- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ik denk als er verschillende datums zijn zoals eerder aan gegeven kunnen we waar de meeste stemmen op zijn nemen toch
kan, ikzelf zou gewoon een vaste datum prikken is allemaal wat duidelijker, maar jij organiseerd het dus ik hou me waffel.
en waarom zou ik alleen gaan met mug ???
er komen wel meer mensen 
maar soit.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
nee hoor hoeft helemaal niet ik ben niet super in organiseren
ben zo maar begonnen om meer mensen te krijgen zodat het gezellig wordt.
het stond al zolang stil.
en tips zijn meer dan welkom 
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Laat het maar weten welk weekend voor de meeste mensen het meest geschikt is, het maakt mij niks uit!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
heb 2 bioscopen in tilburg
Mustsee en Cinecitta
heb mustsee een email gestuurd voor de tijden kan ik niks vinden
en cinecitta draaien niet zo veel films
Hallo zeg 606 ben jij nu een echte Kruikenzeiker of niet
Sinds een paar maanden is er nog een 3e bioscoop in de stad; De Euroscoop. Draait vooral het populaire spul maar de beeld en geluidskwaliteit zijn subliem (tenminste van de zalen met digitale projector).
Denk zelf dat voor een meeting Cinecitta het meest te bieden heeft en ligt ook nog eens op loopafstand van het station en de kroegen.
Maar wil me er niet te veel mee bemoeien want zit de laatste 2 weken van September in het (hopelijk) warme Zuid Frankrijk... Oh, de ironie is er eindelijk eens een meeting in m'n eigen stad 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Hallo zeg 606 ben jij nu een echte Kruikenzeiker of niet
Sinds een paar maanden is er nog een 3e bioscoop in de stad; De Euroscoop. Draait vooral het populaire spul maar de beeld en geluidskwaliteit zijn subliem (tenminste van de zalen met digitale projector).
Denk zelf dat voor een meeting Cinecitta het meest te bieden heeft en ligt ook nog eens op loopafstand van het station en de kroegen.
Maar wil me er niet te veel mee bemoeien want zit de laatste 2 weken van September in het (hopelijk) warme Zuid Frankrijk... Oh, de ironie is er eindelijk eens een meeting in m'n eigen stad
ik kruikenzuiker van mijn geboorte af aan 
maar de euroscoop ligt niet op korte afstand en dacht die niet te nemen maar laat het maar aan de rest over wat die wil
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Je bent er zo met de bus en die is op zaterdag nog extra goedkoop ook. Zou het niet bij voorbaat afschrijven die optie.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Tilburg...misschien dat ik dan wel kom...maar zeker weten doe ik het nog niet.
Hannibal
-
- 9381 messages
- 3308 votes
Mochten jullie nog AH filmbonnen willen hebben: Ik heb er inmiddels 6 die ik graag aan een goed doel wil doneren.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Mochten jullie nog AH filmbonnen willen hebben: Ik heb er inmiddels 6 die ik graag aan een goed doel wil doneren.
oke dat is aardig maar kom jezelf niet dan ?
Hannibal
-
- 9381 messages
- 3308 votes
Geen idee, er is nog niets concreets besloten mbt de datum geloof ik?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
Nee inderdaad is zoveel makkelijker om iets zinnigs te melden als er een datum en film bijstaat. Nu krijg je dadelijk tien reacties van mensen die allemaal wel mee willen maar allemaal drie dagen opgeven dat ze niet kunnen. Wordt er allemaal niet overzichtelijker op lijkt me.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Geen idee, er is nog niets concreets besloten mbt de datum geloof ik?
4 datums zijn er aan gegeven voor zaterdag en zondag
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
bij deze wil ik maar 1 weekend kiezen
5 oktober staat nu vast is op zondag
en de bioscoop is euroscoop maar
dan moet je wel met de bus vanaf station daar heen
kijk ook op www.euroscoop.nl
en routebeschrijving staat er ook bij.
film moet nog bekeken worden
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Goed dat we nu een datum hebben in ieder geval, nu nog de film.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
lijkt mij een intressante keuze
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Ben ik wel eens met combi, zou een goede mogelijkheid zijn om die te kiezen.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
heb hier ook nog films die kunnen
als ze daar draaien
http://www.moviemeter.nl/film/42666 die draait daar wel
http://www.moviemeter.nl/film/46120 die draait daar wel
http://www.moviemeter.nl/film/43739 die draait daar wel
http://www.moviemeter.nl/film/43585 die draait daar wel
http://www.moviemeter.nl/film/49786 NIET
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Moet je kunnen bekijken op de site, weet alleen niet of het er nu al wel op staat (wat er op die dag draait)!
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Moet je kunnen bekijken op de site, weet alleen niet of het er nu al wel op staat (wat er op die dag draait)!
dat staat er niet nee diegene met draait daar die draaien op dit moment wel de rest niet
en ook de film:
http://www.moviemeter.nl/film/46884
draait daar
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
De film maakt mij verder niks uit, misschien dat er iemand een goed idee heeft zoals combi, maar de datum is dus 5 oktober? En dat staat nu echt vast?
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
De film maakt mij verder niks uit, maar de datum is dus 5 oktober? En dat staat nu echt vast?
ja die staat VAST
zondag leek me het makkelijkste
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Yep is goed, ik vraag even na of ik dan kan komen.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
heb net bericht gehad na dat ik had gebeld naar euroscoop
Het programma van oktober wordt pas de maandag voorafgaand bekend gemaakt
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Dat is wel laat, maar combi stuurde al een link van een film die vanaf ongeveer 29 sep. draait, dus waarschijnlijk zal die dan wel draaien.
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Wel jammer dat het pas een week van te voren bekend word gemaakt, zo kunnen we het een week van te voren pas beslissen, dat lijkt me ook niks. Zo kunnen sommigen dus ook nog lang niet bepalen of ze wel/niet willen komen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ik zou lekker een andere bios opzoeken die het programma wat meer van te voren weet, zo kan je niks organiseren dunkt me.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Wel jammer dat het pas een week van te voren bekend word gemaakt, zo kunnen we het een week van te voren pas beslissen, dat lijkt me ook niks. Zo kunnen sommigen dus ook nog lang niet bepalen of ze wel/niet willen komen.
ja maar als er gewoon over het algemeen goede films draaien
kunnen we ook per direct daar kiezen
werkt gewoon met elektronische kassa daar
zie anders de website van euroscoop
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Lijkt mij ook beter een andere bios te nemen, die het programma al eerder van te voren weet. Hier hebben we niks aan!