- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
Borrels wegklokken? Wanneer, dan ben ik er ook! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
Maar ik vind Utrecht toch wat fijner (maar dat ligt aan mij hoor)...de trein is zo geweldig. In 1 keer gewoon lekker naar Utrecht en van Utrecht in 1 keer weer naar Leiden.
Haha, volgende keer zitten we bij elkaar in de trein.
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
Zo een meeting lijkt me wel leuk, mischien kom ik bij de volgende. Ver reizen maakt voor mij niet echt uit als de dag maar goed uitkomt 
gotti
-
- 14084 messages
- 5908 votes
Ik leef me prima in. Alleen lees ik de afgelopen uren alleen berichten die het proto-type "contact-gestoorde film nerd" alleen maar waar maken...
Knisper
-
- 13042 messages
- 1280 votes
Ja, dat slaat volgens mij nergens op. Bij de vorige meeting had ik absoluut niet het idee dat er ook maar iemand zich ongemakkelijk voelde of er buiten viel.
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Ik leef me prima in. Alleen lees ik de afgelopen uren alleen berichten die het proto-type "contact-gestoorde film nerd" alleen maar waar maken...
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Haha, volgende keer zitten we bij elkaar in de trein.
Misschien wel. 
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Zit eens even niet iemand zo af te kraken die mss er wat meer tegen op ziet om naar een meeting te komen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, van achter je computer iemand af zitten kraken is niet veel durf voor nodig.
Waar was jij trouwens?
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Snap denk ik wel een beetje wat je bedoelt Gotti.
Daarintegen is het ontmoeten van onbekende mensen altijd lastig en dekt de term 'nerd' niet helemaal de lading.
gotti
-
- 14084 messages
- 5908 votes
Zit eens even niet iemand zo af te kraken die mss er wat meer tegen op ziet om naar een meeting te komen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, van achter je computer iemand af zitten kraken is niet veel durf voor nodig.
Waar was jij trouwens?
Ik was aan het socializen met al m'n vrienden...
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Die "contact-gestoorde film nerds" die jij hier zit af te kraken zijn wel merendeels mensen die de moeite hebben genomen om op de meeting aanwezig te zijn. Jouw kritiek vind ik daarom erg misplaatst. Misschien is het beter dat jij je helemaal maar niet meer met de discussie op dit topic bemoeit, want dat jij ooit een MM meeting gaat bezoeken lijkt mij gezien jouw negatieve reacties uiterst onwaarschijnlijk.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ik was aan het socializen met al m'n vrienden...
gotti, wat wil je nou bereiken? Ik snap niet dat een gebruiker van het eerste uur zo'n opmerkingen maakt..
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik zou eerder zeggen dat iemand die niet op een meeting durft te verschijnen contactgestoord is... (nou zeg ik niet dat gotti contactgestoord is, maar iemand die echt contactgestoord is zoekt het contact toch ook niet op?)
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Wow, ik zie dat ik berichtjes had of ik kwam of niet. Had al een aantal weken voor de meeting gezegd dat ik waarschijnlijk niet kwam, maar heb me nooit officieel van de lijst gehaald wat blijkbaar voor onduidelijkheid heeft gezorgd. Mijn vriendin was meerdere dagen op bezoek en ik heb dan ook niet bijzonder veel, zeg maar gerust niet, aan moviemeter gedacht en dus niets van de consternatie meegekregen. Excuses voor de onduidelijkheid.
Ben ik overigens de enige die gotti goed genoeg 'kent' om door te hebben dat niemand zich beledigd hoeft te voelen? 
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Ben ik overigens de enige die gotti goed genoeg 'kent' om door te hebben dat niemand zich beledigd hoeft te voelen? 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Gotti is vaak op meetings geweest, maar zat wel geregeld verdacht lang met z'n laptop op de wc.
gotti
-
- 14084 messages
- 5908 votes
Hey, daar zouden we het niet over hebben kapp, weet je nog?
Maar goed, de ideale volgende meeting is een kruising tussen de cursussen "Wat is nou eigenlijk ironie en hoe ga ik hiermee om" en "Zelfspot, af en toe best handig..".
(pssst....met een beetje zelfspot zie je hier dus de ironie in....)
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
Ik snap de problematiek niet zo eigenlijk. Niks mis met de opmerking van gotti. Ik had al meteen door dat het niet negatief bedoeld was.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
Hehe, geweldig hier! Als gotti de volgende meeting komt, ben ik er ook! 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik snap de problematiek niet zo eigenlijk. Niks mis met de opmerking van gotti. Ik had al meteen door dat het niet negatief bedoeld was.
Ach. Ik had het kunnen weten. Gotti komt uit Amsterdam. En die Amsterdammers hebben nu eenmaal een aparte soort humor. Ben ik er toch weer ingetrapt. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
Van oorsprong komt hij uit Hummelo (Gelderland).
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik was er eerlijk gezegd ook een beetje ingetrapt. 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Van oorsprong komt hij uit Hummelo (Gelderland).
Dat zegt niks. Ik kom van oorsprong ook uit een boerengat en dat is nog veel kleiner dan Hummelo, maar ik voel me toch echt een Nijmegenaar.
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
Sowieso zegt oorsprong niet altijd even veel. Ik kom uit Oegstgeest, wat bekend staat als een kakdorp, maar ik ben toch geen kakker. 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Leuk om te lezen dat de Meeting gezellig was 
Ik hoop er de volgende keer bij te zijn 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Sowieso zegt oorsprong niet altijd even veel. Ik kom uit Oegstgeest, wat bekend staat als een kakdorp, maar ik ben toch geen kakker. 
Ik heb ook nog 8 jaar in Haaswijk gewoond!
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Grappig, al die tijd heb ik al vlakbij jullie gewoont. Ik zat overigens op school in Oegstgeest. Wat is de wereld toch klein.