• 179.540 movies
  • 12.333 shows
  • 34.201 seasons
  • 650.575 actors
  • 9.405.766 votes
Profile

MM Meetings

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Zat je op Duinzigt? Ik wel i.i.g.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ja, ik zat op Duinzigt...!

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Haha... ok genoeg gelachen!

Rotterdam,

wie allemaal zien daar een meeting binnenkort zitten en wanneer gaan we dat evt afspreken??

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

ik kan alleen op zondag.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ook leuk om dat dan een beetje op de eventueel in aantocht zijnde films af te stemmen ofzo?

Vant tevoren altijd lastig zeggen, Rotterdam is wel wat verder, maargoed te doen is het natuurlijk zeker wel. Het beviel me wel, grote kans dat ik er dus weer bij ben.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Zondagmiddag kan natuurlijk ook, het hoeft niet perce zaterdag te zijn.

We kunnen eind juli, begin augustus wat af spreken

Ik ben alleen totaal niet bekend qua eetgelegenheden in Rotterdam, ook niet qua prijzen etc. Wie wel??

En wat is de beste bioscoop om naar toe te gaan?

Pathe valt wss af, verder ken ik alleen Cinerama en die is op zich wel geschikt, daar draaien zowel blockbusters als wat kleinere films. Maar mss is er nog een andere?

Art

• 13507 messages
  • 3663 votes

Op 18 September gaat Burn After Reading in premiere, lijkt mij toch wel een prima film voor een meeting!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ben helemaal niet thuis in Rotterdam. In Utrecht ook niet maar dat valt nog tenminste mee. Was wel eens op het station daar geweest etc. maar in Rotterdam, nee...

Wat Inland Rabbit zei is goed. Op de film afstemmen...

Zondag...dat kan wel maar ik denk dat zaterdag beter is (misschien kunnen er dan meer mensen). Als het Rotterdam zou worden kan ik wel proberen te komen maar dan is het nog niet zeker. Stel dat het wéér Utrecht word, tsja. Dan kom ik gegarandeerd.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

3:10 to Yuma

Meet Dave

The Forbidden Kingdom

Bangkok Dangerous

Journey to the Center of the Earth

Wanted

Mirrors

Deze films draaien Eind Augustus, begin September.

Maar we moeten wel iemand hebben die de leiding op zich neem. In Utrecht was de Kappeuter…wie is er bekend in Rotterdam die het misschien hier kan regelen?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Dat lijstje overtuigt nog niet echt. Ik twijfel er niet aan dat er echter ook wel iets appartere (kleinere productie?) films draaien nog dit jaar.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Veel te regelen valt er toch niet.

We moeten alleen een evt eetgelegenheid weten, wat ook niet al te duur is. Of we maken er niet zo'n hele lange dag van, ik moet bv werken maandagochtend. Daarom lijkt het me ook wat eerder beter, daar de kans groot is dat er meer mensen vrij zijn. Nadeel is dat er ook mensen op vakantie zullen zijn.

Voordeel van Rotterdam is dat iig de twee bioscopen die ik noemde op loopafstand zijn vh CS. Daar wandel je zo heen. Dat is drie en ca 6 minuten lopen.

Moet het trouwens perce een kleinschalige film zijn, arthouse achtig?

Ik heb persoonlijk niks tegen een blockbuster, ZOOOO fantastisch vond ik In Bruges nou ook weer niet.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Zondag komt gewoon voor de meeste niet goed uit, ik heb gewoon lekker pech!

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

L/V lijkt mij interessanter qua filmaanbod.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Wat is L/V?

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Lantaarn/Venster? Gouvernestraat, in Rotterdam.

neo

• 15436 messages
  • 10054 votes

Cinerama kan ook prima. Ben al een tijd niet meer naar een meeting geweest. Misschien omdat ik geen zin meer heb om ervoor te reizen denk ik. Voor eten kunnen mensen eventueel bij mij over vloer komen.

Art

• 13507 messages
  • 3663 votes

Art wrote:

Op 18 September gaat Burn After Reading in premiere, lijkt mij toch wel een prima film voor een meeting!

Op dezelfde dag komt ook Synecdoche, New York uit, ook een prima optie wat mij betreft. En een weekje later komt overigens Blindness uit en dat lijkt mij wederom een uitstekende keuze!

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

neo wrote:

Cinerama kan ook prima. Ben al een tijd niet meer naar een meeting geweest. Misschien omdat ik geen zin meer heb om ervoor te reizen denk ik. Voor eten kunnen mensen eventueel bij mij over vloer komen.

Dat zou ik wel leuk vinden om jou ook eens te ontmoeten!

Cinerama is idd een leuke bioscoop. Draaiden ze er maar weer JB films, dan dwing ik gewoon iedereen daar de zaal in te gaan!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Burn After Reading zie ik wel helemaal zitten

valerio2003

• 575 messages
  • 3900 votes

Wat leuk als het in Rotterdam is dan kom ik ook.

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Erwinner wrote:

Ik heb ook nog 8 jaar in Haaswijk gewoond!

Ik overtref je met 20 jaar.

Waar precies? Ben benieuwd.

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

JohnWilliams wrote:

Wat is de wereld toch klein.

Klopt, zeker als je hem vergelijkt met Jupiter.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik las Jupiler.

Pff zeg, das klein hoor, zeker met de dop erop.

Criticism

• 3011 messages
  • 1453 votes

Inland Rabbit wrote:

Ik las Jupiler.

Waar het hart van vol is...

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

thunderball wrote:

(quote)

Cinerama is idd een leuke bioscoop. Draaiden ze er maar weer JB films, dan dwing ik gewoon iedereen daar de zaal in te gaan!

Ik ga de laatste tijd alleen nog maar naar de Cinerama dus opzicht (als ik zou komen) lijkt dat me een prima bios, niet zo gek groot maar toch erg gezellig, ze draaien deze zomer trouwens een aantal van de best bezochte films van het afgelopen jaar, publieksfavorieten als Shine a Light, Across the Universe en I'm Not There dat zou dus ook wel een ideetje kunnen zijn, of niet ??

Verder ben ik kwa restaurant niet zo erg bekend hierzo dus dat zou nog even overdacht moeten worden.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

eetcafe/hotel Bazar op de witte de withstraat vind ik zelf erg prettig.

Goedkoop,lekker eten en een fijne oosterse/arabische sfeer.

Wordt alom geprezen in Rotterdam.

Kom er zelf heel vaak.

neo

• 15436 messages
  • 10054 votes

Ja, vooral als je met een groep standaard beneden, in het ongezellige gedeelte wordt neergezet. Eten heb ik ook mijn twijfels over. Voor kleine gerechten is het prima te behappen, maar voor grote diners niet bepaald kwalitatief goed. Leuke straat om de wonen verder, maar die plek probeer ik te ontwijken als het om echt eten gaat.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

thunderball wrote:

Ja, ik wil neo ook wel ontmoeten.

Ik ken Rotterdam niet zo goed overigens...

Ik denk wel dat er wel leuke films draaien. Blockbusters zijn wel leuk maar kleinschalige films ook. Tsja, als het maar gezellig is.

neon66

• 30 messages
  • 30 votes

Wil me nergens mee bemoeien, misschien een tip: hier in R'dam zit een (in my opinion) zeer degelijke Japanner, Shabu Shabu. Is gelegen in de nabijheid van Witte de With, beslist 'n aanrader voor hen die Japans lusten.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik lust wel Chinees, Japans heb ik nog nooit geprobeerd.

Maar wie zegt dat het Rotterdam word?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.