- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Parkieten zijn ook erg cool!
Papegaaien zijn groot en sterk, maar het verschilt bijvoorbeeld net als bij honden per papegaai hoe ze zijn. Mijne knauwt nooit zomaar en is erg tam. Bovendien houdt ie van donkerharige vrouwen, dus jou zou ie sowieso niks doen, haha.
Ze hebben altijd wel een sterke voorkeur voor bepaalde mensen he. Er zijn duizenden gevallen van papegaaien die niet van mannen houden of niet van blonde vrouwen of kinderen of zo.
Het is wel idd net als met honden, als ze goed opgevoed zijn heb je er niks van te vrezen. Toch.. ze zijn leuk om naar te kijken, maar ik heb ze liever niet te dicht bij.
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Ik heb twee katten, Titus (links) en Nestor (rechts). De ene is reeds op leeftijd, de ander nog jong en onbezonnen.

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes

Mijn Gizmo-boxer. Die oren zijn niet gecoupeerd hoor. Puur precies op dat moment geschoten. 

Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Wow, die lijkt echt op zn baasje zeg! 
Hehe, mooi man. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik heb twee katten, Titus (links) en Nestor (rechts). De ene is reeds op leeftijd, de ander nog jong en onbezonnen.
(afbeelding)
Die witte lijkt op mijn kat. Nice. 
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
@ Moviemafketel:
Haha, leuk, echt een hond die bij je past mmk 
Hoe oud is-tie?
@Walkure:
Prachtig die oogjes van die zwarte.
En die andere(Titus) straalt rust en tevredenheid uit.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
We hebben altijd alleen maar boxers gehad. Eenmaal een boxer altijd een boxer. (of misschien een herder). Dit is Sita en ze wordt in januari 9 jaar. De oudste boxer die we tot nu toe hebben gehad is 7 geworden en die daarvoor zelfs maar 5 of 6 of zo. Het is geen sterk ras en als ze 10 jaar worden mag je al blij zijn. Ik vind Sita persoonlijk de leukste boxer die we tot nu toe hebben gehad. Knettergek, maar toch ook wel met een karaktertje. Ook wel eens stronteigenwijs net als ik ben, dus we lijken idd wel aardig op elkaar.
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
Ik hoop dat ze die leeftijdsgrens nog flink mag rekken mmk.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hier in Den Haag stikt het van de wilde Halsbandparkieten. Bij ons dus niet gewoon meesjes of merels die op het vogelvoer afkomen.

Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
Hoe kan dat?
Overleven die deze winterse temperaturen dan wel?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Die vogels zijn ooit in Den Haag (en onder andere ook in Amsterdam en Brussel) uitgezet en hebben zich vermenigvuldigd en aangepast aan het klimaat hier. Ze kunnen er dus prima tegen.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Mooi zeg, maar wat een belachelijk idee om die beestjes hier uit te zetten.
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Die vogels zijn ooit in Den Haag (en onder andere ook in Amsterdam en Brussel) uitgezet en hebben zich vermenigvuldigd
Dat kan wel kloppen ja, je ziet ze ook in Amsterdam en dan met name veel in en rond het Vondelpark.
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
Voor alle hondenliefhebbers hier:
http://www.flixxy.com/dogs-christmas-tree-decoration.htm
(excuus voor de ietwat...ehm..merkwaardige naam van degene die het filmpje gepost heeft op die site)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hij is verre van kut, eerder cute.
Geinig filmpje.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Onze honden vinden de sneeuw fantastisch, hier wat foto's 
Breezer.

Jordan tot aan zijn buik in de sneeuw.

En hier nog een hele schattige Jordan die koude voetjes begint te krijgen.

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Was vandaag wel erg extreem met de sneeuw. Maar Jordan vond het weer helemaal leuk, en dus even een foto van hem aan het baggeren door de vele centimeters sneeuw 

dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
En daarna had je hem vast wel een lekker lauw badje gegeven
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nee hoor dan blijf ik aan de gang aangezien hij tig keer op een dag naar buiten gaat. Gewoon even afdrogen en het is goed 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Moet er niet aan denken om dieren te hebben, op vissen na. Maar dat zal wel later komen...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Baal dat ik in een flat woon, anders had ik al lang mijn eigen hond.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Welke hond had je dan eigenlijk op het oog
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die Boxer, die slaapt buiten in een doos?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die boxer krijg ik een aantal weken per jaar op bezoek als mijn ouders op vakantie zijn en zo. Maar ik zie het ook nog steeds als mijn hond aangezien ik nog thuis woonde toen we dr gingen uitzoeken.
Maar het is zielig om zo'n beestje te lang op een flat te houden. Elke keer die trappen op en af is ook niet goed. Dus ben ook van plan om tussen nu en zeg 5 jaar een huisje te zoeken, En dan komt er meteen een nieuwe boxer uiteraard. Moet Sita wel eerst dood zijn.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Sinds een paar maanden heb ik twee Axolotls en ze doen het echt super. Ze zijn nu al twee keer zo groot als toen ik ze net had.

Mr. Brown

Mr. Pink
M'n kikkers hebben het blijkbaar ook erg naar hun zin:

Het resultaat: 7 prachtige kikkerpuppy's 

Tot slot:

Waarom moeten katten altijd 'ergens' op liggen? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat een enge dieren op die eerste paar foto's
Maar die laatste is wel leuk, past wat meer in mijn straatje, en inderdaad katten liggen altijd op de gekste dingen, erg herkenbaar 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zo te zien komen er al snel nieuwe kikkertjes bij binnenkort.