- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Ik kom net binnen kuieren van de bus.
Nog geen vakantiedienstregeling die stiekem al was ingegaan dus 
Was inderdaad weer gezellig gisteren, ik zou zeggen kom maar weer op met die volgende meeting 
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
U-96, ik vond het jammer dat je er niet bij was, ik heb nog naar je gevraagd, want ik had me eerlijk gezegd vooral ook verheugd om met je over Bond te kletsen. Hopenlijk zie ik je een volgende keer.
Dat houden we erin voor de volgende keer! Toen ik in de trein zat te stressen moest ik hier ook aan denken, want ik verheugde me ook op Bondtalk. 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
ik zou zeggen kom maar weer op met die volgende meeting 
Is het al bekend wanneer die is?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Er werd wel iets geopperd voor eventueel het komend najaar.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Lijkt me dan wel erg leuk om te komen.
Al 4 jaar lid en nog nooit naar een MM-Meeting geweest.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Car-freak rijdt graag rondjes in z'n eigen woonplaats... 
Ja als je 16 bent is dat misschien maar het verstandigste 
Meeting was leuk!
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Lijkt me dan wel erg leuk om te komen.
Al 4 jaar lid en nog nooit naar een MM-Meeting geweest.
Ik kan het je aanraden. 
Car-freak
-
- 262 messages
- 140 votes
Punt 1: Ik ben geen 16...
Punt 2: Ik vind 1 uur te ver reizen voor Meeting
Punt 3: Op vakansie ga ik altijd met het vliegtuig en dan ben je er zo.
Punt 4: Voor een vakansie heb ikke dat wel over
Punt 5: Waar word dan de folgende Meting gehouden?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Voor de verandering eens bij een Talencentrum. In NIjmegen/Groesbeek zit een goede, ideetje? 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3289 votes
Staat wel op je profiel hoor..? 
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Voor de verandering eens bij een Talencentrum. In NIjmegen/Groesbeek zit een goede, ideetje? 
Was er niet spraken van dat er ook een meeting binnenkort in Rotterdam zou komen? Heb daar echter toen Utrecht definitief werd niks meer over gehoord. Er waren iig wel een aantal mensen voor te porren.
Wat mij betreft kan dat nog steeds en ben ik iig van de partij.
Nijmegen vind ik toch iets te ver, hoe gezellig het gisteren ook was.
Wat ik wel een nadeel vond is dat ik zeker met de helft van de aanwezigen niet echt gesproken heb. Van sommigen weet ik nog steeds niet wie dat nu eigenlijk waren.
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Was er niet spraken van dat er ook een meeting binnenkort in Rotterdam zou komen? Heb daar echter toen Utrecht definitief werd niks meer over gehoord. Er waren iig wel een aantal mensen voor te porren.
Wat mij betreft kan dat nog steeds en ben ik iig van de partij.
Vind het nog steeds geen fijne en zelfs enge gedachte om met een groep toch best onbekende mensen (groot of klein) op te trekken ookal is het maar een middagje, aan de ene kant lijkt het me wel gezellig (natuurlijk) maar toch ik zit nou eenmaal zo in elkaar (heb het nooit fijn gevonden). 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Wat ik wel een nadeel vond is dat ik zeker met de helft van de aanwezigen niet echt gesproken heb. Van sommigen weet ik nog steeds niet wie dan nu eigenlijk waren.
Dat kwam omdat wij telkens met twee groepjes zaten. Zo ver ik weet heb ik haast niet met jou gesproken, omdat jij elke keer in het andere groepje zat. Inderdaad ervoer ik dit net zoals jij ook als een nadeel.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
@Thunderball
Ik zou als ik jou was zelf een meeting organiseren in Rotterdam.
Er zijn in het verleden ook een aantal meetings in Rotterdam geweest.
Het probleem is namelijk vaak dat er veel gepraat wordt over meetings in allerlei steden, maar dat er vaak geen concrete plannen uit voorkomen.
Het beste is dus dat er iemand als organisator opstaat die een datum prikt en de organisatie van de dag op zich neemt.
Dan gaat het balletje vanzelf rollen.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Dat kwam omdat wij telkens met twee groepjes zaten. Zo ver ik weet heb ik haast niet met jou gesproken, omdat jij elke keer in het andere groepje zat. Inderdaad ervoer ik dit net zoals jij ook als een nadeel.
Kwestie van niet steeds bij dezelfde mensen gaan zitten. 
We zaten bij het diner aan een grote tafel. Bij de vorige meeting was de groep nog een paar man kleiner en konden we nog makkelijker met elkaar praten.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Vind het nog steeds een enge gedachte/geen fijne om met een groep toch best onbekende mensen (groot of klein) op te trekken ookal is het maar een middagje, aan de ene kant lijkt het me wel gezellig (natuurlijk) maar toch ik zit nou eenmaal zo in elkaar (heb het nooit fijn gevonden). 
Ik kan me jouw gedachte best voorstellen, maar wat dacht je van mij. Ik ging eigenlijk met knikkende knieën naar Utrecht en ik had mij die morgen nog het liefst terug willen trekken. En dat kwam voor het grootste gedeelte vanwege mijn leeftijd. Ik was met mijn leeftijd (59 jaar) verreweg de oudste en was dus erg bang mij op de MM meeting niet thuis te zullen voelen. Maar dat is gelukkig allemaal 100 procent meegevallen.
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
de volgende keer wil ik er ook graag bij zijn 
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Ik kan me jouw gedachte best voorstellen, maar wat dacht je van mij. Ik ging eigenlijk met knikkende knieën naar Utrecht en ik had mij die morgen nog het liefst terug willen trekken. En dat kwam voor het grootste gedeelte vanwege mijn leeftijd. Ik was met mijn leeftijd (59 jaar) verreweg de oudste en was dus erg bang mij op de MM meeting niet thuis te zullen voelen. Maar dat is gelukkig allemaal 100 procent meegevallen.
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Bij mij het zelfde, hoor!
Ik had dan ook een beetje vals gespeeld en mijn vriendin meegenomen. Tja, dan is het allemaal wat makkelijker.
Je kunt natuurlijk zelf ook een vriendin, of beste vriend mee nemen.
En wanneer je dat wilt zou er natuurlijk ook extra rekening meegehouden kunnen worden en je meer bij gesprekken kunnen betrekken.
Want heel eerlijk merkte ik gisteren wel dat er een paar mensen waren, die nauwelijks aan de gesprekken deelnamen en er maar bij zaten, wat ik eigenlijk best wel zonde vond.
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Ik geloof dat ik er één van was, die niet actief deelnam aan een gesprek. Niet dat ik contact gestoord ben ofzo.. (Wel een tikje on-sociaal, moet ik er nu eerlijk bij zeggen.. ) Maar ik vind het juist leuk om wat naar andere mensen te luisteren, van wat zij vinden van een film. Staren (dat onderwerp is hier al eens besproken), is echter irritant en probeerde ik wel te vermijden. Maar niethie, ik zou als ik jou was gewoon naar een volgende meeting komen, dan merk je vanzelf hoe het gaat.
Ikzelf had de allereerste keer ook best moeite, kende de mensen die ik toen ontmoette ook totaal niet, maar na 3 meetings meegemaakt te hebben, kan ik zeggen dat het echt gezellig is, en je leert mensen ook echt kennen.
.
gotti
-
- 14084 messages
- 5908 votes
Misschien bij een volgende meeting langsgaan bij een cursus "geloof in jezelf"?
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
En dit wordt gezegd door iemand die zelf niet op de meeting geweest is! 
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Inderdaad, Wibro heeft een punt.
Ik heb ook niet met iedereen gepraat maar ondanks dat toch nog wel met veel mensen, bij het terasje ná de film zat ik namelijk met andere mensen dan bij het eten. Zodoende heb ik wel met iedereen een beetje gesproken.
Rotterdam, dat moet denk ik wel te doen zijn voor mij...
Maar ik vind Utrecht toch wat fijner (maar dat ligt aan mij hoor)...de trein is zo geweldig. In 1 keer gewoon lekker naar Utrecht en van Utrecht in 1 keer weer naar Leiden. Echt heerlijk, die 3 kwartier vlogen echt voorbij (vooral bij de terugreis omdat hij toen hij vertraging had...). Ik ben zelf een beetje een kletskous maar zo stilletjes was je toch niet soom... 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik had wel wat moeite om jullie Nederlanders te verstaan af en toe, als enige vreemde eend heb ik toch regelmatig moeten vragen om een zin nog eens te herhalen 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ook de ober kon je niet altijd verstaan hé Freud.
Op dat terasje: Rode Wijn.
(dat was het toch)...
Maar zoveel verschilt de Belgische taal toch niet met het Nederlands?
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Cursus borrels wegklokken. Wordt het altijd gezellig.