- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Een date met acteur/actrice
Een date met acteur/actrice
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Ik ga trouwens mee, een avondje met Benicio Del Toro en Chris Penn lijkt me uitermate okee
.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
sor·ry (tw.)
1 neem me niet kwalijk, het spijt me
Taal als communicatiemiddel werkt enkel als je bepaalde woorden gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn. Sorry's zonder spijt zijn inhoudloos.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Oh, sorry, ik vergiste me, ik heb wél ergens spijt van namelijk.. Maar daar heb je de vorige keer ook al overheen gelezen, dus dat ga ik niet herhalen. Anyway, jij mag het laatste woord hebben hoor, ga je gang!
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
sor·ry (tw.)
1 neem me niet kwalijk, het spijt me
Taal als communicatiemiddel werkt enkel als je bepaalde woorden gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn. Sorry's zonder spijt zijn inhoudloos.
zwe·ve·rig (bn.)
1 niet vast, niet welomlijnd, vaag
2 licht in het hoofd, enigszins duizelig of bedwelmd
Wie anders denkt dan jij is 'vaag', 'licht in het hoofd', 'bedwelmd'?
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik ga trouwens mee, een avondje met Benicio Del Toro en Chris Penn lijkt me uitermate okee
.
Is goed... Ik 'stort' me wel op Beno!
Dan blijft er nog heel wat Chris Penn over voor jou! haha 
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
Is goed... Ik 'stort' me wel op Beno!
Dan blijft er nog heel wat Chris Penn over voor jou! haha 
LOL 
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Weet je wat, doe Sean er meteen ook maar bij!
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Wellicht duf van mij om me er zo tussen te proppen, maar wegens tijdsgebrek heb ik niet de mogelijkheid alles door elkaar te quoten en daar op te reageren, dus ik hou het maar kort:
Ik sta volledig achter Naomi Watts, Kabukiman, Menni en kijkert. Hoewel ik het totaal niet eens ben met Onderhond, wil ik hem wel een compliment geven wegens het feit dat hij toch erg open en eerlijk is over een mening waar de meeste (U-96 ook) zich totaal tegen keren.
Waar ik me al veel jaren énorm aan erger is de gigantische hype genaamd 'seks'. Zoals sommige hier zeggen, het is gewoon enorm overschat.
Al vanaf de middelbare school hoor ik mensen dit soort bullshit zeggen: "Je MOET voor je 12e getongt hebben, Je MOET voor je 15e ontmaagd zijn..."
Ik hoef maar een willekeurige pagina uit een tijdschrift te nemen en de kans is al groot dat het woord seks voorkomt.
Ik ken mensen met de stelling "Seks en voortplanting is dé hoofdregel van de natuur. Iedereen moet neuken met iedereen." Dat er mensen zijn die niet willen neuken om het neuken, omdat ze liever seks hebben om de liefde, dat wordt abnormaal gevonden. (om misverstanden te voorkomen, hiermee doel ik niet op Onderhond).
Nogsteeds hoor ik mensen praten over seks alsof het een veplichting van een mens is. In een lange discussie die ik met iemand een keer had vond mijn tegenstander het debiel dat ik geen kind van m'n eigen sperma op deze verneukte kutwereld wou zetten. "Je werkt niet mee met de wetten der natuur." 
Ik heb zowieso altijd een gigantische pesthekel aan hypes gehad, maar de blijvende en groeiende hype 'seks' bevuilt deze trieste trieste trieste trieste maatschappij nog veel meer dan het al is.
Ik zeg niet dat seks vies is, of niet lekker is, maar ik kan toch wel concluderen dat seks echt teveel in de spotlights staat. Vooral hoe jongeren zich ermee bezighouden, gatverdamme.
Seks is een drug, "Je MOET het hebben, anders hoor je er niet bij", aldus deze trieste kutmaatschappij.
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
Sorry maar hier ben ik het absoluut niet mee eens. Dat zou ook betekenen dat je drugs MOET gebruiken om erbij te horen, en nog met veel meer dingen. Ik was vroeger, en tegenwoordig nooit een meeloper. Het interesseerde mij niet wat een ander van mij vond of hoe hij over mij dacht. En om dingen te MOETEN doen om erbij te horen heb ik me nooit wat van aangetrokken.
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
"Je MOET het hebben, anders hoor je er niet bij", aldus deze trieste kutmaatschappij.
en the Musicman:
Het interesseerde mij niet wat een ander van mij vond of hoe hij over mij dacht. En om dingen te MOETEN doen om erbij te horen heb ik me nooit wat van aangetrokken.
Toch denk ik dat jullie het eigenlijk gewoon met elkaar eens zijn: U-96 vindt ook zelf niet dat Het Moet om Erbij te Horen, maar stelt dat de overheersende tendens in deze maatschappij is dat je, als je je niet aan die rare regel confirmeert, je er inderdaad niet bijhoort. (Je behoort dan tot de weinige, zeer weinige mensen, de abnormalen - voorbeelden van woorden die eerder in deze discussie gebruikt zijn maar waarmee ik dus NIET wil refereren aan de betreffende users hier. De termen gebruik ik alleen ter verduidelijking van "de gangbare teneur")
Als ik het verkeerd heb moet je t maar zeggen, U-96, maar ik heb stellig de indruk dat je je er ook niet veel aan gelegen laat liggen of je ebij hoort of niet.
En wat dat betreft ben ik het dan ook weer helemaal met de Musicman eens:
Je Moet HE-LE-MAAL Niks !!
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Behalve dan dat ik nu echt richting Rotterdam moet
.
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Ja, veel plezier!
(en als je nog een leuke meid tegenkomt, neem haar maar mee vanavond!)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Seks is een drug, "Je MOET het hebben, anders hoor je er niet bij", aldus deze trieste kutmaatschappij.
Ik denk dat jij met de verkeerde mensen omgaat U-96. Het is juist bewonderenswaardig als je een eigen standpunt hebt over een gevoelig onderwerp als seks. Als mensen anders beweren zijn ze vast niet tevreden over hun eigen seksleven.
Ging dit topic trouwens niet gewoon over een date met een actrice of acteur? En nu zitten we al over seks te praten. Ik ben blij dat ik nog niet gezegd heb dat ik wel een avond wil stappen met Anthony Hopkins, straks zoeken jullie daar nog wat achter 
Het lijkt me trouwens wel geweldig om met hem uit eten te gaan en lange gesprekken te hebben, het is net een soort opa waar je veel van kunt leren over het leven, en de seks laat ik dan liever achterwege.
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Het lijkt me trouwens wel geweldig om met hem uit eten te gaan en lange gesprekken te hebben, het is net een soort opa waar je veel van kunt leren over het leven, en de seks laat ik dan liever achterwege.
Ja, dat is een geweldig interessante man, ook zo een akteur die zelfs als hij in slechte films zit nog prima uit de verf komt. In inerviews ook altijd interessant. Mag ik mee??
Je hebt wel een beetje gelijk dat de discussie een klein beetje is afgedreven van het oorspronkelijke standpunt - maar ach - dat maakt een diskussie nu juist zo interessant: je KUNT een gesprek niet houden bij een zeer nauwgekaderd onderwerp, omdat veel dingen erg nauw met elkaar samenhangen. Met een bewering zegt iemand weer iets over iets dat breder is, en voor je het weet ebn je in veel diepere diskussie aangeland, waar je zonder het oorspronkelijke onderwerp niet zou zijn gekomen. In plaats van een simpel rijtje namen van mensen krijg je nu een interessant inzicht in de mede-users, wat altijd weer interessant is in combinatie met de voorkeur die ze hebben op filmgebied.
En KUDOS voor de moderators dat dit wordt toegestaan, het maakt de site aanzienlijk menselijker dan veel andere fora!!
Mijn vrouw zei weleens tegen een kollega die opm het zo maar eens te zeggen "de gangbare teneur" vertegenwoordigde: heet in de mond, koud in de kont. Dat werd niet in dank afgenomen, en ik denk dat het wel voor heel erg veel mensen geldt.
Wat niet wegneemt dat een eigen standpunt over wat dan ook niet echt breed wordt geaccepteerd en gewaardeerd, helaas.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Mag ik mee??
Als het ooit zover mocht komen, mag heel MovieMeter mee 
In plaats van een simpel rijtje namen van mensen krijg je nu een interessant inzicht in de mede-users, wat altijd weer interessant is in combinatie met de voorkeur die ze hebben op filmgebied.
Ik stoor me er ook niet aan hoor, dit is inderdaad veel interessanter om te lezen.
Mensen durven er gewoon niet voor uit te komen dat ze waardering hebben voor iemand die op zijn 20ste nog maagd is. Het hoeft niet persé ook jouw levensstandaard te zijn, maar je kunt keuzes van anderen wel respecteren. Ik weet dat Nederland allang niet meer zo tolerant is als vroeger, en roepen we allemaal hetzelfde als wat de buurman ook roept, omdat we geen ruzie met hem willen, maar stiekum weten we allemaal dat we eigenlijk verkeerd bezig zijn.
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
Hannibal schreef:
Mag ik mee??

Dan mag je wel een flinke tent afhuren 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dan mag je wel een flinke tent afhuren
Ik kan het makkelijk zeggen, zover komt het toch niet
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
Ik kan het makkelijk zeggen, zover komt het toch niet
Het ging ook slechts om het idee 
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
lijkt wel of de mannen op deze site te weinig hormonen
aanmaken??

Ik heb er juist teveel 
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
Een weekendje met Johhny Depp en Benicio Del Toro naar Las Vegas zie ik ook wel zitten.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Een weekendje met Johhny Depp en Benicio Del Toro naar Las Vegas zie ik ook wel zitten.
Jaaaaa! Ik ga mee... Nou maar hopen dat Beno die pens van hem thuislaat!

The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
Jaaaaa! Ik ga mee... Nou maar hopen dat Beno die pens van hem thuislaat!

LOL 
Sexy Lee Ryan
-
- 203 messages
- 0 votes
Ik zie een weekendje met Joaquin Phoenix of Chad Michael Murray wel zitten!!
Vooral Joa 
Sexy Lee Ryan
-
- 203 messages
- 0 votes
Met Kiefer Sutherland wil ik wel een dagje doorbrengen als fan zijnde!
XxXDEPPFANXxX
-
- 180 messages
- 148 votes
Met Johnny Depp een lekker weekendje naar de witte stranden! Kan hij me lekker insmeren!!