- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
dimi303
-
- 3418 messages
- 3676 votes
Toevallig belde de mevrouw net waar ik hem van gekocht heb, en zij gaf me als tip om bij de Intratuin ofzo een 'echt grasmatje' te kopen voor op het balkon. Wanneer de nood dan hoog is kan ik hem daarop zetten, kan hij plassen en dan blijft de geur er ook voor hem inzitten, zodat hij in het vervolg weet dat het zijn 'plasplekje' is.
Jij bedoelde deze in je post?:
(afbeelding)
Zo heeft mijn vriendin het inderdaad gedaan (bij haar pup dan
) met een soort van 'luiers' er in om het vocht te absorberen.
Yep wij hebben dat indertijd ook gebruikt voor onze Sloeber maar hij is er nu jammer genoeg niet meer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha wat een geinige dingetje!
Ik denk trouwens dat de manier van straffen ook erg te maken heeft met de grootte van de hond. Toen ons hondje nog klein was gaf ik hem nooit een tik ofzo, maar straks weegt ie ongeveer 80 tot 90 kilo. Dan moet hij dus wel écht goed luisteren, anders dan gaat hij met mij lopen, ipv ik met hem.
Heb je formaatje pony en dan kun je letterlijk en figuurlijk zijn rug op. 
dimi303
-
- 3418 messages
- 3676 votes
Haha wat een geinige dingetje!
Ik denk trouwens dat de manier van straffen ook erg te maken heeft met de grootte van de hond. Toen ons hondje nog klein was gaf ik hem nooit een tik ofzo, maar straks weegt ie ongeveer 80 tot 90 kilo. Dan moet hij dus wel écht goed luisteren, anders dan gaat hij met mij lopen, ipv ik met hem.
Welk ras is dit dan wel? Als het nu al een puppy van 50kg is.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Welk ras is dit dan wel? Als het nu al een puppy van 50kg is.
Hij is zes maanden en twee weken oud nu en het is een BullMastiff. Mijn ouders hebben ook een BullMastiff van 8 maanden, die veel kleiner is dan onze hond. Het zijn allebei reutjes. De ouders van onze hond waren ook allebei erg groot en aan zijn groeicurve te zien gaat hij ongeveer tussen de 80 en de 90 kilo wegen.
Zal binnenkort wel eens een foto posten als ik een fototoestel heb. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik zou 's nachts geen oog meer dichtdoen als mijn hond zo naast me stond:

@ Melanie: zijn dat niet van die kwijlerds?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahahahaha, daar lijkt ie HELEMAAL niet op!
Hij kwijlt als ie gedronken heeft idd. Daarom staat zijn bak ook buiten. Verder kwijlt ie alleen als ie heel hard aan het rennen is.
edit:
Om een beetje een idee te geven. Hij lijkt op de rechtse hond op deze foto:
En hij heeft de kleur van dit hondje:

Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Lijkt me een mooi beest om te zien Mel 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik ben een beetje bang voor dat soort honden op de een of andere manier. Zijn vast schatten van beesten, maar ze hebben zo'n.. agressief wil ik niet zeggen, maar wel opvliegend uiterlijk.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben een beetje bang voor dat soort honden op de een of andere manier. Zijn vast schatten van beesten, maar ze hebben zo'n.. agressief wil ik niet zeggen, maar wel opvliegend uiterlijk.
En toch zijn het echt luie sukkels die niemand kwaad doen. Alleen als pup zijnde wil die van ons nog wel eens 'speels bijten', maar als zo'n hond speels gaat bijten dan wil je niet echt dat hij jou ook echt gaat bijten.
Vandaar dus die tikken af en toe, anders kan ik hem niet echt stoppen.
Verder zijn er amper bijtincidenten te vinden van BullMastiffs, omdat dat helemaal niet in hun karakter zit. Ze gooien eerder hun lichaam in de strijd. Er zijn wel verhalen over inbrekers die in een huis komen waar een Bullmastiff is en dan gewoon zes uur lang tegen de grond gedrukt liggen met die hond boven op zich. De Bullmastiff wacht dan gewoon tot het baasje komt om het 'op te lossen'.
Maar áls ze zouden bijten als ze volwassen zijn, dan is het ook echt flink mis. Ze mogen ook absoluut niet gebruikt worden om op van die mannen met pakken te bijten, omdat hun kaken zo sterk zijn dat ze gewoon dwars door zo'n pak een arm eraf kunnen bijten.
Nou scheelt het wel echt heel veel dat wij echt hééél veel tijd aan onze hond besteden om hem te trainen en hem gehoorzaam te maken. Hij is heel aanhankelijk en lief en komt steeds bij ons liggen, maar als je hem een commando geeft snapt hij het ook. Hij kan tot nu toe: Zit, af, blijf, halt, lief doen, pootje, high five en foot (moesten we op de cursus leren, dan loopt ie om je heen en gaat ie bij je voet zitten.
Beetje nutteloos dus)
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1780 votes
80 tot 90 kilo voor een Bull Mastiff? Dat is wel errug veel.
Brix
-
- 19682 messages
- 5118 votes
Ik heb zelfs wel eens dagen dat ik een spin zie en denk zal ik hem weer plat rammen of laten gaan. Ik ben dan even God en beslis over leven en dood. Soms wrijf ik over mijn hart en zeg ik 'toe maar spin, leef!!"
Ik vang die altijd in een glazen potje (eigenlijk best makkelijk ) vliegen, bijen, wespen- en ander kruipend en vliegend spul eveneens, en dan naar buiten ermee.
Alleen voor muggen ken ik geen genade.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Zegt men dat ook van muizenvallen?
Nu denk je me te flashen, maar zo denk ik inderdaad ook over een muizenval.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Nu denk je me te flashen, maar zo denk ik inderdaad ook over een muizenval.
Flashen? Daar heb ik even het woordenboek bij gehaald. 
Nee, er staat MEN. Daar bedoel ik dus men in het algemeen mee. Niet jou. Maar als jij het als flashen ziet, ook goed.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hahahahaha, daar lijkt ie HELEMAAL niet op!
Hij kwijlt als ie gedronken heeft idd. Daarom staat zijn bak ook buiten. Verder kwijlt ie alleen als ie heel hard aan het rennen is.
edit:
Om een beetje een idee te geven. Hij lijkt op de rechtse hond op deze foto:
(afbeelding)
En hij heeft de kleur van dit hondje:
(afbeelding)
Schitterende beesten! Alle honden met de neus naar binnen vind ik tof trouwens.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1780 votes
Niet zo lief als een poes

1 van m'n katjes kwam net voorbij racen met een rietje. Tot het rietje onder de kast lag natuurlijk. Ik ga 'm maar even helpen
.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Bij ons kwam mevrouw poes een keer aanlopen met het speeltje in d'r bek. Wij vonden het helemaal schattig dat ze dat muisje meenam, toen we iets beter keken bleek het een echte te zijn 
Brix
-
- 19682 messages
- 5118 votes
Hoe lief kan een hondje naar je kijken
De foto is al net zo schitterend als die oogjes 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Liever dan een poes
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mijn zoon is toch een lief kereltje
. Liever dan een poes inderdaad, creatures from hell zijn het.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik zei gister tegen de hond van mn broer: poesjes?
Een schat van een beest.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Te schattig, die grote kijkers!
Spencer is een luie vent, maar wel tevreden!

U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Hele coole foto!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Trolberichten + enkel reacties daarop verwijderd.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH 
I love Jack Russeltjes!!!
Lijkt wel op een combinatie(kop is zelfde als van de bovenste en lichaam van de onderste
) van mijn oude hondjes, de een was zo schattig en de ander was zo lelijk dat ie lief werd 

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jack Russels zijn zo leuk, wat een schattige foto's Robert! 
Brix
-
- 19682 messages
- 5118 votes
Bovenste foto, dat oogje spreekt boekdelen, haha.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3676 votes
Jack Russels vind ik schitterende honden, al ben ik een kattenliefhebber.
Vanmorgen zat mijn oudste kat, Simon is bijna 5 jaar, op de hoek van de keukentafel. Het was eigenlijk een drukte van je welste vanmorgen totdat hij er genoeg van had en met ze'n pootje aan men mouw begon te trekken. Om te zeggen dat ik nu toch wel eerst wat aandacht aan hem mocht besteden.