- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Ook schattig die twee.
Ik vind het juist wél een leuke foto
(alleen wat groot)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Klopt, ik heb alle links die ik kreeg via Imageshack geprobeerd maar hij gaat steeds eerst op volledige grote laden, en dan springt 'ie naar het klein. Iemand een beter alternatief 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Je kan ze ook handig gebruiken als deurleggers tegen de tocht. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Je kunt bij imageshack aangeven op welke grootte je ze wil hebben, kies bijvoorbeeld de optie messageboards.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Edit: Top!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Weet ik, maar deed even een test voor de size. Heb 't in het oude bericht ge-edit nu.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
ik moest even googlen
maar bijna inderdaad
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
Van de week twee kleine opdondertjes uit het asiel gehaald. Broer en zus zijn 11 weken oud en doen alles, echt alles samen. Ze zijn nog naamloos overigens.
Zus:
Broer:
Broer en zus
:
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat een schattige foto's zeg, erg leuk! 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Broer: Tyler Durden
Zus : Marla Singer
Klaar! 
Echt schattig die jonge katjes. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ LZA: Leuke foto's, prachtige beestjes, en goede daad van jou 
(die rood-witte maakt wel emotie los bij mij. Lijkt namelijk sterk op mijn MacDimple, die ik nog altijd mis)
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Wat is er mis met de namen Broer en Zus?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Awwwwwwww cuuute!!!!!
Ik vind broer en zus ook leuke namen! 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Nou zeg! Ik zei dat alleen maar omdat LZA Fightclub op nummer 1 in zijn top 10 heeft staan. Maakt mij niet uit hoe hij ze noemt. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Toch ook een leuke suggestie hoor Wim (zeker met die uitleg erbij)
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
Nou zeg! Ik zei dat alleen maar omdat LZA Fightclub op nummer 1 in zijn top 10 heeft staan. Maakt mij niet uit hoe hij ze noemt.
Eén grote speelse fightclub wat hier de klok slaat momenteel
.
Broer en Zus als naam heb ik overwogen maar "Broer" bevalt me niet zo. Inmiddels is het zusje gebombardeerd tot Suus 
(die rood-witte maakt wel emotie los bij mij. Lijkt namelijk sterk op mijn MacDimple, die ik nog altijd mis)
Ik treur met je mee, wijlen 'Filip' blijft voor mij de leukste kater ooit. Mijn voorkeur ging dan ook uit naar een nieuwe rooie
.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ LZA:
Ach, dat spikkelneusje van Filip
En in die beschrijving die je van hem geeft herken ik exact mijn eigen MacDimple.
Hoe oud die ook was, altijd nog de baas over de honden.
En die pikten dat ook nog, waarschijnlijk louter uit verbazing over zoveel overmoed.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ Amity:
Bijna 'Jo en Suus' ,van het gelijknamige stripverhaal van tekenaar Hergé: 'Jo, Suus & Jokko, dat ik toevallig momenteel aan 't lezen ben.
Gekker moet 't niet worden 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
@ Reinoir:
Ja, katten en honden zijn gek op kaas.
Helaas is het slecht voor hen.
'Zelfbediening' (koelkast plunderen) is ook een specialiteit van katten 
Misschien wel handig voor de dierenliefhebbers hier om wat tips betreffende voeding te plaatsen.
Dat kan veel ellende besparen: http://www.hondenpage.com/hondenforum/36436/wat-je-je-hond-en-of-kat-niet-mag-geven!.php
(Waarschijnlijk weten de meesten dit sowieso al)
Ik zou daar toch niet te hard op vertrouwen.
Eieren zijn geen probleem, vanwege het spijsverteringsstelsel van honden en katten zijn ze niet gevoelig voor Salmonella e.d.
En geen vers vlees geven? Dit is nou juist het beste voedsel voor honden en katten. Er zitten geen onnodige kleurstoffen e.d. in, geen onnodige groente en granen (waar ze nierinsufficiëntie door kunnen ontwikkelen en wat enorm slecht is voor het gebit). En zeg nou zelf, wel eens een wolf erwtjes zien eten? Ook al hebben de honden van nu nog weinig te maken met de wolf, er is 1 ding dat nog hetzelfde gebleven is: de spijsvertering.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vannacht is mijn caviaatje Jessie overleden.
Ze is bijna 8 jaar geworden. Ze is gelukkig vredig ingeslapen, maar heeft daarvoor wel veel pijn gehad. Dierenarts heeft een blaassteen zo groot als een knikker uit haar gehaald, en toen zag hij ook nog dat ze een gezwel of tumor in haar bekje had, allemaal rotte of ingegroeide tandjes.. Dus hij had haar hele bekje ''opgeknapt'', tot bloedens toe (zo zielig!) en haar daarna een pijnstiller en antibiotica gegeven die we de afgelopen 3 dagen hebben toegediend, maar het heeft niet zo mogen zijn... 

Lizzie (eerder dit jaar overleden) en Jessie.

Nu hebben we alleen onze vrolijke, kleine kerel Charlie nog..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Echt sneu ja, vooral als mensen dan zeggen: ''Het is maar een cavia, die gooi je toch gewoon in de vuilnisbak of ergens in struiken als ie dood is?''
Daar kan ik zó boos om worden. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Daar kan ik zó boos om worden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat heeft dat er nou weer mee te maken soom? Die snap ik even niet goed. Is dat jouw manier van even tegen MovieMeter vertellen dat ik Rogier meet?
Heeft ook helemaal niks te maken met het dierentopic verder. Niet zoveel luisteren naar wat andere mensen zeggen.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Wat heeft dat er nou weer mee te maken soom? Die snap ik even niet goed. Is dat jouw manier van even tegen MovieMeter vertellen dat ik Rogier meet?
Heeft ook helemaal niks te maken met het dierentopic verder. Niet zoveel luisteren naar wat andere mensen zeggen.
.. Maar ja. Ik trok verkeerde conclusies. My bad. On topic.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik volg sinterklaas ook, en jeroen ook.. daar was blijkbaar ook al iets ''vreemds'' aan.
Maar laten we inderdaad maar even terug ontopic gaan.