- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
neon66
-
- 30 messages
- 30 votes
Helemaal niemand
. Las gewoon wat over Bazar, ken het tentje. Dacht, doe 'n suggestie.
Car-freak
-
- 262 messages
- 140 votes
Kennelijk heeft niemand suggesties omdat er zowat al 2 maanden hier niks meer gezegd word
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Kennelijk heeft niemand suggesties omdat er zowat al 2 maanden hier niks meer gezegd word
ja jammer misschien weer even nieuw leven inblazen
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Tsja, de opkomst was de laatste paar keer niet geweldig. Elke keer zijn er 30 mensen die toezeggen te komen, maar uiteindelijk komen er 10 daadwerkelijk opdagen. Dat moet echt beter (en in het verleden ging dat ook beter).
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Tsja, de opkomst was de laatste paar keer niet geweldig. Elke keer zijn er 30 mensen die toezeggen te komen, maar uiteindelijk komen er 10 daadwerkelijk opdagen. Dat moet echt beter (en in het verleden ging dat ook beter).
ja dat vind ik ook van de 76.000 gebruikers
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ja maar die zijn niet allemaal online. 
Maar hij heeft wel gelijk...het moet wel beter. Veel mensen zeggen dat ze komen, zeggen het op het laatste moment af en tsja...dat is gewoon jammer.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
het is veel erger als ze niet afzeggen maar wel voor hun gereserveerd is.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3288 votes
Kleinere meetings zijn wat mij betreft veel leuker.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Praat je wel wat meer met elkaar en zo...dus dat heeft ook wel wat. 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Praat je wel wat meer met elkaar en zo...dus dat heeft ook wel wat. 
ik vind het goed en wordt mijn eeste meting als het gaat lukken
zou het wel leuk vinden
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Iedereen heeft het alsmaar over een andere locatie maar ik zie niet wat het probleem is. Utrecht zou ik zeggen, een perfecte locatie. Tenminste voor mij, is maar 3 kwartier met de trein. 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Kom gewoon naar Hasselt. Gezellig, amusant en het bier is vaak niet zo duur... 
Ik weet overigens ook een perfect restaurantje, en een heel fijn cafétje... 
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Utrecht zou inderdaad nog wel te doen zijn, ook omdat dat voor de meeste toch redelijk dichtbij is (het is tenslotte ook het midden van het land)
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Waarom is het telkens in de randstad waarom niet in limburg of noord-brabant want je moet ook eens bedenken dat er ook belgen op de meeting willen komen en dan is noord-brabant het meest centraal gelegen gebied. en dan tilburg of eindhoven.
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
natuurlijk kan dat John, als je dat dan voorsteld, kunnen we kijken wat anderen ervan vinden.. en misschien wel tot een goede locatie komen, hoe dan ook, er zullen altijd mensen zijn voor wie het 'te ver' is he
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
hier in tilburgse binnen stad is een heel nieuw bioscoop
je zit in de stad en restaurants genoeg.
vlak bij treinstation
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
zou misschien ook een goed idee kunnen zijn, misschien is dat ook voor veel mensen een goede mogelijkheid..
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik denk dat er vanuit Leiden vast wel een trein naar Tilburg gaat. 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Ik denk dat er vanuit Leiden vast wel een trein naar Tilburg gaat. 
denk ik ook van wel naar zo'n grote stad
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Wat 606 al aangeeft, de bios zit dicht bij het station, en er zitten genoeg restaurants, lijkt mij een prima idee....
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Eventueel nog andere mensen die willen komen? Want als ik kan (wat hoogstwaarschijnlijk wel zo is, als het een dag uit het weekend is, wil ik best wel komen)
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Eventueel nog andere mensen die willen komen? Want als ik kan (wat hoogstwaarschijnlijk wel zo is, als het een dag uit het weekend is, wil ik best wel komen)
ik ben er voor in alleen niet dit weekend.
en als er nog een leuke film draait zal ik wel even kijken
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Dit weekend lijkt mij ook nog een beetje erg vroeg, we kunnen ook afwachten, zo kunnen zien wie er nog meer willen komen!
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Dit weekend lijkt mij ook nog een beetje erg vroeg, we kunnen ook afwachten, zo kunnen zien wie er nog meer willen komen!
dus beste medegebruikers de volgende MM meeting is in mijn binnen stad Tilburg en zeer goed bereikbaar de bioscoop is midden in het centrum en van alles voorzien.
dus wil je van de partij zijn laat het weten en schrijf je in
daarna gaan we een geschikte datum kiezen
Martijn (606)
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
Het is 90% zeker dat ik kan, aangezien ik in het weekend toch nooit tot zelden iets te doen heb, en anders zal ik zeker tijd vrijmaken er voor, en eventuele dingen ook afzeggen, dus ik zal hoogstwaarschijnlijk komen (mocht er echt niks heel dringends zijn)