• 177.938 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.588 votes
Profile

Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?

MarjoleinM

• 148 messages
  • 295 votes

Hmmm....TV heb ik niet dus dat mis ik allemaal. En in dit dorp is het filmaanbod nogal pover, dus daarvoor vlucht ik naar de stad. Ik zou het werkelijk niet weten, maar ik schat 15 per maand.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Halcyon wrote:

(quote)

Sinds wanneer zeggen stemmen iets over het aantal films je ook daadwerkelijk gezien hebt? In dat geval heb ik nog nooit een film gezien...

Maar als je begint met stemmen, maak het dan ook even af..

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Als je zoveel films kijkt is het toch ook leuk als je even erop stemt, lijkt mij

Maar 3 per dag vind ik knap..

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Miss Daisy wrote:

gemiddeld een zevental films per week

Af en toe kijk ik er 4 op een dag maar dat is echt wel het maximum.

!!Ik heb koppijn na mijn 3e!!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Verschild. Ik zit nu in mijn examenperiode en kijk zo'n 7 films per week. In periodes dat ik vrijwel niks te doen heb of niet veel naar school ga kijk ik er soms 20 - 25 per week.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

20 - 25 per week ?

Dat lijkt mij vrijwel onmogelijk...

Zoiets houdt toch niemand vol ?

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

In de vakanties ofzo is het wel mogelijk, maar naar school, slapen en 3 films per dag, lijkt me niet mogelijk..

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

3 a 4 films per dag is dat. In een vakantieweek zou dat eventueel kunnen, maar dat is toch ook niks? Dat vinden je vrienden ook niet leuk hoor.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

3-4 in de week. There's more in life. Moviedudes!!!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Doom wrote:

20 - 25 per week ?

Das gewoon 3 per dag.

Het is meestal zo dat ik films huur en dan zoveel leuke mee naar huis neem dat ik ze allemaal tegelijk wil zien.

Dan kijk ik er meestal gelijk 2 als ik thuis kom en dan 's avonds nog 1 of zo. Maar ik moet zeggen, het komt niet vaak voor.

Ik moet mijn sociale leven ook nog in stand houden

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

3 tm 12 hangt eraf gisteren er 4 gekeken

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Niet zoveel, gewoon 1 t\m 15 per week.

Het is afwisselend.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Doom wrote:

20 - 25 per week ?

Inderdaad, dat hou je niet vol. Dat kan enkele weken, maar dan raak je ze echt beu. Ik tracht mijn gemiddelde op 2 per dag te houden, maar met het mooie weer en nu het voetbal is het echt niet makkelijk.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Sinds ik weer echt actief ben met moviemeter is mijn gemiddelde nu rond de 15 denk ik...

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Door het warme weer en het WK kijk ik nauwelijks een film in deze maand. Mijn laatste film dateert alweer van 5 juni en dat terwijl ik normaal gesproken dagelijks een film bekijk.

Vreemd genoeg heb ik er nu ook niet zoveel zin in.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Laatste 10 dagen 2 films gezien. En het zal deze periode nog wel minder worden zelfs. Normaal gesproken zal ik er ruim 6 zien per week.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Goodfella_90 wrote:

Laatste 10 dagen 2 films gezien. En het zal deze periode nog wel minder worden zelfs. Normaal gesproken zal ik er ruim 6 zien per week.

Same here, weinig tijd voor films op het ogenblik..

Tentamens, matthijs?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Turkeyloverz wrote:

(quote)

Same here, weinig tijd voor films op het ogenblik..

Tentamens, matthijs?

Volgende week heb ik de laatste proefwerkweek van het jaar, waar ik erg veel voor leren moet. Daarnaast moet ik deze week nog enorm veel maken en inleveren wil ik naar de 5e. Nu heb je ook nog het voetbal, waarvan ik eigenlijk geen wedstrijd missen wil. En mocht ik ergens nog een heel klein gaatje tijd vinden, dan breng ik die al chillende door aan het meer. Neuh.. even geen films nu.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

(quote)

Volgende week heb ik de laatste proefwerkweek van het jaar, waar ik erg veel voor leren moet. Daarnaast moet ik deze week nog enorm veel maken en inleveren wil ik naar de 5e. Nu heb je ook nog het voetbal, waarvan ik eigenlijk geen wedstrijd missen wil. En mocht ik ergens nog een heel klein gaatje tijd vinden, dan breng ik die al chillende door aan het meer. Neuh.. even geen films nu.

Voor mij ook niet, ik moet me deze week vooral bezig houden met CKV...

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Veel Succes allemaal.

Mijn tentamens (2-4 hoofdstukken per vak) beginnen volgende week vrijdag en ook bij mij moet er nog veel gemaakt en ingeleverd worden om naar de 5e te kunnen.

De rest van de tijd vliegt idd weg door de hittegolf en het WK.

Ik kijk echt uit naar de vakantie..

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Deze maand kijk ik alleen maar WK. Geen tijd voor films dus.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Het WK zal wel vele gemiddelden naar beneden halen. Ik zal in de komende weken wellicht maar aan een 3-tal films per week toekomen...?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Meestal 1 per week (soms 2), maar gebeurt vaak dat ik dat niet haal. Heb teveel te doen .

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Met dat tempo vind ik het knap dat je bijna 2000 films gezien hebt

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Goodfella_90 wrote:

(quote)

Altijd leuk als de school je op het laatste moment nog zoveel mogelijk op geeft. Heb er nu ook last van. Probeer nog wel hier en daar een klein filmpje te stoppen. Heb ik het geluk dat het WK mij niks interesseert

Ik heb niet echt een vast aantal films per week. 3 is wel een minimum, denk ik. 10 een maximum, maar dat komt steeds minder voor. Geen idee hoeveel ik er gemiddeld per week kijk. 5 schat ik. Op het moment is het in ieder geval minder.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Martin Van K wrote:

Het WK zal wel vele gemiddelden naar beneden halen. Ik zal in de komende weken wellicht maar aan een 3-tal films per week toekomen...?

Mijn gemiddelde is door het WK gehalveerd.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

speedy23 wrote:

Mijn gemiddelde is door het WK gehalveerd.

Nog een geluk dat de Belgen niet meedoen

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Martin Van K wrote:

(quote)

Nog een geluk dat de Belgen niet meedoen

Als je naar alle matchen kijkt maakt het niet veel verschil uit.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Zoals velen kijk ik momenteel erg weinig films, aangezien ik toch probeer zoveel mogelijk wedstrijden van het WK mee te pikken.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Films tegenwoordig alleen na 23u wanneer mogelijk. Voetbal heeft hoogste prioriteit .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.