• 178.366 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.700 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Opgerolde katjes lijken altijd dik .

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ja, ik heb precies hetzelfde.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Familiekwaaltje.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Inderdaad. En hier is die andere vetzak trouwens.

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Spencer heeft net op commando geplast, dus mijn (vele) oefenen lijkt te helpen! *trots*

Of hij was mijn ge- 'Ga maar plassen Spencie!' zo zat dat hij spontaan alles liet lopen.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Heeft Spooky ook wel is gedaan.

(afbeelding)

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Die lijkt op mijn vorig jaar overleden katje Floortje!

(afbeelding)

Dezelfde stomme uitdrukking op het gezicht .

Brix

• 19682 messages
  • 5118 votes

@ Eline;

wat een leuk koppie heeft dat hondje toch.

En dank voor de update.

Als beestjes zo klein zijn kruipen en passen ze overal in.

Ik was ooit een jong katje kwijt, en zocht me 'n ongeluk in heel het huis.

Na een hele tijd hoorde ik een zacht gemiauw in de keuken en bleek hij aan de achterkant van een klein bijzet-kacheltje naar binnen te zijn gekropen (gelukkig niet tijdens het stook seizoen)

Toen ik de kacheldeur opendeed kwam hij eruit, een-en-al stofbal, met piepkleine oogjes die er nog net doorheen konden kijken.

Ongelooflijk dat hij daar in paste als ik er aan terugdenk.

In vergelijking daarmee is het kastje dat je hondje heeft uitgezocht een ruime kamer

dimi303

• 3418 messages
  • 3676 votes

JacoBaco wrote:

Inderdaad. En hier is die andere vetzak trouwens.

(afbeelding)

Youkie staat toch ook wat te zwaar met zijn 6.5kg maar wat wil je als je in drie potten met eten kan gaan snoepen. Komt wel een beetje achter zijn vader want dit is ook een uit de kluiten gewassen kater. Een prachtexemplaar wel te verstaan ook te zien aan Youki natuurlijk.

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

(afbeelding)

Kwam ik toevallig nog tegen. Lekker luieren...

Vandaag geprobeerd een nieuwe foto van de oude taart te maken, maar ze voelde d'r vandaag niet als een prinsesje. Binnenkort maar weer proberen

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Supermooie kat! Hoe oud is ze?

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Degene op de foto is nog de jongste van het stel. Zij wordt in mei 6 jaar. Zie nu dat ik het nogal verkeerd geschreven had Zoals sommige weten heb ik een oudere rond lopen van bijna 24 jaar (Toevallig ook jarig in mei!). Zij had er geen zin in vandaag.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Wat een poepie zeg.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Combustibility wrote:

Zoals sommige weten heb ik een oudere rond lopen van bijna 24 jaar (Toevallig ook jarig in mei!). Zij had er geen zin in vandaag.

Jezus, dat is oud. Goed zeg! Ben benieuwd hoe ze eruit ziet.

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

'T is een scheetje.... maar alleen voor de baasjes...

Wij noemen het ook wel een kat met een gebruikers handleiding. Vreemden wilt ze weinig van weten. Laat je haar met rust, laat zij jou met rust. Ze komt wel ff snuffelen in het begin en dan is het goed. Geef je dr aandacht? Dat mag... 1 aaitje over het kopje en dan moet je stoppen en vooral niet richting de kont/staart gaan want dan begint ze heel fel te worden (ze zal niet aanvallen, maar begint wel te blazen en je een tikje te geven van foei weg jij!). Terwijl 'de baasjes' alles met d'r mogen doen.

_Se7en_ wrote:

(quote)

Jezus, dat is oud. Goed zeg! Ben benieuwd hoe ze eruit ziet.

Voor d'r leeftijd nog vrij goed al zeg ik het zelf. Natuurlijk is d'r vacht 'oud', maar ze heeft nog een volle bos Morgen maar weer een poging wagen. Heb d'r vandaag al genoeg lastig gevallen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hier nog wat foto's van Basje

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Die laatste foto . Wat een schatje!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Dat dacht ik wel

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Inderdaad een schatje Jumpstyle

Hmm, met de mobiele telefoon vond ze het toch niet zo "eng", alleen enorm brakke kwaliteit en nou niet de meest geweldige foto. Ze lijkt hier wel een plofkop te hebben *grinnik* Dit is dus de oudste van het stel Is d'r evenwicht redelijk kwijt, ach, ouderdom zeg ik dan maar

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Bijna alleen maar kattenmensen hier, jammer.

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Komen ook veel honden voorbij hoor, maar nu toevallig een pagina met katten

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

moviemafketel wrote:

Bijna alleen maar kattenmensen hier, jammer.

Gelukkig staan er een paar lieve hondenfoto's in het frustratie topic, Frank.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Combustibility wrote:

Inderdaad een schatje Jumpstyle

Hmm, met de mobiele telefoon vond ze het toch niet zo "eng", alleen enorm brakke kwaliteit en nou niet de meest geweldige foto. Ze lijkt hier wel een plofkop te hebben *grinnik* Dit is dus de oudste van het stel Is d'r evenwicht redelijk kwijt, ach, ouderdom zeg ik dan maar

(afbeelding)

Ziet er nog mooi uit . Dat evenwichtsprobleem ken ik ja. Is altijd wel sneu om te zien, maar wat wil je met zo'n leeftijd.

Valt toch wel mee met de kattenmensen hier. Zo vaak komen er geen katten voorbij en nu toevallig een hele pagina. I like it .

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik had een hond, nu een kat. Mevrouw poes vind ik gewoon veel leuker. Hou er van dat ze bij je komt liggen, op de bank of op bed, en dat ze wat eigenwijzer zijn als aandachtvragende honden die je dagelijks moet uitlaten. Bovendien vind ik ze veel schattiger

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Ik vind het altijd een hele eer als een kat jou opzoekt om lekker bij te gaan liggen. Bij honden ligt dat anders. Die vinden je toch wel geweldig.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Gadverdamme, een hele pagina vol katten Arrogante rot beesten blijven het, ken er maar één die ik lief vind.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ben zelf ook meer hondenliefhebber.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ook. Wat ik vooral vervelend vind is dat katten zoveel moeten krabben aan spullen. De katten van mijn ouders zijn één keertje bij mij komen logeren omdat ze op vakantie gingen, maar dat gebeurd echt NOOIT meer. Ik vind ze wel leuk als ik op bezoek kom, maar mijn bank was overal beschadigd.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

De katten van mijn ouders 'luisteren' wel. Tenminste, ze snappen: 'kom hier' en 'nee!'.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Nou ik mag katten niet maar blijkbaar mogen ze mij ook niet want elke keer als ik de kat van me vriend wil aaien krauwt hij me.

Katten zijn echt kutbeesten !

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.