- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Hmm, is dit niet gewoon een vorm van spammen?
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Mijn oom heeft zo'n hond! Niet zo groot maar het scheelt echt niet veel.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
In Overigen > Algemeen > Wie wil alsjeblieft op mijn hondje stemmen:
Ik wil mijn kanjer in de Royal Canin (dierenvoeding) kalender van volgend jaar.
Wie helpt mij mee stemmen.
klik hier en geef hem 10 sterren please !
Royal Canin - Kalender 2011 - royalcanin.nl
Thanks !!!
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76932 votes
Onze hond vandaag in moeten slapen, onze Micky werd 19 jaar en ons gezin is niet meer compleet......
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Dat is heel rot voor jullie, sterkte gewenst.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Sterkte Henk, ik weet hoe rot het is.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Damn, ontzettend veel sterkte! Weet helaas ook hoe het is...enige nadeel van zo'n extra familielid is het altijd te vroege overlijden. Maar 19 is wel een héle knappe leeftijd.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Sterkte Henk en familie! Negentien is een gezegende leeftijd voor een hond, maar ook een een flinke tijd om aan zo'n beest gehecht te raken. Het verlies voelt dan inderdaad als dat van een familielid.
-
- 23443 messages
- 76932 votes
Alle mensen bedankt voor hun feedback dat doet erg goed....
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Heel veel sterkte Henk, je hond moeten missen is echt heel zwaar
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Veel sterkte Henk, vreselijk gemis natuurlijk. Was Micky al langer ziek?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Inderdaad wel een hele mooie leeftijd voor een hond, en om dan afscheid te nemen is heel erg zwaar, heb het zelf ook meegemaakt en het missen daarna is verschrikkelijk. Maar hopelijk heeft het beestje een goed leven gehad, en rust het nu in vrede.
In ieder geval heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie!
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Heel veel sterkte!!! Zo voelde dat bij mij ook. Het gezin was niet meer compleet.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik heb het een keer meegemaakt met mijn poes, met d'r opgegroeid vanaf m'n 1e jaar. Was kapot toen zij 14 was en een spuitje moest.
Vanavond toevallig een nieuw poesje opgehaald. Een klein Siameesje van 12 weken. Die hing net al in de gordijnen. Goeiendag, hij rent alle kanten op. Nog nooit een Siamees gehad, dus dit ben ik niet gewend. Goed opvoeden maar.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sterkte stinissen! Zoiets doet pijn. Ik weet het nog van toen ik kind was en onze cavia die 7 jaar oud was dood zag gaan. Ik heb nooit een hond gehad maar ik denk dat het dan nog veel pijnlijker is. De film Marley & me toonde dat proces ook mooi.
-
- 23443 messages
- 76932 votes
Veel sterkte Henk, vreselijk gemis natuurlijk. Was Micky al langer ziek?
Mickey kreeg in 2004 suikerziekte en had last van de nieren hij zou toen maximaal nog 6 maanden bij ons zijn dmv speciaalvoer die 6 maanden werden 6 jaar maar de laatste maanden kon hij niet meer lopen dus ik deed alles voor hem , laten drinken, eten met hem plassen (vasthouden) etc maar nu was het niet meer te doen hij begon spontaan te gillen in de nacht en dan moest ik hem vasthouden ( verlatingsangst) en toen hebben we besloten hem in te laten slapen en daar komt nog bij dat toen we Mickey namen hem niemand wou hebben omdat hij een hartruis had en dan 19 jaar worden........... Ik kon met hem alles hij begreep ons echt waar als ik me wenkbrouwen bewoog wist meneer al dat hij drop kreeg en ja centedrop en dan eerst bij mezelf zachtmaken in de mond.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Kijk zo'n verhaal raakt me dan weer heel erg. Dat er gelukkig toch nog mensen zijn die zoveel voor een dier over hebben, en hem in huis nemen terwijl hij al ziek was. Doet me echt goed om te lezen Henk, en echt respect voor jou dat je zo voor dat beestje gezorgd hebt tot het einde!
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Het aangrijpende verhaal van stinissen zal elke dierenliefhebber wel raken denk ik. Ik durf me de dag dat mijn kat, inmiddels 13, aan haar einde komt niet voor te stellen. Ik vrees dat ik de tranenwaterval niet ga kunnen stoppen als het zover is. Best gek hoe mens en dier zo naar elkaar toe kunnen groeien.
Hier twee foto's van m'n beste vriend
.

Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Jeetje Henk, wat verdrietig, sterkte ermee!
Ik durf me de dag dat mijn kat, inmiddels 13, aan haar einde komt niet voor te stellen.]
Dat gevoel ken ik. Alleen die van mij is nog wat ouder en haar gezondheid gaat sinds kort achteruit, dus ik zal zo zachtjesaan wel moeten. Maar als het moment daar is kan je me wel opvegen ben ik bang 
Geweldig trouwens zoals 'ie daar in je armen hangt Halcyon, haha 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mooie kat Halcyon! Hoe heet 'ie?
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Het aangrijpende verhaal van stinissen zal elke dierenliefhebber wel raken denk ik. Ik durf me de dag dat mijn kat, inmiddels 13, aan haar einde komt niet voor te stellen. Ik vrees dat ik de tranenwaterval niet ga kunnen stoppen als het zover is. Best gek hoe mens en dier zo naar elkaar toe kunnen groeien.
Hier twee foto's van m'n beste vriend
.
(afbeelding)
(afbeelding)
Prachtig. 
En het wederzijdse vertrouwen is duidelijk zichtbaar, getuige de manier waarop de kat zich vast laat houden.
Een van mijn eigen katten was ook mijn beste vriend, en ik kon er vanalles mee.
Die liet van niemand anders iets toe.
Maar zó vasthouden als jij op die foto doet zou een in rood gekraste 'landkaart' op mijn huid betekenen (niet de enige, haha)
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
@ Norma: Hopelijk trekt ie het nog een tijdje en beleef je er nog vele leuke momenten mee.
@ Kappeuter: Grappig dat je dat vraagt. Haar naam is Motman, genaamd naar de film met Richard Gere. Een compleet geflipte naam voor een kat, ik weet het. Het is begonnen als een grap (omdat ze graag achter motten aanloopt), maar ondertussen is de naam wel blijven hangen
.
@ Brix: Ja, ze vertrouwt me 100%. Alleen als het dondert en bliksemt, dan kan ik ze niet vastpakken.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Haha, bijzondere en leuke naam zeg, en uniek ook lijkt mij.
Maar als hij gestresst raakt door onweer zal dat denkelijk ook wel zo zijn wanneer er vuurwerk wordt afgestoken?
Daar hebben veel dieren last van.
Alleen één maffe kat die ik ooit gehad heb niet.
Die ging met zijn neus tegen het raam naar buiten zitten kijken wanneer nieuwjaars-vuurwerk werd afgestoken.