- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
starbright boy (moderator films)
-
- 22491 messages
- 5155 votes
Ik haak helaas af. Ik ben nog steeds wat grieperig en wil het weekend gebruiken om even uit te zieken (thuis zijn, veel slapen en af en toe een DVD'tje) en het niet op mijn geweten hebben dat ik de hele Moviemetergroep besmet. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Sorry dat ik nog niks van me heb laten horen, maar dit forum is er een beetje bij ingeschoten vrees ik (en dat heb ik geweten
). Ik kan helaas niet morgen, maar voor de vroegelingen onder jullie: ik neem om 10:08u op datzelfde station ook een trein 
Ik hou het beter in de gaten en mocht er ooit weer een MMM komen dan ga ik er alles aan doen...
Veel plezier bij de film en het eten. Als jullie bij LHC gaan filmen is LE:EN daar trouwens vlakbij om te eten om Madecineman's vraag te beantwoorden.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik hou het beter in de gaten en mocht er ooit weer een MMM komen dan ga ik er alles aan doen...
Ik sluit me daar volledig bij aan.
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
Hoe wordt het gedaan met het geld voor de bioscoop? Is er 1 iemand die alles voorschiet, of wordt 't apart betalen?
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Ik red het niet om om 13:30 op Utrecht CS te zijn, maar ik kom wel! Ik zal om half 3 - kwart voor 3 bij het LHC zijn, ik denk dat ik zo'n grote groep wel vind.
Ik ga (denk ik) niet mee eten.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik kamp helaas met een opkomend griepje, zat vanochtend vroeg nog kuchend in Pathe Tuschinski en ben nu, met sjaal om, bezig een recensie te schrijven 
Ik vrees dat ik morgen niet van de partij ben. Ik wacht nog even af hoe ik me vanavond voel maar reken bij deze maar niet op mij.
De volgende keer ben ik zeker van de partij! Heel veel plezier gewenst aan ieder die wel kan komen!
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Hoe wordt het gedaan met het geld voor de bioscoop? Is er 1 iemand die alles voorschiet, of wordt 't apart betalen?
Ik denk dat ik vandaag alvast 10 kaarten ga halen (en voorschieten) en de rest open laat staan als reservering, ivm eventuele last-minute afzeggingen.
Dan hoef ik niet met zoveel geld op zak te lopen en kan ik morgen met het geld van die 10 kaartjes weer de overige kaartjes betalen.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Oei, ik ben vandaag gebeld om morgen in Noord-Brabant acte de presence te geven om vervolgens eventueel in te vallen voor een uitvaller op de open kampioenschappen van Zuid-NL. Het spijt me echt voor de rest, maar dat vind ik belangrijker aangezien ik al een paar maanden geen wedstrijd meer heb gehad. Als je je rekeningnummer pm't maak ik wel even geld over voor dat kaartje kapp.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Ik hoef geen geld want ik heb je kaart nog niet betaald.
1. Art
2. Madecineman
3. U-96
4. Knisper
5. BoordAppel
6. lngrid
7. Soom
8. Phoenix
9. jordybeukeboom
10. Lord Flashheart
11. Stephan73
12. timbo_
13. stinissen
14. zeus
15. Mug
16. kappeuter
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Het klinkt allemaal geweldig...jammer dat ik niet mee kan. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Oei, ik ben vandaag gebeld om morgen in Noord-Brabant acte de presence te geven om vervolgens eventueel in te vallen voor een uitvaller op de open kampioenschappen van Zuid-NL.
Kampioenschap van wat Goodfella? Ik ben overigens wel aanwezig. Waar spreken we precies af? Ik heb geen zin om half Hoog-Catherijne door te dwalen!
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Utrecht CS; meeting point.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik wou dat ik bij jullie nabespreking van de film aanwezig was. In ieder geval een prettige voorstelling gewenst, en ik zie uit naar een lading reviews.
Knisper
-
- 13042 messages
- 1280 votes
Utrecht CS; meeting point.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
ja, voor het grote vertrektijden-informatiebord. Geen probleem om te vinden; ik kom er dagelijks. Tot morgen om 13:30 uur.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
En nu maar hopen dat de storm geen hoogspanningskabels laat knappen tussen T'burg en Utrecht vannacht... 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Nou reserveren voor eten is mislukt. 
Heb heel wat eetcafé's afgebeld, maar kan voor zo'n grote groep geen plek meer reserveren.
Voortaan duidelijker afspraken wie het organiseert.
Overigens nog wel redelijke kans dat er in LHC genoeg plek is voor ons.
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Jammer, dan wordt het toch het al eerder door Goodfella_90 voorgestelde broodje shoarma.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Ik heb nog hoop op LHC.
We zijn voor 18:00 klaar met de film, dat is volgens mij vrij gunstig en het is in principe een eetcafé waar je zo in en uit kunt lopen.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Hoewel ik er zelf niet bij zal zijn, zie ik het al helemaal voor me.

Veel plezier!
-
- 7484 messages
- 1718 votes
LOL. Ben nu toch wel nieuwsgierig hoe een BoordAppel of Knisper eruit zal zien 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Knisper horen we wel aankomen. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
Ook hier helaas nog een afzegging. Moet morgen toch gewoon na een sportevenement voor de krant. Freelancers konden helaas veelal niet dat de vaste verslaggevers toch weer zelf moeten. Nogmaals mijn excuses maar kon tot vandaag nog geen duidelijkheid geven omdat ik nog op zoek was naar freelancers die wel wilden werken. Volgende keer zal ik wederom een poging wagen maar beter dan dit zal het waarschijnlijk nooit meer worden.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Jammer van de afzeggingen, maar dat gebeurt eigenlijk standaard bij elke meeting.
1. Art
2. Madecineman
3. U-96
4. Knisper
5. BoordAppel
6. lngrid
7. Soom
8. Phoenix
9. jordybeukeboom
10. Lord Flashheart
11. Stephan73
12. stinissen
13. zeus
14. Mug
15. kappeuter
Ik heb inmiddels 11 kaarten gehaald en betaald bij de bioscoop en een reservering voor 5 kaarten nog openstaan.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Veel plezier nogmaals.
Overigens weet ik precies waar dat is geloof ik.
Daar ergens links is de gang naar de Jaarbeurs waar ik in April weer naartoe ga.
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
Is er ook een algemeen telefoonnummer van iemand voor het geval dat iemand te laat is of op 't laatst af moet zeggen?
Ik wil 't wel eventueel doen: 06 381 56 110. 1 euro per minuut. 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Ok, handig. 
Neem aan dat dit verder een serieus aanbod is.
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes

Neem aan dat dit verder een serieus aanbod is.
Jup. 
Die euro natuurlijk niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Ik betreur het misverstand dat is ontstaan naar aanleiding van de door ons verstrekte informatie. Het is zeker zo dat het mogelijk is om vanaf tien personen te reserveren. Helaas is het de laatste dagen gebleken dat onze keuken capaciteit te klein is voor het aantal gasten die op dit moment ons restaurant bezoeken. Zeker op de drukke dagen blijkt helaas dat juist bij grote gezelschappen de wachttijden te hoog oplopen als zij gebruik maken van ons a la carte menu. Ik zou u willen voorstellen om uw diner keuze voor aanvang van de film aan mij door te geven, zodat onze keuken de nodige voorbereidingen kan treffen en u en andere gasten binnen acceptabele tijd van uw diner kunnen voorzien. U kunt onze menukaart vinden op onze website (www.hartlooper.nl).
Ik hoop u dat wij u op deze manier alsnog in uw wensen tegemoet zullen komen.
Gelukkig!
Willen jullie dan alvast even een blik werpen op de kaart?
http://www.louishartloopercomplex.nl/eten%2Bdrinken_menukaart.php
(tweede plaatje)
Keuze morgen even aangeven voor de film. Dan is dat ook geregeld.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Jammer, dan wordt het toch het al eerder door Goodfella_90 voorgestelde broodje shoarma.
Niets mis mee dacht ik zo? 
Veel plezier allemaal. Ik had erg graag eens de mensen achter die nicks beter leren kennen en uiteraard de film willen zien, maar ik moest prioriteiten stellen.
@lord flasheart
Pugilisme.