- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
word er ook een drankje genuttigd na afloop of alleen een filmpje?
Uiteraard is het niet alleen maar film.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Leuk, ik zal het eens in de gaten houden. Ben benieuwd wie er komen.
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Was het voor geen van ons voor herhaling vatbaar.
. Niet bij Moviemeter in elk geval.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
1. Art
2. Madecineman (?)
3. The One Ring
4. U-96
5. Knisper
6. BoordAppel
7. gotti (?)
8. starbright boy (?)
9. lordsnoopy (onder voorbehoud)
10. JohnWilliams (?)
11. lngrid
12. Soom (onder voorbehoud).
13. Phoenix
14. jordybeukeboom
15. Lord Flashheart (onder voorbehoud)
16. Dragje (onder voorbehoud)
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
Wat zijn nu de data want het is me niet duidelijk over welke datum we het nu hebben?
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Het gaat hier om zaterdag 1 maart in Utrecht 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Jammer dat je zo'n rotervaring hebt gehad. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook best wel in spanning zat voor m'n allereerste grote meeting. Maar het is me echt hartstikke meegevallen, er waren geen rare figuren aanwezig..
. Niet bij Moviemeter in elk geval.
Nee, moviemeter is weer heel anders (zo ie zo is de gemiddelde leeftijd hier hoger), maar hier heeft iedereen in elk geval 1 gemeenschappelijke interesse. Ik ben niet zozeer bang voor herhaling, maar ik wil gewoon niet babysitten op 14 jarigen of door een stad sjouwen met vervelende mensen. En bij die eerste (en enige) meeting die ik ooit had zijn we letterlijk Hoog Catherijne doorgerend (ik overdrijf niet) om aan 1 vreselijk figuur te ontkomen. Het heeft indertijd wel een leuk verhaal voor in het cafe opgeleverd (en zelfs nu passeert deze persoon nog wel eens de borreltafel), maar het is geen beste stimulans om ooit nog eens een forum meeting te houden. Maar ik wacht eerst af wie er komen! 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ik kom alleen als Djelle en Ramon K ook komen. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
Haha en Onderhond erbij en dan gaan we niet naar huis voordat er een film is die ze alledrie goed vonden.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4907 votes
Dan mag er wel een weekend georganiseerd worden 
Hannibal
-
- 9381 messages
- 3305 votes
er waren geen rare figuren aanwezig.. 

soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
er waren geen rare figuren aanwezig....

Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Weg moeten rennen voor een andere MM gebruiker, meen je dat nou of..? 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Utecht centraal station alleen de tijd nog ff.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
maar ik wil gewoon niet babysitten op 14 jarigen of door een stad sjouwen met vervelende mensen. En bij die eerste (en enige) meeting die ik ooit had zijn we letterlijk Hoog Catherijne doorgerend (ik overdrijf niet) om aan 1 vreselijk figuur te ontkomen.:)
Ik begrijp wat je bedoelt. Dit had ik vroeger weleens met zo genoemde IRC meetings. Same story, met als saillant detail dat ik meestal de neiging heb ongewenste personages juist op te zoeken. Puur voor de fun of it, vaak blijkt dan dat de meest ongewenste personen in de realiteit goede bierdrinkers te zijn en zicht totaal anders voordoen op het internet dan in de werkelijke praktijk 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Haha en Onderhond erbij en dan gaan we niet naar huis voordat er een film is die ze alledrie goed vonden.
Onderhond heb ik al eens ontmoet.
Ben in het verleden wel eens naar MM-meetings geweest en ik ben geen enkele rotte appel tegengekomen. Zelfs de mensen waar ik op basis van de site misschien wat bedenkingen bij had, bleken compleet mee te vallen. Veelal leuke mensen.
Quentin
-
- 10218 messages
- 8565 votes
Ik begrijp wat je bedoelt. Dit had ik vroeger weleens met zo genoemde IRC meetings. Same story, met als saillant detail dat ik meestal de neiging heb ongewenste personages juist op te zoeken. Puur voor de fun of it, vaak blijkt dan dat de meest ongewenste personen in de realiteit goede bierdrinkers te zijn en zicht totaal anders voordoen op het internet dan in de werkelijke praktijk 
Moet ik me aangesproken voelen
?
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Nee, jij niet 
Kom je ook? Of vereist je studie alle aandacht?
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Maar dit was juist iemand die op internet wel oke leek en in de praktijk juist bleek tegen te vallen. Ik denk dat zoiets ook eerder voorkomt dan omgekeerd...
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Tsja... wat is tegenvallen? Je verwacht op zo'n meeting toch niet 10 mensen tegen te komen die totaal binnen je straatje vallen? Dat kan ook niet. Met de 1 klikt 't wat meer dan met de ander, maar ik kan me niet voorstellen dat een user irl zo vervelend is dat je 'm gaat boycotten.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Tsja... wat is tegenvallen? Je verwacht op zo'n meeting toch niet 10 mensen tegen te komen die totaal binnen je straatje vallen? Dat kan ook niet. Met de 1 klikt 't wat meer dan met de ander, maar ik kan me niet voorstellen dat een user irl zo vervelend is dat je 'm gaat boycotten.
Dat is ook een beetje mijn gedachte erover. Ik heb in mijn persoonlijke leven maar een paar "vijanden", maar die hebben dan ook dingen gedaan die niemand hier op dit forum überhaupt kunnen bewerkstelligen.
Natuurlijk kan het zijn dat iemand gewoon niet goed "valt". Op een vervelende wijze aandacht zoekt of zich schuldig maakt aan nepotisme om zich zeker te stellen dat de aanwezige hem of haar als tof kwalificeren.
Maar die mensen vallen mijns inziens vroeg of laat toch altijd door de mand.
Toch?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Ach, heb ook verschillende internetmeetings achter de rug, viel me eigenlijk altijd 100% mee. Ik bedoel je hoeft toch niet met iedereen als dikke maatjes terug naar huis te gaan? Bij mij is het vaak ook een bevrediging van mijn eigen nieuwsgierigheid, dan is zo'n dag/avond/weekend al snel een succes hoor.
Iig wil ik ook wel graag richting Utrecht komen (onder enig voorbehoud).
kos
-
- 46733 messages
- 8885 votes
Op de 'MM-meeting' waar ik was, was iedereen precies zoals ik dacht.
.
-
- 7484 messages
- 1718 votes
wat zijn de voorwaarden dan?
Om naar Utrecht te komen?
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Om naar Utrecht te komen?
Ja 
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Nou ben niet bang voor bepaalde rare figuren hoor
Gelukkig blijken de meeste mensen in de dagelijkse praktijk toch genoeg sociale vaardigheden te bezitten om er een avondje fatsoenlijk mee door te kunnen brengen.
Maar het is natuurlijk nog steeds meer dan een maand weg dus in principe hou ik de dag vrij maar je weet maar nooit wat er nog tussendoor kan komen zeilen op privé dan wel werk gebied.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Balen: krijg net te horen dat ik die avond een theater voorstelling heb 
Dus als we 1 maart aanhouden kan ik helaas niet mee
(tenzij die voorstelling onverwacht vervalt)