• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.096 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

'Neet biete!' is inderdaad niet bijten. Morgen gaat ie weer naar 't trimsalon, dan ziet hij weer fresh uit.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

@ Eline:

Hahaha, dat is lachen , wát een geinige hond, en supersnel!

Ik zie het voorlopig niet ervan komen met dat pootje geven

Komt ook een beetje omdat je het zo brengt op de manier van "ik kom je pakken"

Hij ziet het als een heel ander grappig spelletje denk ik, haha.

Dank v.h. plaatsen v.h. filmpje, zal ik zeker nog eens opnieuw bekijken, word ik vrolijk(er) van.

@melvddonk:

Dankjewel.

Ik hoop ook van harte dat het beestje (Shyra)het haalt.

Hier een link naar de omschrijving van die ziekte (beter dan ik het zelf kan uitleggen)

ziekte van cushing - dierenartsonline.nl

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oeh, dat klinkt inderdaad niet best Brix. Sterkte ermee en ik zal blijven duimen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dankje!

Sterkte met Shyra (mooie naam) Brix. Heftig voor die hondjes zeg, hoe is het nu met Sam en Max Mel?

kos

• 46695 messages
  • 8850 votes

LOL @ filmpje. Vooral gaaf geluid als ie over parket (?) of zo loopt. krtskrtskrts. kei schattig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha ja, laminaat inderdaad. Zo rent ie altijd door 't huis, zeker als ie met zijn knuffels aan het smijten is.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Grappig filmpje! Spencer is al net zo gek als Jordan Die kleintjes zijn volgens mij altijd ondeugender haha. Moet ook altijd lachen om je stem en de manier waarop je praat (niet negatief bedoeld hoor) gewoon grappig dat limburgs

(gave nagellak btw)

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Haha, die nagellak viel me ook al op.

Past wel precies bij de avatar van Eline

En die kritselende nageltjes van Spencer, toen hij buiten beeld was, zoals kos opmerkte, daar moest ik ook zo om lachen.

Je zag hem niet, maar kon je wel een beeld maken van wat hij deed op dat moment.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Thanks Rianneke! Die boefjes zijn nog snel ook! Soms als ik hem wil pakken hebben we ook deze situatie, maar dan verstopt ie zich onder het bed en gaat ie meppen met zijn pootje.

En hehe die nagellak, ik scheur nagels als ik nerveus of stressy ben, en met die gekke kleurtjes doe ik het niet, gek genoeg.

En tja mijn stem.. Ik praat tegen Spencer hoe ik tegen kleine kindjes praat. Koetsjiekoetsjie dus. Word er vaak om uitgelachen door mn omgeving; 'Eline, praat normaal tegen dat beestje!'.

Neuh, is mijn baby.

Heb Spencer net naar 't trimsalon gebracht, hij was bang joh, echt zielig. De eerste keer vond ie het allemaal wel best, maar heb nu een andere vrouw en daar vond ie 't maar raar ofzo. Sneu, dat gepiep van 'm. Maar dan issie over 1,5 uur wel weer lekker schoon en minder pluizebol. en ja Jordy, zijn snor wordt ook kleiner.

Edit:

(afbeelding)

(afbeelding)

Hij kan weer zien!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

hoe is het nu met Sam en Max Mel?

Wel weer wat beter. Sam lijkt wat minder jeuk te hebben nu, maar de plekjes zitten er nog steeds. Max zijn diarree is over, maar hij heeft wel nog overgegeven. Zijn eetlust en drukke gedrag is ook weer deels terug, dus moet zeggen dat er wel weer vooruitgang in zit. Hopen dat het zo vooruit blijft gaan en dat ie over een paar dagen weer helemaal beter is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Paar daagjes de tijd nodig om er weer bovenop te komen inderdaad. En hopelijk dan eens voor langere tijd, nu is 't echt om de paar weekjes. Niet goed voor hun lichaampjes maar ook niet voor jullie. Ben je niet helemaal tutti kaputti?

Nu doen de foto's t wel geloof ik.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jep, ben zelf ook helemaal tutti kaputti. Vooral lastig dat ik deze week ook nog eens veel moet werken. Sta in de bediening en we hebben personeelstekort, dus dwz dat ik 3 keer zo hard moet lopen als normaal.

Van het weekend kan ik gelukkig wel wat meer slapen, want dan is manlief weer thuis, maar moet wel veel werken.

ibendb

• 5037 messages
  • 3220 votes

melvddonk wrote:

Vooral lastig dat ik deze week ook nog eens veel moet werken. Sta in de bediening en we hebben personeelstekort, dus dwz dat ik 3 keer zo hard moet lopen als normaal.

Ik weet hoe dat is. Elke zondag zit het restaurant van mijn ouders volledig vol, en moet ik dus helpen omdat ik niet naar school moet, en omdat ik mijn weg beter ken dan de stagairs. Ik verdien er wel wat mee, maar ik ben 's avonds wel kapot.

Bazieltje stelt het nog altijd goed. Likje geven lukt wel niet om te leren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Onze (eigenlijk mijn mama's) nieuwe aanwinst: Emmy!

(afbeelding)

We zagen dr en waren helemaal weg van haar. Meteen meegenomen. Is Charlie tenminste ook niet meer zo alleen.

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

Ik heb best een bijzonder huisdier namelijk een otter,en ik hoef zn hoofd niet te masseren dat doe tie namelijk zelf al.

Check it ........

www.dumpert.nl - Otter neemt een bad en doet z'n haar

ibendb

• 5037 messages
  • 3220 votes

@ Elineloves: Ooooh, zo lief! Niet vergeten dat het vandaag dierendag is!

@ bozzy: Haha, een otter. Stinkt dat niet wreed? Wel schattig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha daarom hebben we haar vandaag uit die dierenwinkel weggehaald, vond ik op zich ook al een mooi cadeautje voor dr.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Elineloves wrote:

Onze (eigenlijk mijn mama's) nieuwe aanwinst: Emmy!

(afbeelding)

We zagen dr en waren helemaal weg van haar. Meteen meegenomen. Is Charlie tenminste ook niet meer zo alleen.

Gefeliciteerd met de aanschaf van Emmy, Eline Hoop dat jullie veel plezier aan hem zullen hebben.

Mijn Cavia heeft de laatste paar daagjes eens buiten gelopen op de binnenplaats. Hij is in onze ogen een beetje aan de dikke kant maar de dierenarts zei dat zijn gewicht ideaal was. Hij knort de hele tijd als hij loopt maar het klinkt als mopperen. Dus we weten niet of hij het wel leuk vindt

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Mijn cavia heeft de muziek nog steeds knalhard aan en de gasten willen maar niet weg...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

FillumGek wrote:

Mijn cavia heeft de muziek nog steeds knalhard aan en de gasten willen maar niet weg...

Duffe.

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

deze hond is jammer genoeg niet van mij,hij kan zo goed acteren hij zet gewoon zn dood in scene.prachtig gewoon,hiermee verdient hij echt wel een oscar van mij.

YouTube - Puppy Fakes His Own Death - Original -

De Al Pacino onder de honden!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nou, goed *kuch* nieuws. Na het ziek zijn drama, heeft Spencer nu (waarschijnlijk)... verlatingsangst. Hij sloopt de plinten, deurposten knaagt hij kapot en alles wat hij te pakken kan krijgen, maakt hij stuk. Gisteren was ik even 5 minuten weg, had hij weer een plint gesloopt. Vandaag een half uur, zelfde verhaal.

Dierenarts gebeld, moet met hem naar een gedragsdeskundige. Blijkbaar is Spencer heel overstuur geraakt van het feit dat ik bijna 3 weken op vakantie ben geweest en wil hij nu niet meer zonder me. Ook het feit dat mijn ouders wel 24/7 bij hem waren, heeft daar in meegespeeld. Ben benieuwd wat dat gaat geven, werken met zo'n gedragsdeskundige.

Wat zijn de symptomen van verlatingsangst?

 meubilair, vloerbedekking, gordijnen enz. kapot maken (destructief gedrag),

 veel blaffen en janken,

 binnen plassen en poepen,

 ontsnappingspogingen (kapot gekrabde deuren),

 verlies van eetlust,

 psychosomatische stoornissen: braken, diarree, zich zelf kaal likken.

 Verder: als de eigenaar aanwezig is volgt het dier hem/haar als een schaduw overal in huis,

als de eigenaar thuiskomt volgt een overdreven enthousiaste begroeting door het dier.

Enige wat hij niet doet, is blaffen en janken. Arm beestje.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

@ Elineloves:

Love is a strange disease

Hopelijk komt het weer helemaal goed met Spencer.

Maar dat zal niet van vandaag op morgen lukken vrees ik.

Een van de honden van mijn zus doet zo'n beetje hetzelfde.

Ik ga er nu een aantal weken oppasser spelen, tijdens haar vakantie.

Daarna zal het ook wel weer "feest" zijn, omdat mijn zus er niet zoveel bij kan zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, snap het ook niet. Hij is nu 8 maanden, dus weet dat hij aan het puberen is, maar voorheen kon hij ook supergoed alleen zijn en maakte hij niks stuk. En nu plots wel.

Dierenartsassistente zei dat ik hem absoluut niet mag straffen. Mijn eerste reactie als ik thuis kom en ik zie dat hij weer iets gesloopt heeft, is mopperen en in de bench als straf. Wist ook wel dat het niet werkte, dat de hond het toch niet begreep, maar je voelt je dan zo machteloos. Moet er wel mee ophouden, want blijkbaar maak ik hem hierdoor nog banger en onzekerder dan hij al is. Hij zit tenslotte te wachten totdat ik (of mijn vriend) weer thuiskom en dan begin ik meteen op hem te vloeken. Hij heeft al het gevoel dat ik hem achter laat dus dat werkt dan averechts.

Het zou ook nog verveling kunnen zijn, maar voorheen zat hij veel langer alleen dan nu en liet hij mijn huis ook heel. Zie het wel, wat de gedragsdeskundige er van maakt.

Maakt de hond van je zus dan ook spullen stuk? Valt me op dat hij het alleen doet met plinten in de hal (dicht bij de deur) en in de keuken niet.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Zie het wel, wat de gedragsdeskundige er van maakt.

Waarschijnlijk gewoon omdat hij zich verveelt, je mist. Uit baldadigheid, wellicht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mwoah, dan vind ik het raar dat het eerst wel een half jaar goed ging en dat hij na mijn vakantie ontzettend aanhankelijk en bang is om alleen te zijn. Plus hij is verwend geworden.

Hij heeft 3 weken als een koning bij mijn ouders geleefd, beetje boven in de roedel gestaan en nu ineens moet hij terug naar de basis. Als ik jou 3 weken als een koningin behandel, elke dag lekker masseer, je eten maak, je hoeft niks te doen want ik plan je dag in, en je komt na 3 weken thuis... dan is de realiteit ook even rot denk ik.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Dan is de realiteit ook even rot denk ik.

. Denk het wel, ja. Maar honden hechten zich toch wel erg aan hun baasjes/verzorgers natuurlijk. Ben geen gedragsdeskundige, maar kan me wel zo voorstellen dat hij het vervelend vind dat jij/jullie weggaan.

ibendb

• 5037 messages
  • 3220 votes

Oei. Geen goed nieuws. Jammer voor Spencer.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Elineloves wrote:

Maakt de hond van je zus dan ook spullen stuk? Valt me op dat hij het alleen doet met plinten in de hal (dicht bij de deur) en in de keuken niet.

Ja, hij sloopt vanalles, helaas ook de vacht van zijn kleinere soortgenootjes.

Trekt gewoon hun haar uit.

Alleen bij een van hen lukt het niet, want die hapt naar zijn neus als hij 't probeert.

Verveling kan het niet zijn, hij heeft genoeg te doen met speelgoed en andere honden en andere dieren (de kippen opjagen is er gelukkig al wat vanaf, maar ik vertrouw 'm toch niet helemaal, en neem geen risico's zolang ik oppas ben.

In ieder geval moet hij in de bench wanneer m'n zus en haar man van huis gaan (of ik)

De hond (een Sheltie) wil ook niks van andere mensen dan mijn zus en m'n zwager weten, maar bij mij klikte het wonderlijk genoeg meteen.

Hij komt altijd staan smoezen, en ik moet 'm knuffelen.

Ze keken er heel raar van op, haha.

Tot dan toe was het alsmaar blaffen en grommen tegen andere mensen, en weglopen.

Benieuwd wat het de eerstvolgende weken gaat worden.

Betreffende Spencer:

Wat het slopen van de plint bij de deur aangaat zou het misschien toch kunnen wijzen op het trachten naar buiten te komen.

(Ik zeg maar wat in me opkomt, maar zou misschien kunnen)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vervelend van Spencer. maar natuurlijk niet heel gek dat hij nu zo reageert nadat hij drie weken koning is geweest. Zou ik zelf ook niet leuk vinden

Ik ga vanavond even met Jordan naar de DA. Hij heeft al een aantal weken enorme jeuk, heb hem twee weken geleden gedruppeld en het leek minder te worden, maar hij bijt heel zijn staart kapot, en dat is nu gaan irriteren dus het ziet er niet echt pretty uit. Maar even na laten kijken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.