• 179.540 movies
  • 12.333 shows
  • 34.201 seasons
  • 650.550 actors
  • 9.405.763 votes
Profile

MM Meetings

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Borrels wegklokken? Wanneer, dan ben ik er ook!

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

JohnWilliams wrote:

Maar ik vind Utrecht toch wat fijner (maar dat ligt aan mij hoor)...de trein is zo geweldig. In 1 keer gewoon lekker naar Utrecht en van Utrecht in 1 keer weer naar Leiden.

Haha, volgende keer zitten we bij elkaar in de trein.

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

In Bruges

Achmed

• 550 messages
  • 0 votes

Zo een meeting lijkt me wel leuk, mischien kom ik bij de volgende. Ver reizen maakt voor mij niet echt uit als de dag maar goed uitkomt

gotti

• 14084 messages
  • 5908 votes

niethie wrote:

(quote)
Misschien bij een volgend bericht een cursus ''hoe leef ik me in, in een ander''

Ik leef me prima in. Alleen lees ik de afgelopen uren alleen berichten die het proto-type "contact-gestoorde film nerd" alleen maar waar maken...

Knisper

• 13042 messages
  • 1280 votes

Ja, dat slaat volgens mij nergens op. Bij de vorige meeting had ik absoluut niet het idee dat er ook maar iemand zich ongemakkelijk voelde of er buiten viel.

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

gotti wrote:

(quote)

Ik leef me prima in. Alleen lees ik de afgelopen uren alleen berichten die het proto-type "contact-gestoorde film nerd" alleen maar waar maken...

Sja dan denk je wel heel erg makkelijk over... Dat jij (uitgaant van je bericht) je leventje nou zo goed onder controle hebt (meerdere hobbies hebt of prima bent in je sociale omgang) wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat heeft (misschien mijn of een ander zijn eigen schuld) maar toch iemand met een beetje inlevingsvermogen zou dat toch echt moeten begrijpen.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

U-96 wrote:

(quote)

Haha, volgende keer zitten we bij elkaar in de trein.

Misschien wel.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

gotti wrote:

(quote)

Zit eens even niet iemand zo af te kraken die mss er wat meer tegen op ziet om naar een meeting te komen.

Je moet iedereen in zijn waarde laten, van achter je computer iemand af zitten kraken is niet veel durf voor nodig.

Waar was jij trouwens?

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

gotti wrote:

Snap denk ik wel een beetje wat je bedoelt Gotti.

Daarintegen is het ontmoeten van onbekende mensen altijd lastig en dekt de term 'nerd' niet helemaal de lading.

gotti

• 14084 messages
  • 5908 votes

thunderball wrote:

(quote)

Zit eens even niet iemand zo af te kraken die mss er wat meer tegen op ziet om naar een meeting te komen.

Je moet iedereen in zijn waarde laten, van achter je computer iemand af zitten kraken is niet veel durf voor nodig.

Waar was jij trouwens?

Ik was aan het socializen met al m'n vrienden...

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Heb je die dan? (flauw grapje).

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

gotti wrote:

(quote)

Die "contact-gestoorde film nerds" die jij hier zit af te kraken zijn wel merendeels mensen die de moeite hebben genomen om op de meeting aanwezig te zijn. Jouw kritiek vind ik daarom erg misplaatst. Misschien is het beter dat jij je helemaal maar niet meer met de discussie op dit topic bemoeit, want dat jij ooit een MM meeting gaat bezoeken lijkt mij gezien jouw negatieve reacties uiterst onwaarschijnlijk.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Die zit!

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

gotti wrote:

Ik was aan het socializen met al m'n vrienden...

gotti, wat wil je nou bereiken? Ik snap niet dat een gebruiker van het eerste uur zo'n opmerkingen maakt..

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Ik zou eerder zeggen dat iemand die niet op een meeting durft te verschijnen contactgestoord is... (nou zeg ik niet dat gotti contactgestoord is, maar iemand die echt contactgestoord is zoekt het contact toch ook niet op?)

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Wow, ik zie dat ik berichtjes had of ik kwam of niet. Had al een aantal weken voor de meeting gezegd dat ik waarschijnlijk niet kwam, maar heb me nooit officieel van de lijst gehaald wat blijkbaar voor onduidelijkheid heeft gezorgd. Mijn vriendin was meerdere dagen op bezoek en ik heb dan ook niet bijzonder veel, zeg maar gerust niet, aan moviemeter gedacht en dus niets van de consternatie meegekregen. Excuses voor de onduidelijkheid.

Ben ik overigens de enige die gotti goed genoeg 'kent' om door te hebben dat niemand zich beledigd hoeft te voelen?

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

Goodfella_90 wrote:

Ben ik overigens de enige die gotti goed genoeg 'kent' om door te hebben dat niemand zich beledigd hoeft te voelen?

Volgens mij wel.

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Gotti is vaak op meetings geweest, maar zat wel geregeld verdacht lang met z'n laptop op de wc.

gotti

• 14084 messages
  • 5908 votes

Hey, daar zouden we het niet over hebben kapp, weet je nog?

Maar goed, de ideale volgende meeting is een kruising tussen de cursussen "Wat is nou eigenlijk ironie en hoe ga ik hiermee om" en "Zelfspot, af en toe best handig..".

(pssst....met een beetje zelfspot zie je hier dus de ironie in....)

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Ik snap de problematiek niet zo eigenlijk. Niks mis met de opmerking van gotti. Ik had al meteen door dat het niet negatief bedoeld was.

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Hehe, geweldig hier! Als gotti de volgende meeting komt, ben ik er ook!

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

U-96 wrote:

Ik snap de problematiek niet zo eigenlijk. Niks mis met de opmerking van gotti. Ik had al meteen door dat het niet negatief bedoeld was.

Ach. Ik had het kunnen weten. Gotti komt uit Amsterdam. En die Amsterdammers hebben nu eenmaal een aparte soort humor. Ben ik er toch weer ingetrapt.

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Van oorsprong komt hij uit Hummelo (Gelderland).

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik was er eerlijk gezegd ook een beetje ingetrapt.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

U-96 wrote:

Van oorsprong komt hij uit Hummelo (Gelderland).

Dat zegt niks. Ik kom van oorsprong ook uit een boerengat en dat is nog veel kleiner dan Hummelo, maar ik voel me toch echt een Nijmegenaar.

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Dat zegt niks. Ik kom van oorsprong ook uit een boerengat en dat is nog veel kleiner dan Hummelo, maar ik voel me toch echt een Nijmegenaar.

Sowieso zegt oorsprong niet altijd even veel. Ik kom uit Oegstgeest, wat bekend staat als een kakdorp, maar ik ben toch geen kakker.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Leuk om te lezen dat de Meeting gezellig was

Ik hoop er de volgende keer bij te zijn

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

U-96 wrote:

(quote)

Sowieso zegt oorsprong niet altijd even veel. Ik kom uit Oegstgeest, wat bekend staat als een kakdorp, maar ik ben toch geen kakker.

Ik heb ook nog 8 jaar in Haaswijk gewoond!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Grappig, al die tijd heb ik al vlakbij jullie gewoont. Ik zat overigens op school in Oegstgeest. Wat is de wereld toch klein.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.