

Maar ok dan: Hoezo domme uitspraak????

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Tegen een ander zeggen dat hij/zij niet weet wat liefde is (en jij blijkbaar wel) vind ik een van de domste uitspraken die je maar kan doen. Neerbuigend en respectloos.

Kabukiman

• 414 messages
  • 75 votes

Maar zeggen dat iemand die zijn vrouw niet in de steek laat als er door gezondheidsredenen niet meer gewipt kan worden Zweverig is, is niet respectloos??

Of zeggen dat iemand die wel zonder seks kan Abnormaal is?

Als je reeds tevoren kunt zeggen dat de kans groot is je partner in de steek te laten als de wip er niet meer bij kan zijn, ja, ik denk dan toch wel dat er gewoon per definitie kan worden gezegd dat er van liefde geen sprake is.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Ah, daar is het neerbuigend en respectloos weer, terugkerend thema . Anyway, Onderhond heeft al mijn respect nu definitief verloren. Zijn eerlijkheid kan ik waarderen, maar dumpen van iemand vanwege lichamelijke tegenslagen is zowat het meest respectloze dat ik me kan verzinnen. Het is precies zoals Kabukiman zegt: dit heeft met liefde niets te maken, het is oppervlakkige verliefdheid. En hierbij sluit ik mijn bijdragen, want Onderhond heeft inderdaad geen flauw idee wat liefde inhoudt. Ook ik ben blij dat ik Zweef.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

jassonn wrote:

Tegen een ander zeggen dat hij/zij niet weet wat liefde is (en jij blijkbaar wel) vind ik een van de domste uitspraken die je maar kan doen. Neerbuigend en respectloos.

Vind jij dan dat je wel weet wat liefde is als je zegt als je vriendin invalide raakt dat dat je gevoelens kan veranderen voor die persoon? Dan weet je zeker niet wat liefde is. Respectloos? inderdaad, voor zulke mensen heb ik geen respect.

De domme uitspraak kwam uit de mond van OH.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Kabukiman wrote:

Maar zeggen dat iemand die zijn vrouw niet in de steek laat als er door gezondheidsredenen niet meer gewipt kan worden Zweverig is, is niet respectloos??

Of zeggen dat iemand die wel zonder seks kan Abnormaal is?

Ben ik het ook niet mee eens nee.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Naomi Watts wrote:

Vind jij dan dat je wel weet wat liefde is als je zegt als je vriendin invalide raakt dat dat je gevoelens kan veranderen voor die persoon? Dan weet je zeker niet wat liefde is. Respectloos? inderdaad, voor zulke mensen heb ik geen respect.

Tuurlijk kunnen gevoelens in zulke situaties veranderen, het is meestal niet een ding wat dan verandert maar een heel leven. Ik kan me zeker voorstellen dat dit een dusdanige invloed heeft dat een een relatie slechter gaat funtioneren en/of daardoor de liefde binnen een relatie kan afnemen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

jassonn wrote:

Tegen een ander zeggen dat hij/zij niet weet wat liefde is (en jij blijkbaar wel)

Dat weet Naomi Watts ja!

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Naomi Watts schreef:

(quote)

De domme uitspraak kwam uit de mond van OH.

Ik ga helemaal niet beweren dat ik weet wat liefde is, aangezien iedereen daar een andere visie op heeft. Ik keur dan ook geen menigen af, niet van jou, Onderhond of wie dan ook. Ik ben het daarom nog niet met iedereen eens.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Quentin wrote:

Tuurlijk kunnen gevoelens in zulke situaties veranderen, het is meestal niet een ding wat dan verandert maar een heel leven. Ik kan me zeker voorstellen dat dit een dusdanige invloed heeft dat een een relatie slechter gaat funtioneren en/of daardoor de liefde binnen een relatie kan afnemen.

Relatie kan slechter gaan functioneren maar je liefde voor die persoon hoort onvoorwaardelijk te zijn.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Dustyfan schreef:

Dus begrijp ik je goed? dat: als jouw vriendin een ongeluk krijgt en invalide wordt, dan wordt ze gedumpt?

Onderhond schreef:

Om het cru te zeggen, de kans ik groot ja.

Het is dan maar goed dat je een vriendin hebt die het met dit principe eens is.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Leven jullie maar allemaal in jullie eigen sprookjeswereld. Het enige vervelende aan zweverige types is dat wanneer ze weer eens uit de lucht komen vallen, en hard op hun smoelwerk neerkomen, ze bij een ander gaan zeuren en zagen, depressief worden en dramatisch verklaren dat ze het allemaal niet meer zien zitten.

Als liefde niet meer is dan een blind geloof in iets wat niet bestaat (een persoon als statisch element), fijn dan, dan hoef ik ook niet te weten wat echte liefde is. Vergooi jullie leven maar aan halve planten die niks meer te maken hebben met de personen die ze ooit waren, maar kom dan alsjeblief niet zeuren hoe zwaar het wel is.

Redlop: ik zou zelf nooit van een vriendin van mij kunnen verlangen bij me te blijven als ik fysiek of mentaal gehandicapt geraak. Iemand vragen z'n leven op te offeren voor jezelf is zowat het meest egoïstische wat een mens kan doen.

Overigens, ik blijf me steeds voorzichtig uitdrukken door te zeggen dat ik daar best in kan komen. Misschien blijkt seks uiteindelijk dan toch niet zo'n grote drempel, maar zomaar stellig beweren dat het geen spat uitmaakt ... wie laatst lacht, best lacht.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Overigens zijn er ook veel mensen die hetzelfde denken als Onderhond, maar dat nooit zullen durven toegeven.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Onderhond wrote:

wie laatst lacht, best lacht.

Wie het laatst lacht, lacht het best klinkt wat mooier

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Onderhond schreef:

...Iemand vragen z'n leven op te offeren voor jezelf is zowat het meest egoïstische wat een mens kan doen...

Ik zeg alleen dat het goed is dat je vriendin het daarmee eens is. Hoe het leven daarna ingrijpt weet ik gelukkig niet, maar het lijkt me dat wanneer je voor iemand kiest je dat ook 'in tegenspoed' doet.

Daarom vond ik "Breaking the waves" een mooie film.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Onderhond schreef:

* Seks is inderdaad geen levensbehoefte, het is sterker dan dat, een levensvoorwaarde. Geen seks, geen leven.

Dat geldt voor een soort, niet voor een individu. Zonder neuken kun je prima 100 worden.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Onderhond schreef:

(quote)

Om het cru te zeggen, de kans ik groot ja. Ik ben verliefd op het totaalpakket, als daar dingen uit wegvallen is die verliefdheid altijd te reëvalueren.

Ben erg benieuwd hoe je vriendin zou reageren mocht ze invalide raken, "om het maar cru te zeggen".

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Vergooi jullie leven maar aan halve planten die niks meer te maken hebben met de personen die ze ooit waren

Er zitten nogal wat gradaties tussen invalide en halve planten.

Ik vind het nogal moeilijk om van mezelf te zeggen dat ik een geliefde nooit of te nimmer zal verlaten als hij gehandicapt zou raken. Ik hoop dat ik het niet zal doen, zal waarschijnlijk ook wel proberen het niet te doen, maar ik vind het typisch zoiets waarvan ik niet kan inschatten hoe ik reageer als ik eenmaal in die situatie zit. Ik heb het gevoel dat veel mensen hier veel te overtuigd van zichzelf dat ze dat nooit zullen doen.

Ik heb in ieder geval bewondering voor mensen die bewijzen het wel te kunnen.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Onderhond, jij ook nog veel plezier in je eerlijke, realistische wereld he! Ik kom je nog wel 's tegen ergens bij een gangbang ofzo.

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Mooi gesproken Starbright Boy! Je weet pas hoe je handelt in een bepaalde situatie als deze zich ook daadwerkelijk voordoet. Onderhond denkt dat hij zijn vriendin zal verlaten als zij een halve geranium wordt, maar dat valt natuurlijk nog maar te bezien.

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Menni wrote:

Onderhond, jij ook nog veel plezier in je eerlijke, realistische wereld he! Ik kom je nog wel 's tegen ergens bij een gangbang ofzo.

Count me in

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Ik zou overigens wel een avondje met Rutger Hauer aan de bar willen hangen.

Je moerstaal lult toch het prettigst, en van alle Nederlandse acteurs lijkt hij me de best ingewijde in de slangenkuil 'Hollywood'.

Ik denk dat hij wel wat leuke gespreksstof in zijn bagage heeft.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Als het een date is met een actrice dan met Elisabeth Shue. Dat wil ik namelijk al 10 jaar maar het wil helaas niet lukken en dus ga ik bij een ander zeuren en zagen, depressief worden en dramatisch verklaren dat ik het allemaal niet meer zien zitten...

Mannelijke acteur: Rocco (S)iffr(edi) en als die het te druk heeft dan maar met Jack Nicholson.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Redlop wrote:

Rocco (S)iffr(edi)

Je hebt je held vorig jaar niet ontmoet in Rotterdam?

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Helaas...:)

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Redlop, mocht je Elisabeth weten te strikken, mag ik 'r de avond erna? Ik denk dat zij inderdaad de reden is van de depressies sinds mijn vroege jeugd. Tijd voor een fikse neuktherapie!

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Menni wrote:

Redlop, mocht je Elisabeth weten te strikken, mag ik 'r de avond erna?

Na een week (zie regels pakketservice) stuur ik haar met alle plezier naar jou. Vooralsnog ziet de lijst er als volgt uit:

- Redlop

- Menni

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Apart dat die echte liefde mensen zo kinderachtig uit de hoek kunnen komen. Beetje laag allemaal Menni, voor iemand die zo aan principes verknocht is.

Redlop: in tegenspoed is allemaal goed en wel, maar levenslange tegenspoed ? Ik zou er nooit voor kiezen. In films is het inderdaad allemaal mooi, als je het een ander ziet doen, en in je zetel kan denken "toch wel schoon é".

U-96: ik zeg niet dat het een makkelijk afscheid is, maar moeilijke keuzes moeten ook gemaakt worden. De moeilijke keuze is hier kiezen voor jezelf (kijk maar naar de tegenwind die ik hier al krijg, als we spreken over een theoretische situatie waar ik een twijfelend antwoord gaf, van mensen die verder niks met mij te maken hebben), niet om bij je partner te blijven dan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.