- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik heb het thuis zo veel mogelijk 'hondvriendelijk' gemaakt zodat de hond wanneer ik er niet ben, zelf naar de tuin/het balkon kan door de luikjes, en daar kan plassen wanneer hij nodig moet. Als ik een halve dag werk is dat wel handig. Op drukke dagen gaat hij naar vrienden/bekenden zodat hij niet te lang alleen is. Maargoed, ik ben wel van mening dat een hond moet wennen aan alleen zijn, en een paar uurtjes per dag moet dan ook wel haalbaar zijn, zeker wanneer hij leert door het luikje te gaan om te plassen. Moet even kijken hoe het allemaal gaat, weet je op voorhand toch niet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ach dat lijkt me echt sneu ja, als je hondje zo aan het jammeren is. Hoe oud is Jordan nu? Die is toch wel pup-af lijkt me he?
Ik laat hem gewoon lekker bij mij slapen, in het mandje naast het bed. Ging vannacht goed, hij kroop er niet uit en sliep het grootste deel van de nacht door. Vind het ook zielig om hem in de hal of in de woonkamer te zetten, dan voel ik me ook niet op mijn gemak, zeker omdat hij nog zo klein is. Als hij wat groter is (en zindelijk) mag hij ook lekker bij mij op bed, kan hij mijn beer gezelschap houden.
Ja Jordan is alweer 2, gaat zo snel
Lekker toch zo'n kroel naast je in bed, Jordan kruipt 's ochtends nog weleens naast me, vind ik echt heerlijk.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Luikjes.. Had je niet beter een kat kunnen nemen? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik hou niet van katten. En gelukkig bestaan er ook hondenluikjes, zie je vaak genoeg in tuindeuren.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Katten hebben een eigen wil. Honden zijn slaafs. 
Is het honden aan te leren zoals bij katten dat ze door het luikje heen kunnen?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zou zo graag een hond willen, maar ik wil dan niet zo'n keffertje, maar een grote, stevige, stoere hond. Altijd grappig om van die brede gasten met het hondje van hun meissie te zien lopen vol met schaamte en blij als ze weer thuis zijn haha.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1780 votes
Hij zal er inderdaad aan moeten wennen om langer alleen te zijn, maar daar is hij nu nog te jong voor. Goede oplossing heb je ervoor (met dat luikje). Wel oppassen dat 'ie niet van het balkon af kan he
.
In ieder geval fijn om te weten dat hij rustig de nacht door gekomen is.
Is het honden aan te leren zoals bij katten dat ze door het luikje heen kunnen?
Het is eerder andersom! Katten zijn veel moeilijker te trainen dan honden. En als je een hond kan leren om op z'n achterpoten te lopen, kan je 'm ook leren om een luikje te gebruiken
.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Mochten ik en mijn vriendin ooit nog eens een hond nemen dan zal het een Saarloos Wolfshond worden. Wat een prachtbeesten zijn het! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Schitterend beest Sky. Zag laatst in het bos een gast met een Husky. Zijn ook echt mooie dieren.

Dit vind ik op dit moment de leukste honden.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik ga voor die van Skycrawler
Of een Duitse Herder.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Mochten ik en mijn vriendin ooit nog eens een hond nemen dan zal het een Saarloos Wolfshond worden. Wat een prachtbeesten zijn het! 
(afbeelding)
. maar zo'n beest moet je alleen maar nemen als je landelijk woont en alle ruimte hebt. Die hoort niet in een eensgezinswoninkje, dat slaat nergens op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Als die op je bed springt, kun je een nieuwe kopen denk ik.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik denk van niet. 
. maar zo'n beest moet je alleen maar nemen als je landelijk woont en alle ruimte hebt. Die hoort niet in een eensgezinswoninkje, dat slaat nergens op.
Het is mijn streven om ooit nog eens op het platteland te gaan wonen of een boerderijtje te bemachtigen. 
Brix
-
- 19682 messages
- 5118 votes
Wow!
Prachtige dieren dimi!
Hoe gaat 't eigenlijk met Eline d'r puppy?
Alles oké?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
@ Brix
Gaat erg goed, hij is heel lief en kroelt graag. Hij heeft wel een nieuw plekje gevonden om te tutten:

Buiten gaat 't steeds beter, overdag wel nog een aantal 'ongelukjes'. 's Nachts is hij rustig, vannacht sliep hij van 12 uur tot half 8 (toen ging ik met hem uit), zonder te hebben geplast.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Inderdaad. 
Nu ligt hij -een beetje ongemakkelijk voor mij- op mijn buik te slapen, hij kiest zijn plekjes wel uit.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Leuk man, altijd gezellig zo'n beessie in huis.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Deze foto net even genomen. Gelukkig is ze in een goeie bui, want ze heeft al vaker het fototoestel uit mn handen (kapot)geslagen. Ik heb nog zo'n monster, maar die is nu buiten.

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik moet binnenkort echt eens een foto maken van mijn hondje. Mijn fototoestel is kapot, dus zal mijn mannetje wel eens vragen of hij zijn fototoestel uit zijn vrachtwagen mee naar huis neemt. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1780 votes
Deze foto net even genomen. Gelukkig is ze in een goeie bui, want ze heeft al vaker het fototoestel uit mn handen (kapot)geslagen. Ik heb nog zo'n monster, maar die is nu buiten.
(afbeelding)
Katje! Altijd leuk
.
Mooi beestje trouwens.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Hallo allemaal, ik heet Chantal. Nee, ze heet Punch. Maar soms heet ze ook Scurfy.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Zo, die lust haar karbonaadjes ook wel. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
De karbonade heeft gewoon een kat ingeslikt.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ze is 3,5 kilo en volgende maand wordt ze 4 jaar.
Ze is erg donzig, daarom lijkt ze zo op een karbonade.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
De karbonade heeft gewoon een kat ingeslikt.
Hier moest ik even flink hardop om lachen.