• 178.172 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.574 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Blijft een schattig bolletje! Las ook dat ie zo braaf was en een lief slaapkoppie?

Ja, ik hoor haar nooit! Komt ook wel omdat ze bij Luna is he..Scheelt zoveel! Die ziet ze gewoon als haar moeder!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

TheShadowking wrote:

Pas maar op die kleine hondjes denken soms wel dat ze een gruwelijke pitbull zijn anders

hahahaa. Ik zal oppassen!

U-96

• 11875 messages
  • 2070 votes

Minotaures wrote:

Normaal gesproken niets met dieren, maar dit is toch best ontroerend om te zien.

(embed)

Dit doet mij nou echt helemaal niks. Dat zielige muziekje is bovendien lachwekkend. Ben wel benieuwd hoe de reacties zouden zijn als het een varkentje was die z'n soortgenoot probeert te redden.

Een filmpje van een kat die een vogel of muis martelt en de eigenaar doodleuk blijft filmen onder het mom van "het is de natuur", dat vind ik pas ontroerend. Helaas zijn katten doorgaans niet eetbaar.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

U-96 wrote:

(quote)

Dit doet mij nou echt helemaal niks. Dat zielige muziekje is bovendien lachwekkend. Ben wel benieuwd hoe de reacties zouden zijn als het een varkentje was die z'n soortgenoot probeert te redden.

Een filmpje van een kat die een vogel of muis martelt en de eigenaar doodleuk blijft filmen onder het mom van "het is de natuur", dat vind ik pas ontroerend. Helaas zijn katten doorgaans niet eetbaar.

Dan ben jij hard zeg! Ik heb hier de tranen over mijn wangen lopen...Gossie.

herder

• 425 messages
  • 0 votes

Ik ben bang voor dieren.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Ook voor schapen?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Sam is verliefd. Op een Kangal genaamd Ashley. Hij heeft vanmiddag met haar gespeeld en hij was haar allemaal aan het likken op haar bek en zij likte terug (ze waren dus eigenlijk aan het tongzoenen! ) Zag er echt heel schattig uit! (Hij is trouwens niet meer ziek, vanaf gisteravond al niet meer gelukkig)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wow, nieuw record. 6 keer je post aanpassen in nog geen 2 minuten. En dan nog zo'n onzinnig trollbericht. Congratulations.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Spencer heeft mijn biebboek opgevreten. Fijn.

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hippe schoenen

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Van tafel gepikt? (het boek...niet de schoenen)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Wat een boef is het toch ook hè, die Spencer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

@ A&L1: LOL hehe.

@ Brix: Van het nachtkastje inderdaad...

@ Mel: Echt een puber, stoute vent!

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

De kleine schmiecht (hopelijk merken ze niks bij de bieb )

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kan dat ding toch niet zomaar inleveren joh. Moet het even netjes gaan melden en de boete betalen.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Mijn vissen hebben vandaag weer alleen rondgezwommen, verder zeiden ze niks..

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

Toch zou ik, als ik een eigen woning had, wel vissen hebben. Zo'n groot aquarium met alles erop en eraan en dan tientallen soorten vissen. Lijkt me echt prachtig.

Mooi punch van de kat.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Oeh waaw, dat gekrijs van die kat!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Hier een filmpje van mijn 2 katten die gruwelijk in gevecht zijn. Zet het geluid maar uit.

Het was mijn eerste filmpje wat ik op youtube had gezet om het even te proberen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Wat een schatjes! Echt een grappig filmpje. Die muziek erbij ook!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Minotaures wrote:

Toch zou ik, als ik een eigen woning had, wel vissen hebben. Zo'n groot aquarium met alles erop en eraan en dan tientallen soorten vissen. Lijkt me echt prachtig.

(embed)

Mooi punch van de kat.

RayWilliamJohnson?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

Nee, dit heb ik via een ander site gezien en toen even op YT terug gezocht. Ik kijk zijn filmpjes nooit.

ibendb

• 5037 messages
  • 3220 votes

Ah, ze zijn soms echt hilarisch. Al vind ik zijn oudere filmjes beter.

Nu even on-topic:

@Elineloves: Wow, zo te zien is Spencer een echt bijtertje!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Max is vandaag voor het eerst mee los geweest (in een schapenweide hier, staat een hek om heen en als er geen schapen in staan dan mag je er met de honden in. ) en dat ging echt heel goed!

Nu hij niet meer zo ziek is is hij ook stukke minder agressief enzo. Hij kan op het moment al 4 commando's. Namelijk: 'Kom hier', 'Zit', 'Af' en 'Pootje'. Had niet verwacht dat het bij Max zo snel zou gaan, omdat hij toch een hele belangrijke periode gemist heeft, maar ik ben erg blij met de vooruitgang!

ibendb

• 5037 messages
  • 3220 votes

Als wij Baziel los laten lopen, loopt hij gegarandeerd weg. Of we zouden er geen weg mee kunnen thuis. Dus houden we hem aan de flexi halsband. Dan kan hij nog wat vrijer lopen.

Baeiel kan ook en paar commando's. Zoals: Zit, lig, pootje, blijf en zoek. Maar het lukt niet altijd. Koppige hond .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

De hond van mijn ouders kan ook echt absoluut niet los, terwijl ze het eigenlijk wel op dezelfde manier hebben aangepakt als ons (eerst los in afgezet gebied, veel belonen, het commando kom hier snel leren, etc.. ).

Wel fijn dat Baziel in ieder geval aan een flexilijn kan. Heeft hij inderdaad toch nog zijn vrijheid.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pootje weigert Spencer nog steeds. Lol.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

melvddonk wrote:

Max is vandaag voor het eerst mee los geweest (in een schapenweide hier

Waar haal je de energie vandaan Mel?

Al weer met de hond aan de wandel na die nacht-en dagrit met de vrachtwagen?

Wel mooi te horen dat Max vooruit gaat.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

De hond van mijn ouders kan ook echt absoluut niet los, terwijl ze het eigenlijk wel op dezelfde manier hebben aangepakt als ons (eerst los in afgezet gebied, veel belonen, het commando kom hier snel leren, etc.. ).

Waar is de discipline in die aanpak? Een hond die wegloopt en ook niet luistert zie het baasje duidelijk niet als zijn leider...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

@Eline: Komt waarschijnlijk omdat Spencer een kleine hond is. Die hebben sowieso minder de neiging om te gaan zitten te blijven zitten. Tenminste, zo werd dat op de cursus tegen een paar mensen gezegd die kleine honden bijhadden. Die vonden het toen frustrerend dat Sam en een Sint Bernard alles meteen deden en die kleine honden niet.

@Brix: Oh, ik heb af en toe tussendoor een beetje geslapen. Net ook weer even een paar uurtjes. Kom wel gewoon aan mijn rust toe hoor, vooral nu de honden niet meer ziek zijn. Dat scheelt al erg veel.

@TheShadowking: Ik ben er natuurlijk niet 24/7 bij als zij hun hond opvoeden. Het zou inderdaad aan de discipline kunnen liggen. Die hond luistert verder wel redelijk, maar ik zou er niet tevreden mee zijn en door blijven oefenen. Sowieso ben ik het niet helemaal eens met de aanpak van mijn ouders op andere gebieden. Die hond is bijvoorbeeld overal bang voor. Zij negeren hem dan volledig (wat overal in de boekjes staat dat goed is). Sam was eerst bang voor paraplu's en voor onweer. Nu vindt ie t prachtig. Gewoon enthousiast doen als er iets 'engs' is en veel koekjes geven werkte bij Sam goed. Mijn ouders zijn daar een beetje te eigenwijs voor.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.