• 179.541 movies
  • 12.333 shows
  • 34.201 seasons
  • 650.582 actors
  • 9.405.790 votes
Profile

MM Meetings

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

een tip zoek gewoon een film uit die opdat moment uitkomt heb je vanzelf een datum en dan kan je ook pas serieuze reaktie krijgen lijkt me.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

combi wrote:

een tip zoek gewoon een film uit die opdat moment uitkomt heb je vanzelf een datum en dan kan je ook pas serieuze reaktie krijgen lijkt me.

ja bedankt zal ik doen

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Is er al eens een MM-Meeting in België geweest, of komt er eens eentje in België?

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

belchinees wrote:

Is er al eens een MM-Meeting in België geweest, of komt er eens eentje in België?

dat zal dan de volgende na deze worden denk ik

Wat let je, Belchinees? Ik wil best een dagje Antwerpen doen.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Lord Flashheart wrote:

Wat let je, Belchinees? Ik wil best een dagje Antwerpen doen.

volgens mij waren we bezig met tilburg en waren er al 2 die het idee goed vonden

als je het hebt gelezen

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Maar om nu als Belg naar Tilburg te gaan trekken... Antwerpen heeft zeker mijn voorkeur. UGC is ook dichtbij. En ik weet een zalig plekje waar je kunt gaan eten op de Keyserlei en helemaal niet duur.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Metalfist wrote:

Maar om nu als Belg naar Tilburg te gaan trekken... Antwerpen heeft zeker mijn voorkeur. UGC is ook dichtbij. En ik weet een zalig plekje waar je kunt gaan eten op de Keyserlei en helemaal niet duur.

ja ik vind dit niet zo netjes ik had als eerste een idee naar maanden stilte hier en nu komt een belchinees met belgie en is mij idee ineens zowat in de vriezer gestopt.

net zo goed hoe komt een tilburger in belgie ???

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik zeg toch niet dat jouw idee niet moet... Ik zeg dat we 2 ideeën kunnen doen. 1 voor België en een voor Nederland.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Metalfist wrote:

Ik zeg toch niet dat jouw idee niet moet... Ik zeg dat we 2 ideeën kunnen doen. 1 voor België en een voor Nederland.

ja nou ik vind het niet zo sportief en waarom 2 apparte zo ga je als belg je scheiden van de nederlanders en dat is nou niet de bedoeling.

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

Ik ben het wel met 606 eens, natuurlijk moet er ook een idee kunnen zijn voor Belgische meetings! Maar deze keer willen we het graag in Tilburg houden (je moet toch een plek hebben, niemand kan tevreden zijn) de volgende keer is het zeker mogelijk Belgie te doen, ik bedoel dit niet aanvallend, mocht het zo overkomen

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Sorry hoor, ik stelde gewoon een vraagje .

Als er ooit eens eentje in België komt, ben ik aanwezig.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

belchinees wrote:

Sorry hoor, ik stelde gewoon een vraagje .

Als er ooit eens eentje in België komt, ben ik aanwezig.

niet bij deze in tilburg

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Tilburg is precies nog makkelijk bereikbaar vanuit België. Maar goed, ik beloof nog niets .

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

belchinees wrote:

Tilburg is precies nog makkelijk bereikbaar vanuit België. Maar goed, ik beloof nog niets .

oke prima

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

tsja, tilburg als lokatie is geen punt. 53 mins reizen, zag ik net. Echter gaat het meer om data en films, dat zal bepalen of ik wel of niet kom.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Inland Rabbit wrote:

tsja, tilburg als lokatie is geen punt. 53 mins reizen, zag ik net. Echter gaat het meer om data en films, dat zal bepalen of ik wel of niet kom.

ben al aan het opzoeken

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

heb 2 bioscopen in tilburg

Mustsee en Cinecitta

heb mustsee een email gestuurd voor de tijden kan ik niks vinden

en cinecitta draaien niet zo veel films

vooral drama films en dat is niet mijn eerste smaak

wel draait Mongol.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

"Leuk, nieuwe plannen voor een MM-meeting", denkt Mug, en opent het topic. Tot zijn grote verbazing lees ik een hoop gezever over lokaties incl. non-sociaal gedrag jegens andere geinteresseerden danwel gemotiveerden.

Verder is de Tilburg-methode niet echt briljant te noemen. 1) Kies een weekend uit. Dat is niet gebeurd. Lijkt me de meest vitale informatie die een persoon zal doen besluiten of hij/zij wel/niet komt naar een meeting waar dan ook ter wereld. Oftewel prik een datum. Zonder die vitale informatie zul je ook weinig tot geen inlichtingen krijgen w.b. de agenda's van filmhuizen en bioscopen.

En waarom kunnen er niet meerdere meetings georganiseerd worden? En waarom moet daar op zo'n eigenaardige manier op worden gereageerd? Een meeting in Belgie is ook voor Nederlanders interessant, en een meeting in Nederland is ook voor Belgen interessant.

Plan een datum zal ik zeggen jegens de 2 organisatoren.

Misschien ook leuk een meeting te organiseren rondom bijv. Film by the Sea (Vlissingen) en het Nederlands Film Festival (Utrecht)? O jee, nog meer data en steden!!!

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

eerst wil ik mijn exuses geven aan belchinees en Metalfist

heb 4 datums gekozen voor het gemak

1) Zaterdag 27 September

2) Zaterdag 4 Oktober

1) Zondag 28 September

2) Zondag 5 Oktober

ik zie hier wel berichten verschijnen

PS. Bioscoop Mustsee is weekend reserveren

en tijden films zijn 13.00, 15.00, 18.00, 21.00

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Tilburg:

- Mug [niet op de zaterdagen, wel de zondagen 28 sep / 5 okt, indien die data ook meegenomen kunnen worden?] [+ voedsel]

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Mug wrote:

Tilburg:

- Mug [niet op de zaterdagen, wel de zondagen 28 sep / 5 okt, indien die data ook meegenomen kunnen worden?] [+ voedsel]

ja ik vind het prima we kijken later waar het meeste stemmen naar uit gaat ik zal het gelijk erbij zetten

Ik kan alle dagen niet. Ben dan eindelijk op mijn welverdiende vakantie.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Mug [wel+ voedel]

606 [wel + eten]

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Een lijst van mensen die niet kunnen lijkt me eigenlijk nogal ... nutteloos?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

en zet er dan ook bij wie welke dag.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

serpico wrote:

Een lijst van mensen die niet kunnen lijkt me eigenlijk nogal ... nutteloos?

ja dat is waar ik verander het en JIJ

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

combi wrote:

en zet er dan ook bij wie welke dag.

daar moeten we nog naar kijken er zijn 4 datums

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

als ik jou was zou ik er gewoon 1 organiseren met duidelijke beschrijving hoe en wat, anders word het een rommeltje denk ik of gezellig saampies met mug alleen.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

combi wrote:

als ik jou was zou ik er gewoon 1 organiseren met duidelijke beschrijving hoe en wat, anders word het een rommeltje denk ik of gezellig saampies met mug alleen.

ik denk als er verschillende datums zijn zoals eerder aan gegeven kunnen we waar de meeste stemmen op zijn nemen toch

en waarom zou ik alleen gaan met mug ???

er komen wel meer mensen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.