• 179.517 movies
  • 12.329 shows
  • 34.194 seasons
  • 650.479 actors
  • 9.404.808 votes
Profile

MM Meetings

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4907 votes

Vind het jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn, maar iedereen veel plezier toegewenst!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Veel plezier allemaal!

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

Madecineman wrote:

En nu maar hopen dat de storm geen hoogspanningskabels laat knappen tussen T'burg en Utrecht vannacht...

Voor de reizigers van uit het zuiden; Wegens een defecte bovenkabel 15 -30 min vertraging tussen Den Bosch en Utrecht (bron; www.NS.nl)

stephan73

• 6269 messages
  • 14482 votes

Even een vraagje over de eerste meeting die ik ga bezoeken.. Hoe herken ik de MM groep?

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Grote groep mensen die met hun armen over elkaar staan bij het vertrektijden bord, (toch?) moet te vinden zijn, !

stephan73

• 6269 messages
  • 14482 votes

Tja, maar als er meerder groepen staan, kan het moeilijker zijn om meteen de goede groep eruit te pikken..

Lijkt me zo lullig om aan iedere groep te vragen.. "Sorry maar zijn jullie van MM?"

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Ik kan wel even een bruine Godzilla movies plastic tas meenemen.

(afbeelding)

stephan73

• 6269 messages
  • 14482 votes

Dat zal inderdaad wel opvallen!

• 7484 messages
  • 1718 votes

Ga zo de trein maar eens pakken. Tot straks!

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Hmmmmm, te lang doorgezakt gisteren bij een feestje, en nu heb ik niet alleen een nieuw huisdier, maar ben ik ook nog maar net wakker. Ik haal het dus niet, helaas.

Aangezien ik ook nog met een vriend om 19.00 uur aan de andere kant van Utrecht heb afgesproken, is een meetinkje na de film ook amper de moeite waard.

Jammer, nu missen jullie 2,5 uur gehoest en gerochel en gesnotter tijdens de voorstelling.

Sorry!!

[oh ja, die Godzilla tas, die viel de vorige keer ook zo op... ]

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

had ik niet van jou verwacht.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Nou, hoog tijd om op de fiets te stappen. Tot straks!!

darkjaap

• 926 messages
  • 535 votes

waar is die meeting ??

Art

• 13507 messages
  • 3663 votes

Door verhuisperikelen kon ik er vandaag ook niet bij zijn! Baal er wel van en ook omdat ik het niet voortijdig kon melden hier. Ook namens mij duizendmaal excuses!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Mm, ik dacht dat t niet meer door zou gaan, ik was ook wel druk, maar voor n volgende keer ga ik graag mee!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

De wintersport van afgelopen week en de terugreis vannacht heeft een zwaardere tol betaald dan ik had verwacht, vandaar dat ik vanmiddag niet op het station was. Ik vergoed natuurlijk graag de door mij veroorzaakte onkosten.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3288 votes

Wel leuk dat jullie het allemaal op tijd laten weten dat je niet kon komen. We sturen je de rekening wel Phoenix .

Anyhow, het was een leuke, vrij kleine meeting (9 man). Volgens mij vond iedereen de film wel goed (minstens 3,5 of hoger) en het eten was ook prima, al mocht de kip wel wat pittiger. Daarna nog even wat gedronken in een café, en zoals zo vaak bleven de carnavalvierders het langst hangen . In de zomer weer een meeting hebben we al afgesproken dus dan een herkansing voor de mensen die niet kwamen opdagen.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

BoordAppel wrote:

dus dan een herkansing voor de mensen die niet kwamen opdagen.

Dan ben ik er bij.

stephan73

• 6269 messages
  • 14482 votes

Mijn eerste Moviemeter meeting en het was erg leuk.. Goede film, goed eten en goede gesprekken.

De volgende keer ben ik er weer bij!

darkjaap

• 926 messages
  • 535 votes

waar worden die moviemeter meetings gehouden als ik vragen mag ?

Art

• 13507 messages
  • 3663 votes

BoordAppel wrote:

Wel leuk dat jullie het allemaal op tijd laten weten dat je niet kon komen.

In mijn geval was het echt overmacht, heb er dan ook flink de pest in

Ik vind het overigens wel leuk om te lezen dat de meeting, al was het met een klein groepje, bevallen is!

• 7484 messages
  • 1718 votes

We hadden voor de eventuele erg laatkomers nog wel een bruine Godzilla tas laten liggen, als teken van kijk we waren er echt

Jammer inderdaad van die laatste minuut afzeggingen maar het was wel erg gezellig gisteren, en de film was nog goed ook. Hopelijk zit er tussen deze en de volgende meeting weer geen 2 jaar wachttijd.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Madecineman wrote:

het was wel erg gezellig gisteren, en de film was nog goed ook. Hopelijk zit er tussen deze en de volgende meeting weer geen 2 jaar wachttijd.

Dat hoop ik ook niet.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

darkjaap wrote:

waar worden die moviemeter meetings gehouden als ik vragen mag ?

Meestal in de centrale steden in Nederland.

Deze keer was het in Utrecht wat mij overigens ook het beste punt lijkt in Nederland (lekker Centraal).

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Meeting was inderdaad erg gezellig. Wel erg jammer van de afwezigen die het niet op tijd konden laten weten, maar ja. De bioscoop, de film en het eten, allemaal prima.

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Nog rare mensen gezien?

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Je kunt beter vragen wie er niet raar was .

Knisper

• 13042 messages
  • 1280 votes

Was inderdaad zeer geslaagd en gezellig gisteren.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Foto's??!

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Zijn niet gemaakt. (gelukkig)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.