• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.236 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Toen mijn oma dement was hebben we er nooit aan gedacht haar zo op te dirken.

Al die Amerikanen met hun hondjes en kleertjes in 35 graden is inderdaad gewoon dierenmishandeling.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik kende vroeger ook iemand die het leuk vond om haar hond als barbiepop te gebruiken, en dat was al een klein, mager beestje om mee te beginnen. Echt sneu, je zag dat beestje weerstand verliezen en enige wat zij zei was: ''Maar het ziet er toch zo schattig uit! Hij vindt het zelf ook leuk hoor!''

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

moviemafketel wrote:

Toen mijn oma dement was hebben we er nooit aan gedacht haar zo op te dirken.

Zou je toch eens moeten proberen, is hartstikke grappig .

Een impressie:

Floortje met veertjes

(afbeelding)

Floortje met hoedje

(afbeelding)

Floortje met pistache

(afbeelding)

Floortje als Gerard Joling

(afbeelding)

Floortje met frutsels

(afbeelding)

(afbeelding)

Floortje met feesthoedje

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dan moet ik dr as maar eens gaan opzoeken. Is niet meer mogelijk helaas

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Dan doe je het bij de oma van iemand anders .

Wel klote man, dementie bij dieren kan erg grappig zijn, maar bij mensen is het echt niet leuk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Je hebt toch (goud)vissen Frank, wees daar creatief mee!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Geen goudvissen, wel vissen. We hebben de boxer ook wel eens een gewei opgezet met kerst hoor. Best grappig soms, maar kleertjes gaan mij te ver.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

_Se7en_ wrote:

Wel klote man, dementie bij dieren kan erg grappig zijn, maar bij mensen is het echt niet leuk.

Ja ik en een vriend moesten ook wel eens lachen toen zijn kat de hele tijd tegen iets aan liep omdat hij dement werd. Totdat ie de trap afviel en zijn nek brak...

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik wist neit eens dat dieren dement kunnen worden.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Dat gaat wel ver ja .

Zo ver was het bij mijn kat gelukkig niet gegaan. Ze had de helft van de tijd geen idee waar ze was en zat af en toe met haar kop in een bloemenvaas te mauwen. Of ze begon uit het niets heel hard te mauwen tot ik naar haar toe liep en dan hield ze op. Ook naar de keuken lopen om te gaan eten en halverwege omkeren zat er vaak bij. Dat zijn dingen waar ik echt wel om moest lachen. Bij sommige katten gaat het zo ver dat ze alleen maar rondjes lopen en zo. Dan wordt het echt wel zielig. Had me ook altijd voorgenomen dat als het zo ver zou komen ik haar in zou laten slapen. Helaas/ gelukkig is ze daarvoor al overleden.

Was die kat toevallig ook niet blind? Tegen dingen aanlopen is niet direct iets wat door dementie komt. Wel tragisch zeg.

dominion wrote:

Ik wist neit eens dat dieren dement kunnen worden.

Toch is het zo. Veel ouderdomskwaaltjes (en ziektes) die bij mensen voorkomen, komen bij dieren ook voor. Mensen verschillen niet zoveel van dieren .

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

_Se7en_ wrote:

Was die kat toevallig ook niet blind? Tegen dingen aanlopen is niet direct iets wat door dementie komt. Wel tragisch zeg.

Ja, ben trouwens in de war met blindheid inderdaad. Kon op een gegeven moment nog erg slecht zien.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

_Se7en_ wrote:

(Rianne, geen kritiek op jou hoor. Als hij het koud heeft zonder jasje, zou het zielig zijn om er niets aan te doen)

Ik voel me ook niet aangesproken hoor. Ik weet zelf het beste wanneer mijn hondje dat wel of niet nodig heeft. En een hond met een dunne vacht, of die het snel koud heeft buiten laten lopen in deze vrieskou zonder dat hij wat aan heeft, vind ik veel zieliger. Dan maar een jasje aan

(en het is echt Rianneke, geen Rianne

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Rianneke_Dan wrote:

(en het is echt Rianneke, geen Rianne

Oke, excuses .

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Onze konijnen vinden de sneeuw wel geinig. Met name ons witte (ijs)konijn:

(afbeelding)

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Heb je hem nou ingegraven?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Haha die ogen hoe cool zo in de sneeuw.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Mooie foto zeg.

U-96

• 11875 messages
  • 2080 votes

Karel leert koken:

(afbeelding)

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Leuke foto's Pruim en U-96

U-96

• 11875 messages
  • 2080 votes

Thanks Rianneke

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Een hond (Drentse Patrijs) heb geen foto van d´r online staan maar deze lijkt sprekend op d´r.

(afbeelding)

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

. prachtig beest!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

U-96 wrote:

Karel leert koken:

(afbeelding)

(afbeelding)

Papegaaien zijn zooooo cool . Hoe is het met z'n vocabulaire? Rare zinnetjes of zo die hij weleens zegt?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

MoFeDu wrote:

Een hond (Drentse Patrijs) heb geen foto van d´r online staan maar deze lijkt sprekend op d´r.

(afbeelding)

Erg mooi beestje zeg.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Inderdaad een schattig hondje zeg, erg leuk!

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik kende iemand die ook zo een hond had en als hij op mijn schoot zat knauwde hij op mij been en dat vond ik altijd heel erg schattig .

U-96

• 11875 messages
  • 2080 votes

_Se7en_ wrote:

Papegaaien zijn zooooo cool . Hoe is het met z'n vocabulaire? Rare zinnetjes of zo die hij weleens zegt?

Papegaaien zijn erg cool inderdaad, maar ook verrekte slim. Die van ons is echt superintelligent. (wat wil je met zo'n baasje)

Hij kan eigenlijk alleen 'hallo' zeggen, maar dan zo schattig en stoer dat daar geen 1000 woorden tegenop kunnen.

Hij fluit ook dagelijks Happy Birthday to You. Ironisch gezien doet hij dat dan nooit op verjaardagen. Echt zo weird dat beest.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Mijn valkparkiet floot dat liedje ook altijd. Meestal maakte hij er een remix van of zo, dan klopte het voor geen meter meer.

Intelligent zijn ze zeker ja, iets te intelligent eigenlijk . Ik ben een beetje bang van papegaaien *schaam*.

U-96

• 11875 messages
  • 2080 votes

Parkieten zijn ook erg cool!

Papegaaien zijn groot en sterk, maar het verschilt bijvoorbeeld net als bij honden per papegaai hoe ze zijn. Mijne knauwt nooit zomaar en is erg tam. Bovendien houdt ie van donkerharige vrouwen, dus jou zou ie sowieso niks doen, haha.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

U-96 wrote:

Hij fluit ook dagelijks Happy Birthday to You. Ironisch gezien doet hij dat dan nooit op verjaardagen.

Zal je altijd zien

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.