- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
@Eline: Ben je een Belg? Wist ik niet.
Edit: Zie nu Maastricht staan in je profiel. Dat verklaart dat rare accentje
.
Om dan toch maar on-topic te posten. We hebben vroeger een papegaai gehad. Op een gegeven moment weggedaan omdat ie beet en te veel aan het krijsen was. Nu gelukkig heen huisdieren meer.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Toen ik klein was, had ik een keer de gele parkiet van kennissen die toen op vakantie waren. Ze hadden het beestje met z'n kooi bij ons voor verzorging achtergelaten... Je zou maar terugkomen en horen dat een kleine boef je diertje om zeep heeft geholpen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
rare accentje
En bedankt he! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoe gaat het nu met Jordan Rianneke? Nieuwe medicijntjes gekregen?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Klopt. Hij had een ontsteking aan zijn staart, door het vele bijten. Hij heeft een prik gehad tegen de jeuk, een kuur voor de ontsteking en een zalfje om op die lelijke plek te smeren. Dus we kunnen er weer even tegen 
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Dus, Baziel heeft een schaafwonde aan zijn linkerpootje die nogal ernstig is. Hij mag er niet aan likken, dus moet hij een kraag aan. Hij moet elke dag 2x een voetbadje krijgen en elke dag 2x een pilletje. Hij heeft erg veel pijn, want als je aan z'n pootje kwam, beet hij en dat doet hij bijna nooit. We hebben hem moeten verdoven en hij moest een muilband aan. We gaan ongeveer 10 a 15 dagen goed voor hem moeten zorgen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Sterkte met het verzorgen van Baziel! 
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Dank je.
Hij heeft de kraag niet zo graag aan. Hij kan bijna niet lopen. Als hij door zijn hondenluikje naar buiten wilt, kan hij niet, want het luikje is te klein voor die kraag. Dus gaan we hem buiten laten, maar de deur van zijn hok gaan we openlaten. Hij zal de tuin voor zich alleen hebben.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Een hond, Frey genaamd, en toch wel de op 1 na beste hond van de wereld!
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Een kat, Mixie (Een lapjeskat, daardoor de naam
) en een kip!
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Zelfs de dierendag bestaat, was het vergeten..
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Een kat, Mixie (Een lapjeskat, daardoor de naam
) en een kip!
En welke ga je opeten? Je kip is zich zeker aan het verstoppen 
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
altijd lachen met jouw he......wat ben je toch een komediant.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Gaan logeren in Rotterdam bij een vriendin, zie hier: een natte Spencer (die nodig naar de kapper moet) samen met de hondjes van mijn dinnetje.

Ik vind het hem nog stoer staan ook. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Leuk clubje (Spencer lijkt wel familie van een zeehond)
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
I know, ben meestal de enige die om mijn subtiele grappen kan lachen

bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
I know, ben meestal de enige die om mijn subtiele grappen kan lachen
wat heb je vandaag aangetrokken-------------------------de lolbroek of de grapjas/?
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Allebei natuurlijk Bozzy, hoef je niet eens te vragen.
Overigens heb ik net een video gezien van Eline met haar hondje en leek net een horrorfilm. Wat een gevaarlijk hondje. Hij bijt zo je hand er af.
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Kijken jullie weleens op tv naar de hondenfluisteraar? http://www.hebikietsgemist....
Daarin worden allerlei opvoedkundige zaken en problemen vwb het houden van honden behandeld, bv discipline, rolverdeling in het gezin (dominant - onderdanig), onzekerheid van de hond over zijn rol (wat ook tot ziekte kan leiden).
Ik vind het een informatief en vooral duidelijk programma, waarin je goed kunt zien welk gedrag van de 'baas' precies welk gedrag bij de hond oplevert. Alleen het kwartje dient vaak te vallen.
Zelf heb ik vele jaren met veel plezier een dobermann mogen hebben, met een fijn en goed karakter (uit een asiel opgehaald).
Nu heb ik een fijne, uiteraard eigenzinnige kat, niet echt een schootkat maar altijd wel gezellig in de buurt en af en toe heel grappig uit de hoek komend (ook uit een asiel gekocht),
In het verleden ooit tamme parkieten (erg leuk met ieder een eigen karaktertje) gehad en ook eens konijnen (zijn net katten qua karakter en gedrag:)).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Allebei natuurlijk Bozzy, hoef je niet eens te vragen.
Overigens heb ik net een video gezien van Eline met haar hondje en leek net een horrorfilm. Wat een gevaarlijk hondje. Hij bijt zo je hand er af.
Echte waakhond. 
Na zijn castratie is hij wel stukken rustiger en minder dominant geworden. Gelukkig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Daarom castreer ik mijn vriendjes ook direct de eerste week. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zijn bacterieën en E colli ook 'huisdieren'? Daar heb ik er de laatste tijd al miljarden van gehad. 
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Lol, wil een foto van mijn kat uploaden. Iemand die mij even kan zeggen hoe ik een foto upload?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Lol, wil een foto van mijn kat uploaden. Iemand die mij even kan zeggen hoe ik een foto upload?
Ga naar imageshack.us en upload hem. Daarna krijg je een aantal links
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Aaah dat is echt te schattig! Ik moet er één hebben 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Misschien niet ieders favoriete hondenras, maar dit is zó grappig:
http://www.zapiks.com/share/player.swf?autoStart=true&lang=en&file=52372
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haha geweldig
Hoe die er ook opstaat en dan netjes zijn evenwicht bewaren. Had ik eerlijk gezegd niet zo snel bij dit ras verwacht, zal NW leuk vinden om te zien, één van zijn favoriete rassen