- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Iemand die een hond zou gaan redden in plaats van mij moet ook echt hopen dat ik het er niet levend vanaf breng, anders heeft ie een flink probleem.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Met alle respect, maar liever een hond dan een Griek.

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Stoer hoor
.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Sowieso stoer gelul allemaal... Tuurlijk gaat in een noodsituatie al je aandacht uit naar mensen, dat is gewoon de eerste en enige natuurlijke reactie.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Stoer hoor
.
Nou, eerder gewoon logica.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Sowieso stoer gelul allemaal... Tuurlijk gaat in een noodsituatie al je aandacht uit naar mensen, dat is gewoon de eerste en enige natuurlijke reactie.
Beetje puberale reactie, dat is toch per persoon verschillend? Jij weet toch niet wat ik bijv. op dat moment voel? Spreek voor u zelf! 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Beetje puberale reactie, dat is toch per persoon verschillend? Jij weet toch niet wat ik bijv. op dat moment voel? Spreek voor u zelf!
Nee dat is niet... Stel er staat een huis in de fik met vrouw en 2 kinderen binnen geen mens die überhaupt dan aan de hond of parkiet denkt hoor.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Idd, of je hebt een aardig steekje los zitten.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Nee dat is niet... Stel er staat een huis in de fik met vrouw en 2 kinderen binnen geen mens die überhaupt dan aan de hond of parkiet denkt hoor.
Je bent aan het chargeren.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Nou, eerder gewoon logica.
Was jij niet degene die mijn standpunt dat onlogische opvattingen geen respect verdienen radicaal afwees? 
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Wie ben jij eigenlijk? Heb jij jezelf al voorgesteld in dit topic?
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Nee, hoezo? Moet dat van u? 
(En wat heeft dit met dieren te maken? Graag on-topic blijven)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Nee, natuurlijk zal je dieren in nood ook helpen maar alleen als je aandacht niet wordt opgeëist door mensen in acute problemen. Het is echt de enige natuurlijke reactie hoor, gewoon menselijk instinct.
Sowieso wordt er in echte noodsituaties niet uitgebreid beredeneerd (tenminste door niet professionals dan), je doet gewoon wat je dan het beste lijkt op dat ogenblik.
Maar dit gaat zo wel erg off-topic nu...
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Nee, hoezo? Moet dat van u? 
(En wat heeft dit met dieren te maken? Graag on-topic blijven)
Zeg maar gerust jij. En ja, ik zou het fijn vinden om te weten onder welke nickname je voorheen actief was.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Was jij niet degene die mijn standpunt dat onlogische opvattingen geen respect verdienen radicaal afwees?
Ja logica is niet alles.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Zeg maar gerust jij.

Dan moet je me dat ff vragen joh, in een PM. Ik beloof, ik bijt niet. (blijf ik toch nog on-topic
)
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Ja logica is niet alles.
Je fundeert jouw disrespect ten aanzien van personen die (andere) dieren boven mensen verkiezen hierboven nochtans letterlijk op "logica". Mensen met afwijkende opvattingen psychologisch ongezond noemen is verder ook weinig respectvol. 
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Mensen met afwijkende opvattingen psychologisch ongezond noemen is verder ook weinig respectvol.
Ik wou net zeggen, Kos, veroordeel andere mensen niet zo en respecteer andermans mening, hoe onlogisch, onmenselijk of bot die mening ook mag zijn. Niet gelijk roepen dat er een steekje los ofzo zit, straks geloof ik je nog. 
Toch hou ik van je, ouwe Griek. 
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Je fundeert jouw disrespect ten aanzien van personen die (andere) dieren boven mensen verkiezen hierboven nochtans letterlijk op "logica".
Ja, als 1 van de factoren.
Jouw opmerking echter ging over logica als oplossing voor alle keuzes.
En wat betreft die laatste opmerking neem je het wel erg letterlijk op.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Mensen met afwijkende opvattingen psychologisch ongezond noemen is verder ook weinig respectvol.
Dat ligt er maar aan; seriemoordenaars hoef ik niet perse te respecteren van mezelf hoor 
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Toch zetten ze vaak wel een goede serie neer. 
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Oordeel andere mensen niet zo en respecteer andermans mening, hoe onlogisch, onmenselijk of bot die mening ook mag zijn.
Tsja, iemand die liever een dier dan een mens redt is echt niet helemaal in orde hoor, die heeft echt een hele verkeerd wereldbeeld, dat zal elke psycholoog je vertellen.
Betekent overigens niet dat je zo iemand niet respecteert hoor.
. Ook zieke mensen kun je gewoon respecteren.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Precies, dat is nou net mijn punt! Ik weet dat ik een zieke geest heb, maar please.. respecteer me gewoon. 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Goed...
Mijn nichtje van 1,5 heeft trouwens recentelijk het verschil tussen dieren en mensen ontdekt zeg maar. Erg grappig zoals ze nu omgaat met de cavia