• 179.544 movies
  • 12.333 shows
  • 34.201 seasons
  • 650.582 actors
  • 9.405.811 votes
Profile

MM Meetings

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

606 wrote:

(quote)

ik denk als er verschillende datums zijn zoals eerder aan gegeven kunnen we waar de meeste stemmen op zijn nemen toch

kan, ikzelf zou gewoon een vaste datum prikken is allemaal wat duidelijker, maar jij organiseerd het dus ik hou me waffel.

en waarom zou ik alleen gaan met mug ???

er komen wel meer mensen

waarom niet, lijkt me wel gezellig eigenlijk, heeft een aparte kijk op films waar ik persoonlijk wel een keer mee over films wil praten.

maar soit.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

combi wrote:

maar jij organiseerd het dus ik hou me waffel.

nee hoor hoeft helemaal niet ik ben niet super in organiseren

ben zo maar begonnen om meer mensen te krijgen zodat het gezellig wordt.

het stond al zolang stil.

en tips zijn meer dan welkom

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

Laat het maar weten welk weekend voor de meeste mensen het meest geschikt is, het maakt mij niks uit!

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

606 wrote:

heb 2 bioscopen in tilburg

Mustsee en Cinecitta

heb mustsee een email gestuurd voor de tijden kan ik niks vinden

en cinecitta draaien niet zo veel films

Hallo zeg 606 ben jij nu een echte Kruikenzeiker of niet Sinds een paar maanden is er nog een 3e bioscoop in de stad; De Euroscoop. Draait vooral het populaire spul maar de beeld en geluidskwaliteit zijn subliem (tenminste van de zalen met digitale projector).

Denk zelf dat voor een meeting Cinecitta het meest te bieden heeft en ligt ook nog eens op loopafstand van het station en de kroegen.

Maar wil me er niet te veel mee bemoeien want zit de laatste 2 weken van September in het (hopelijk) warme Zuid Frankrijk... Oh, de ironie is er eindelijk eens een meeting in m'n eigen stad

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Madecineman wrote:

Hallo zeg 606 ben jij nu een echte Kruikenzeiker of niet Sinds een paar maanden is er nog een 3e bioscoop in de stad; De Euroscoop. Draait vooral het populaire spul maar de beeld en geluidskwaliteit zijn subliem (tenminste van de zalen met digitale projector).

Denk zelf dat voor een meeting Cinecitta het meest te bieden heeft en ligt ook nog eens op loopafstand van het station en de kroegen.

Maar wil me er niet te veel mee bemoeien want zit de laatste 2 weken van September in het (hopelijk) warme Zuid Frankrijk... Oh, de ironie is er eindelijk eens een meeting in m'n eigen stad

ik kruikenzuiker van mijn geboorte af aan

maar de euroscoop ligt niet op korte afstand en dacht die niet te nemen maar laat het maar aan de rest over wat die wil

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

Je bent er zo met de bus en die is op zaterdag nog extra goedkoop ook. Zou het niet bij voorbaat afschrijven die optie.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Tilburg...misschien dat ik dan wel kom...maar zeker weten doe ik het nog niet.

Hannibal

• 9381 messages
  • 3308 votes

Mochten jullie nog AH filmbonnen willen hebben: Ik heb er inmiddels 6 die ik graag aan een goed doel wil doneren.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Hannibal wrote:

Mochten jullie nog AH filmbonnen willen hebben: Ik heb er inmiddels 6 die ik graag aan een goed doel wil doneren.

oke dat is aardig maar kom jezelf niet dan ?

Hannibal

• 9381 messages
  • 3308 votes

Geen idee, er is nog niets concreets besloten mbt de datum geloof ik?

timbo_

• 13116 messages
  • 3881 votes

Nee inderdaad is zoveel makkelijker om iets zinnigs te melden als er een datum en film bijstaat. Nu krijg je dadelijk tien reacties van mensen die allemaal wel mee willen maar allemaal drie dagen opgeven dat ze niet kunnen. Wordt er allemaal niet overzichtelijker op lijkt me.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Hannibal wrote:

Geen idee, er is nog niets concreets besloten mbt de datum geloof ik?

4 datums zijn er aan gegeven voor zaterdag en zondag

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

bij deze wil ik maar 1 weekend kiezen

5 oktober staat nu vast is op zondag

en de bioscoop is euroscoop maar

dan moet je wel met de bus vanaf station daar heen

kijk ook op www.euroscoop.nl

en routebeschrijving staat er ook bij.

film moet nog bekeken worden

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

Goed dat we nu een datum hebben in ieder geval, nu nog de film.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

lijkt mij een intressante keuze

http://www.moviemeter.nl/film/44676

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

Ben ik wel eens met combi, zou een goede mogelijkheid zijn om die te kiezen.

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

Moet je kunnen bekijken op de site, weet alleen niet of het er nu al wel op staat (wat er op die dag draait)!

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Lui wrote:

Moet je kunnen bekijken op de site, weet alleen niet of het er nu al wel op staat (wat er op die dag draait)!

dat staat er niet nee diegene met draait daar die draaien op dit moment wel de rest niet

en ook de film:

http://www.moviemeter.nl/film/46884

draait daar

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

De film maakt mij verder niks uit, misschien dat er iemand een goed idee heeft zoals combi, maar de datum is dus 5 oktober? En dat staat nu echt vast?

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Lui wrote:

De film maakt mij verder niks uit, maar de datum is dus 5 oktober? En dat staat nu echt vast?

ja die staat VAST zondag leek me het makkelijkste

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

Yep is goed, ik vraag even na of ik dan kan komen.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

heb net bericht gehad na dat ik had gebeld naar euroscoop

Het programma van oktober wordt pas de maandag voorafgaand bekend gemaakt

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

Dat is wel laat, maar combi stuurde al een link van een film die vanaf ongeveer 29 sep. draait, dus waarschijnlijk zal die dan wel draaien.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Lui wrote:

Dat is wel laat, maar combi stuurde al een link van een film die vanaf ongeveer 29 sep. draait, dus waarschijnlijk zal die dan wel draaien.

ja die link heb ik bekeken maar of die ook in euroscoop draait weet ik niet ?

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

Wel jammer dat het pas een week van te voren bekend word gemaakt, zo kunnen we het een week van te voren pas beslissen, dat lijkt me ook niks. Zo kunnen sommigen dus ook nog lang niet bepalen of ze wel/niet willen komen.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

ik zou lekker een andere bios opzoeken die het programma wat meer van te voren weet, zo kan je niks organiseren dunkt me.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Lui wrote:

Wel jammer dat het pas een week van te voren bekend word gemaakt, zo kunnen we het een week van te voren pas beslissen, dat lijkt me ook niks. Zo kunnen sommigen dus ook nog lang niet bepalen of ze wel/niet willen komen.

ja maar als er gewoon over het algemeen goede films draaien

kunnen we ook per direct daar kiezen

werkt gewoon met elektronische kassa daar

zie anders de website van euroscoop

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

Lijkt mij ook beter een andere bios te nemen, die het programma al eerder van te voren weet. Hier hebben we niks aan!

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Lui wrote:

Lijkt mij ook beter een andere bios te nemen, die het programma al eerder van te voren weet. Hier hebben we niks aan!

ik zal kijken maar denk dat nergens nog het programma van oktober bekend is want is pas september

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.