- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Leuk Halcyon! Ik geef mijn huisdieren ook altijd namen die met films te maken hebben. Zo hebben we twee katten, de een heet Quentin (Tarantino) en die ander Beatrix Kiddo aka Trixie. Die laatste is ook echt een killer (heel wat kadootjes gehad deze zomer
).
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Als het een vrouwtje geweest was had je de poes Quinta (Tarantino) kunnen noemen Wim 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Off-topic berichten verwijderd.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Plaatjes doen 't niet Rico
Idd. Eerst wel, maar dan ineens zijn ze weg. Foto's volgen later.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ Reinoir:
En doet die naam recht aan het karakter? 
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Enigsinds, had laatst op een of andere manier de kaas weten te pakken uit de koelkast. In de ochtend zag ik een half opgegeten brok kaas op de grond liggen en de koelkast stond open. Maar voor de rest is het eigenlijk een super lieve rustige kater. 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Katten zijn zo heerlijk 
(Edit: O, niet om op te eten, om te knuffelen!)
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ Reinoir:
Ja, katten en honden zijn gek op kaas.
Helaas is het slecht voor hen.
'Zelfbediening' (koelkast plunderen) is ook een specialiteit van katten 
Misschien wel handig voor de dierenliefhebbers hier om wat tips betreffende voeding te plaatsen.
Dat kan veel ellende besparen: http://www.hondenpage.com/hondenforum/36436/wat-je-je-hond-en-of-kat-niet-mag-geven!.php
(Waarschijnlijk weten de meesten dit sowieso al)
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Als je katten alleen maar opvoed met kattenvoer, dan vragen ze ook niet naar andere dingen. Ons eten interesseert ze niet.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Dat is een goede raad, en de ideale situatie.
Maar niet iedereen heeft een kat vanaf de kitten leeftijd.
Haal je bijvoorbeeld een kat uit het dierenasiel, dan kun je er al bijna van op aan dat het een alles-eter is, en in de gaten gehouden moet worden.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik heb mijn poezen 1x een plakje rosbief gegeven en vanaf dat moment worden ze iedere keer compleet wild als ze alleen al het geluid van de verpakking horen. Ook hebben ze er geen moeite mee om deuren open te maken. Leuk, ik heb poezen en ze zijn slimmer dan de baas. Niet dat ik geen deuren kan opmaken, maar het gaat om het idee. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Huh? Dus ik moet de deurkruk gebruiken en de klink ofzo en dan? Duwen? Trekken? Snap er nix van! 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Onze kleine Sem met z'n mooie blauwe oogjes. 

Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dank je.
Hij is alleen wel een aandachtstrekkertje, hoor. Een echte Siamees. Lekker zeurderig miauwen, de hele tijd. Prachtbeestje.
Hij apporteert trouwens ook al. Komt zijn speeltje telkens terugbrengen, zodat ik het weer weg moet gooien.
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Dit is mijn nieuwe hond Doodles
Mijn eerste hond Teddy was in november al overleden op 16-jarige leeftijd. Had ik wel een (korte ) depressie aan overgehouden. Maar nu heb ik gelukkig weer een nieuwe 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Dit is mijn nieuwe hond Doodles
(afbeelding)
Mijn eerste hond Teddy was in november al overleden op 16-jarige leeftijd. Had ik wel een (korte ) depressie aan overgehouden. Maar nu heb ik gelukkig weer een nieuwe
Wat een knuffie!
Hopelijk mogen jullie minstens 16 jaar plezier van elkaar hebben.
Hoe oud is Doodles?
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Ik hoop dat je af en toe nog eens een plaatje van Doodles hier plaatst. 
Sinds mijn jonge jaren heb ik altijd al een zwak voor Cocker Spaniels gehad.
Heeft ongetwijfeld met mijn favoriete Disney film te maken, 'Lady and the Tramp'.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Mijn twee lieve kleine worstjes:

Liggen meestal op elkaar gestapeld op de bank, maar met dit warme weer is dat ook voor hun iets teveel van het goede. Niet echt een leuke foto dit, maargoed
.