- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Een meeting in het noorden van Nederland lijkt me ook wel eens leuk.
Kijk, now we're talking. Rotterdam is 3,5 uur treinreizen en 25 euro ver weg. Het pitoreske studentenstadje Groningen is toch veel aantrekkelijker dan die nieuwbouwwijk Rotterdam of winkelcentrum Utrecht. Hier alleen af en toe een brandje in de bios, maar verder dik in orde...
En Ljouwert, nja, vooruit.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Als ik vrij ben die dag en het niet al te ver is (lees meer dan 2 uur reistijd) dan kom ik ook 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Waar ik wel een meeting zou willen houden is in:
Rotterdam
Utrecht
of
Leiden
Liever niet verder dan Utrecht, kijk...een beetje met de trein reizen vind ik geen probleem maar het moet niet verder dan Utrecht gaan. 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
mij maakt het opzich niet veel uit hoever het is, kom zelf uit amsterdam, alleen zometeen is het zo gezellig bij de afterparty dan baal ik er gewoon van dat ik moet rekening houden met de laatste trein!!!
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
En openbaar vervoer is toch nét voor bejaarden ? 
Welnee, die vinden dat veel te eng.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
mij maakt het opzich niet veel uit hoever het is, kom zelf uit amsterdam, alleen zometeen is het zo gezellig bij de afterparty dan baal ik er gewoon van dat ik moet rekening houden met de laatste trein!!!
Mocht het ooit in Groningen gaan gebeuren is u allen uiteraard welkom om in of rond huize otherfool te overnachten. Vrouwelijk schoon heeft hierbij voorrang (dat spreekt voor zich)...
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Hopsa, mannelijk lelijk wordt weeral grofweg gediscrimineerd
.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Hopsa, mannelijk lelijk wordt weeral grofweg gediscrimineerd
.
You better believe it 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Dat zou nou echt geweldig zijn, een meeting in de gezelligste c.q. mooiste stad van Nederland: Groningen. Afterparty in De 3 Gezusters. 
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4908 votes
Goed idee! Die afterparty in de 3 Gezusters zie ik ook wel zitten. Al eens eerder geweest en zeker voor herhaling vatbaar 
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
De 3 Gezusters in Breda is een verschrikkelijke ballentent waar ik liever niet kom. Ik wil graag de volgende meeting wel meemaken (dit keer kwam het niet goed uit vanwege de zaterdag waarop ik moet voetballen) maar als het Groningen gaat worden vind ik het toch iets te ver.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Tilburg any one?
Hier is ook al een 3 gezusters met aansluitende après-skihut, ik kom daar trouwens nooit en dat wil ik graag zo houden.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Ach en tsk, doorpilsen in Groningen doe je bij Johnny Octo in De Ster, een poging tot ritmisch bewegen kan in Vera of Kar en kansloos met de lokale weirdo's aan de bar hangen kan dan nog tot achten in de Bananenbar. Het moet wel erg bezopen worden wil je mij in de Engel, Tapperij of Gezusters zien (ik sluit het dus bepaald niet uit
)
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
Tilburg any one?
Tilburg is mooi.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Ik stel meerdere meetingen voor: 1 in Groningen, 1 in Tilburg en 1 in Utrecht / Leiden / Rotterdam (hoopt stiekem op Leiden
)
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Het lijkt me sterk (als iemand van de meeting-groep of hoe je het ook mag noemen) groningen kiest
. Dat is ernstig ver vooral als je in Limburg of Brabant woont 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Tilburg is mooi.
Mooi wil ik niet zeggen, wel leuk en functioneel.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
(hoopt stiekem op Leiden
)

serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Voerendaal is perfect! En bij gebrek aan bioscoop gaan we gewoon bij mij thuis kijken! Mijn moeder kookt! LOTR-marathon: yeah!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Met een LOTR extended edition marathon blijven we het hele weekend plakken

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Ik hoor het wel als jullie eruit zijn...
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
Als jullie naar Rotterdam gaan ben ik van de partij...
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Of naar Wieringen, dan ben ik van de partij. 
Allen kan je in Wieringen alleen maar de kroegen in duiken. Verder is er weinig te doen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23575 messages
- 77122 votes
Aan alle moviemeterleden en filmliefhebbers die afgelopen zaterdag een half uur tevergeefs op me gewacht hebben op Utrecht CS zou ik mijn wel gemeende excuses willen aanbieden omdat ik het gewoon glad vergeten was 
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Vraag me toch wel een beetje af hoe je zoiets ontzettend belangrijks als een Moviemeter Meeting kunt vergeten..