- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Stemmen jullie ook op IMDb?
Stemmen jullie ook op IMDb?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Je gaat gewoon naar MY MOVIES dan vink je links de film aan daarna linksonder daar staat CHOOSE CATEGORY en kies dan RECYCLE BIN.
Maar vanuit Vote History kan ik hem alleen naar Recycle Bin kopiƫren, maar hij blijft gewoon in mijn vote history staan.
In My Movies staan alleen de films die ik bezit, en zelf naar My Movies heb verplaatst, en daar kan ik wel verwijderen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Maar vanuit Vote History kan ik hem alleen naar Recycle Bin kopiƫren, maar hij blijft gewoon in mijn vote history staan.
In My Movies staan alleen de films die ik bezit, en zelf naar My Movies heb verplaatst, en daar kan ik wel verwijderen.
Na RECYCLE BIN kies MOVE daarna EMPTY RECYCLE BIN
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Henk kijkt zoveel films, dat hij alleen nog maar recht vooruit kan kijken. 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Na RECYCLE BIN kies MOVE daarna EMPTY RECYCLE BIN
Ik heb het inmiddels gevonden, ik bedoelde eigenlijk dit, toch bedankt Henk! 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik stem niet op IMDb, maar ik surf er wel op. M'n mening en stem over een film geef ik enkel hier weer. Ik vind het nogal absurd om dat 2 keer te doen.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Durf ik me nog niet aan te wagen Imdb. Eerst eens proberen alle films die ik gezien heb te herinerren en hier op deze site te zetten. Dan zie ik wel verder.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik stem niet op IMDb, maar ik surf er wel op. M'n mening en stem over een film geef ik enkel hier weer. Ik vind het nogal absurd om dat 2 keer te doen.
Idd, sluit ik me volkomen bij aan 
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Ik stemde al jaren op IMDB voor dat ik bij moviemeter begon en ja ik doe dat nog steeds ook leuk dat je daar op series en bepaalde Duitse tv films kunt stemmen zit nu op h.stinissen's Movies Vote HistoryRecycle BinPendingMy Movies (all) 11716 Titles
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
En je kunt niet alleen stemmen op (posterloze) vage tv-films en series, maar ook korte films en documentaires en animaties (korter dan de hier toegestane 45 minuten). Vandaar dat ik op imdb stem, ook op "de gewone films" die hier te vinden zijn.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik stemde al jaren op IMDB voor dat ik bij moviemeter begon en ja ik doe dat nog steeds ook
Idem. 
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Ingewikkeld niet,
Gewoon geen zin in 
15 seconden werk de link van IMDB staat bij de film......
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Nooit zo naar gekeken eerlijk gezegd , heb voldoende aan Moviemeter IMDB is alleen maar dubbel op dan 
elry
-
- 122 messages
- 300 votes
IMDB is erg langzaam en de opmaak is ook slecht
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Eens, maar zoals hieronder beschreven.. Irritante Flash pop-ups, en waarom stemmen als ik IMDb toch niet gebruik om te kijken of een film goed of slecht beoordeeld word? 
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Ja,alle films die zie,beoordeel ik ook op de IMDB......
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Ik kijk wel op imdb omdat:
- De iets nauwkeurige score (1 tot 10)
- Soundtrack listing (vaak wil ik de muziek weten)
- Trivia (leuke weetjes)
Stemmen doe ik niet op IMDB.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes

neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Vind het nog altijd teveel moeite om al mijn stemmen te gaan 'overzetten'. Zit nu op 1500 stemmen daar, en heb dus nog ruim de helft te gaan. Zo nu en dan stem ik er wat bij. Hoop dat ik mij er ooit toe kan zetten om het helemaal compleet te gaan aanpakken. Zo kan je namelijk heel handig op allerlei manieren films sorteren.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wat nu wel makkelijker op imdb geworden is, is dat je nu direct kan zien of je gestemd hebt of niet. Veel tijd gespaard als je een 'veelkijker' bent. 
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
MovieMeter is gewoon nauwkeuriger. Die heeft 2 cijfers achter de komma (na verdubbeling 1)
.
Verder stem ik ook niet op IMDb, wel op Kaartspelrankingen overigens.
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Jawel hoor daar is alles begonnen 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Mijn IMDb stemmenlijst is lang niet zo compleet als die van MM. Toch gebruik ik het wel voor bepaalde films, die meestal oud of te obscuur en voorlopig niet op MM zullen verschijnen (geen posters of stills beschikbaar).
Daarnaast is IMDb ook nog handig in combinatie met iCheckMovies. Gewoon periodiek de IMDb-lijst importeren en je hebt weer een aantal vinkjes erbij. Scheelt weer al die lijsten afgaan.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Het heb wel even gedaan, maar ik vind het systeem op MM veel leuker eigenlijk.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Nope veels te ingewikkeld.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Zelfde hier =) Ik surf erop wat voor nieuwe films gaan komen in loop van tijd maar stemmen en meningen geven doe ik hier =)
-
- 23433 messages
- 76917 votes
ingewikkeld.......? gewoon vote en dan add to my movies.