• 179.540 movies
  • 12.333 shows
  • 34.201 seasons
  • 650.547 actors
  • 9.405.732 votes
Profile

MM Meetings

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Nee man, ik slacht iedereen af

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Jordy the Butcher

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

Heb ik even geluk dat ik niet kom.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Jongens, ik neem de trein van 11:52 naar Utrecht...ik ben daar ongeveer rond: 12:38.

Tot dan!!!

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Veel plezier mensen!

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Veel plezier iedereen!

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Shit, ik weet niet of ik het kan redden.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

U-96 wrote:

Shit, ik weet niet of ik het kan redden.

shit daar heeft men wat aan. nogmaals veel plezier allemaal.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Meeting is pas om 12:45 uur, waar maakt men zich druk over? Weet nog niet of ik de fiets pak of ga lopen, maar ik heb nog 3 kwartier om dat uit te vinden. Tot straks!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Veel plezier

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Mensen, mijn excuses dat ik niet ben op komen dagen en mijn excuses voor als jullie hebben gewacht.

Ik had de gehele week in gedachten dat het 14:00 was. Stomheid van het niet helemaal lezen van dit topic. Ik wou gisternacht nog alles voor de zekerheid checken, maar ik was zelfs te moe om me uit te kleden... Ging ik vanochtend lezen, die ik 12:45 staan. Ik snelde asap naar het bushok, waar ik ook net op tijd was. Komt wederom de bus niet opdagen. Met de bus die ik had was ik net te laat voor de trein. Dus had ik de trein van een half uur later genomen in de hoop dat jullie nog een doorlooptijd zouden hebben. Gaat de trein halverwege de reis stilstaan en wordt er omgeroepen dat de trein grote vertraging heeft. Tja, niks meer aan te doen. Alsnog wel even naar het ontmoetpunt gelopen, maar toen waren jullie al weg.

Ik vond het echt ontzettend jammer, want ik had er graag bij willen zijn.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Net terug thuis. Het was wel leuk, eigenlijk wel jammer dat ik met lang niet iedereen echt contact heb gehad, maar met de mensen waar ik vooral mee heb zitten kletsen, Boordappel, John Williams, Jordybeukeboom, was het heel gezellig!

Ik hoop dat verder ook iedereen het leuk heeft gevonden?

Ik denk voor herhaling vatbaar.

U-96, ik vond het jammer dat je er niet bij was, ik heb nog naar je gevraagd, want ik had me eerlijk gezegd vooral ook verheugd om met je over Bond te kletsen. Hopenlijk zie ik je een volgende keer.

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Jammer dat niemand eraan gedacht heeft om een fototoestel mee te nemen..

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Tegenwoordig zijn er telefoons die ook foto's kunnen nemen Soom.

Tot 5 of niet meer megapixel

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

soom wrote:

Jammer dat niemand eraan gedacht heeft om een fototoestel mee te nemen..

Wij hadden een digitale camera bij, maar ik dacht er pas aan toen we al lang op de weg terug waren. Tja, volgende keer beter!

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Was een leuke meeting, bedankt iedereen! Volgende keer in een andere stad.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ook ik ben weer lekker in mijn huisje aangekomen.

De Meeting was erg leuk, heb nog wat gelachen. De film viel wel mee, een beetje matig...wel vond ik het een leuke bioscoop en over het eten ben ik goed te spreken. Niet te prijzig.

Volgende keer misschien weer... Wie weet...

Bedankt voor een leuke middag mensen, vooral dat terasje langs het water vond ik leuk.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

thunderball wrote:

U-96, ik vond het jammer dat je er niet bij was, ik heb nog naar je gevraagd, want ik had me eerlijk gezegd vooral ook verheugd om met je over Bond te kletsen. Hopenlijk zie ik je een volgende keer.

Ja jammer dat hij er niet was (maar hij had pech met de trein)...

Maar onder het eten hebben wij ook wel aardig wat gekletst over Bond...James Bond. En natuurlijk over de enige echte: John Williams (en niet die hollandse vent).

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Erg leuke dag met een groep aardige mensen en een leuke film. Toch blijven er dan altijd weer van die mensen die zo door een onderwerp geobsedeerd zijn (in dit geval film), dat het op den duur wel erg vermoeiend word om nog een gesprek mee aan te knopen. Erg Erg Jammer

Hervan volgt nu een lijst:

Inland Rabbit

..

...

Ja zo is het wel weer genoeg. Het was serieus gezellig en voor herhaling vatbaar. Leuke film, Lekker gegeten en gedronken en vooral belangrijk.... gezellige mensen met ieder hun eigen verhaal en interesses.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Ben weer thuis gearriveerd. Was zeer gezellig op de meeting. Ik zag er vanmorgen ontzettend tegenop om te gaan, want ik had nog nooit iemands gezicht gezien. Was vanmorgen even aftasten op het CS in Utrecht, wie van de mensen die stonden te wachten van MM waren. Kwam achteraf gelukkig allemaal goed. Meeting is voor mij in ieder geval voor herhaling vatbaar.

Voor degenen die dit georganiseerd hebben kan ik alleen maar dit zeggen; "Hartstikke bedankt".

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ja het was gezellig Wibro! De film viel bij ieder ook wel in de smaak geloof ik. Ik geloof niet dat iedereen hem stom vond. Alleen "apart".

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3288 votes

Ik kom net binnen kuieren van de bus. Leuke meeting, moeten we vaker doen!

Prima film trouwens, erg grappig.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

ik wou er graag bij zijn, ik kan alleen maar zondag.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik vond het ook wel geslaagd, ja.

Car-freak

• 262 messages
  • 140 votes

Wist niet dat dit topic er was.

In Utrecht zijn jullie toch geweest? Voor mij is dat wel een uur reizen...dat vind ik echt te veel.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik had het er voor over hoor, en het was echt gezellig. Dus dat reizen vond ik helemaal niet erg (niemand denk ik van de Meeting).

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

Car-freak wrote:

Wist niet dat dit topic er was.

In Utrecht zijn jullie toch geweest? Voor mij is dat wel een uur reizen...dat vind ik echt te veel.

1 uurtje is niet te veel als het voor een ganse dag is. Vanuit Brussel is het zeker 2 à 3 uren tot Utrecht.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Car-freak wrote:

Nog nooit op vakantie geweest...

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Car-freak rijdt graag rondjes in z'n eigen woonplaats...

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik vind het echt zo jammer dat ik niet kon, i.v.m. werk ...

Volgende keer ga ik echt mee!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.