- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Er zijn geen foto's gemaakt; met ons overvolle programma was daar helemaal geen tijd voor. 
Anyway, ik vond het een prima meeting. Mijn vooroordelen zijn gelukkig niet bevestigd en ik zal er volgende keer zeker weer bij zijn.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4908 votes
Mooi om te horen dat de meeting zo'n succes was. Ik hoop dat ik de volgende meeting erbij kan zijn, lijkt me leuk 
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
Is er al eens een meeting in rottedam geweest dat lijkt mij opzicht wel leuk, als ik dan hoor dat ik bv helemaal in utrecht moet zijn heb ik er allang minder zin in, misschien wat egoistisch om te zeggen voor de mensen die dan weer naar rotterdam moeten komen maar het is nou eenmaal zo..
Is er al eens een meeting geweest in rotterdam en zoja waar ??
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
Uit m'n hoofd gezegd drie keer.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Dat is nog best wel veel...Rotterdam is geloof ik voor mij wel wat dichterbij maar Utrecht kan ik makkelijker vinden (met de trein ben je er zo...) 
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
Nou ik niet, heb het niet zo op openbaar vervoer wat een gedoe...
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Dat klinkt wel erg bejaard...
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
Dat kan wel kloppen mijn echte leeftijd is dan ook tachtig. 
Nee even zonder dollen, houd er niet zo van om hele grote afstanden met bv de trein af te leggen (dat kan toch)
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Tuurlijk, maar Rotterdam - Utrecht een hele grote afstand? Dat is 39 minuutjes in de trein... Ipodje mee, 3x met de ogen knipperen en je bent er al...
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik begrijp dat zijne excellentie een auto met chauffeur heeft, gezien uw 17 jaar?
neo
-
- 15436 messages
- 10054 votes
Uit mijn hoofd veel vaker
In eigen stad lijkt mij wel weer eens leuk.
Hannibal
-
- 9381 messages
- 3305 votes
Een meeting in het noorden van Nederland lijkt me ook wel eens leuk. Utrecht is voor mij ook geen wereldreis, maar ik ben wel benieuwd of er ook mensen uit de Randstad bereid zijn eens een paar uur in de auto of de trein te zitten voor een meeting.
Ik zal d'r wel eens één organiseren en zien of er meer dan twee aanmeldingen komen. 
Onderhond
-
- 87631 messages
- 12910 votes
Tuurlijk, maar Rotterdam - Utrecht een hele grote afstand? Dat is 39 minuutjes in de trein... Ipodje mee, 3x met de ogen knipperen en je bent er al...
Leuk voor mensen die op het station wonen en bij aankomst bioscoop op het station hebben.
En openbaar vervoer is toch nét voor bejaarden ? 
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4908 votes
Een meeting in het noorden van Nederland lijkt me ook wel eens leuk
Daar ben ik het helemaal mee eens.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Een meeting in het noorden van Nederland lijkt me ook wel eens leuk. Utrecht is voor mij ook geen wereldreis, maar ik ben wel benieuwd of er ook mensen uit de Randstad bereid zijn eens een paar uur in de auto of de trein te zitten voor een meeting.
Ik zal d'r wel eens één organiseren en zien of er meer dan twee aanmeldingen komen. 
Als je 'm dan in Leeuwarden organiseert ben ik van de partij. 
Hannibal
-
- 9381 messages
- 3305 votes
Nou, dan kan ik net zo goed naar Utrecht rijden..... 
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4908 votes
Als je 'm dan in Leeuwarden organiseert ben ik van de partij. 
Hier ook, Leeuwarden is een makkie voor me 
Hannibal
-
- 9381 messages
- 3305 votes
Jullie zijn ook niks gewend. 
Utrecht is voor mij 170.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes

Waarom niet een meeting in Amsterdam? Gezellige stad! Kwade tongen beweren weleens dat Amsterdammers zich verheven gedragen en dat zij zich superieur zouden voelen, dat is werkelijk nonsens.
Daarbij ligt Amsterdam dichtbij Nederland.
Hannibal
-
- 9381 messages
- 3305 votes
Haha, zo te zien ben je een echte Amsterdammer! Ik heb er een tijdje gewoond, dus ik weet dat de meesten in Amsterdam denken dat Nederland slechts uit Amsterdam bestaat.
Als jij hem organiseert op een dag dat ik ook kan, dan kom ik zeker. Natuurlijk staat daar tegenover dat jij ook op mijn meeting komt, zodat ik je kan overtuigen dat het buiten Amsterdam ook erg gezellig kan zijn, en daar bijzonder vriendelijke mensen wonen. 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
righteous kill lijkt me wel een film voor een volgende meeting.
( het liefst op zondag dan kan ik altijd)
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
En openbaar vervoer is toch nét voor bejaarden ? 
Ik begrijp dat het openbaar vervoer in Belgie te wensen overlaat, maar hier in Nederland is een afstand Utrecht-Rotterdam prima te overbruggen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Daarbij ligt Amsterdam dichtbij Nederland.
Hannibal
-
- 9381 messages
- 3305 votes
Ik begrijp dat het openbaar vervoer in Belgie te wensen overlaat
Nederland kan op dat gebied nog veel leren van België.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Zeuren is ook typisch Nederlands... Ik heb afgelopen jaar zowel in Spanje als Italie met de trein gereisd en beide konden niet tippen aan de NS. Oke, de treinen zijn mooier en comfortabeler, maar als er maar een paar per dag gaan koop je daar weinig voor.