• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.079 votes
Profile

Het school en studie topic

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

AJa de sint komt. Maar aangezien ik geen jonger broertje heb die nog rotsvast in de goede man gelooft, vrees ik dat de buit niet vet zal zijn dit jaar. Waarschijnlijk wel een aantal chocolade ventjes en zo, maar pakjes...

En aangezien we maandag examen latijn hebben zal ik er toch niet zoveel van kunnen genieten.

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Vandaag mijn eerste examen gehad. Ik denk goed.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11883 votes

Ik heb vandaag ook mijn rapport gekregen, over de cijfers kan ik maar beter geen uitspraak doen, dan hoef ik mezelf ook niet te schamen

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5746 votes

Lui wrote:

Ik heb vandaag ook mijn rapport gekregen, over de cijfers kan ik maar beter geen uitspraak doen, dan hoef ik mezelf ook niet te schamen

Eindelijk nog iemand die niet belachelijk hoge cijfers haalt Ik voelde me al wereldvreemd.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11883 votes

Noem het maar extreem lage cijfers

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

vandaag al uw rapport gekregen? Wanneer begin je dan met de examens?

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

zojoust mijn rapport gekrgen. 49.2 %

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Staat dat gelijk aan een 4.9?

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

op 10 wel ja.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Oe... dat is echt... weinig...

Ik neem aan dat dat een gemiddeld cijfer is?

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

ja. het klasgemiddelde is 57.6

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Da's niet best.

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

In onze klas is het klasgemiddelde 8.5 ofzo.

Voor bijna idereen is leren = leven in mijn klas.

Echt verschrikkelijk.

Ik ben dan één van de enigste met een 7. Dan hebben ze allemaal enorm veel medeleven met mij, want MAAR een 7! ai

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Haha, ik heb ook die pech zer, de meesten in mijn klas leren ook heel veel denk ik!

Maar een 7 is goed!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Het klasgemiddelde bij ons was 58 en als je dan eens een goed rapport hebt dan wordt dat door de rest van de klas weggewuifd omdat je toch al bent blijven zitten..

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Waar natuurlijk ook een beetje waarheid in zit.

Ik kan het weten, ben ook al een keer blijven zitten, helaas.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Lad wrote:

Ik kan het weten, ben ook al een keer blijven zitten, helaas.

ik ook.

plorp

• 112 messages
  • 0 votes

Tja, ik zit nie meer op school. Ben geschorst vanwege dat ik een rotje in de klas afstook. Daarvoor ook al omdat ik wiet rookte met me matties. Maarja, wat moet je ook met die school? Vrijheid blijheid. En breng ook de meeste tijd in de kroeg door met me andere geschorste matties. Zalig tog? haha

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Sorry, maar je bent echt te beklagen. Op langere termijn dan toch.

plorp

• 112 messages
  • 0 votes

haalde jij nooit kattekwaad uit speedy?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

plorp wrote:

haalde jij nooit kattekwaad uit speedy?

Dagelijks. Maar dan wel echt Kattekwaad met een grote K. Maar nooit geschorst, of wiet gebruikt.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

plorp wrote:

Tja, ik zit nie meer op school. Ben geschorst vanwege dat ik een rotje in de klas afstook. Daarvoor ook al omdat ik wiet rookte met me matties. Maarja, wat moet je ook met die school? Vrijheid blijheid. En breng ook de meeste tijd in de kroeg door met me andere geschorste matties. Zalig tog? haha

Doe je goed!

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11883 votes

plorp wrote:

Daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk, school is saai, maar toch wel belangrijk (nu kom ik misschien over alsof ik graag naar school ga, wat niet zo is) Ik ben ook niet de braafste, maar ik zorg wel dat ik niet van school afgetrapt wordt Dat soort dingen kun je toch ook buiten schooltijd doen?

plorp

• 112 messages
  • 0 votes

Sinterklaas: (ben je er nog? ik dacht al dat je naar spanje ging)

nee hoor want ik werk nu nog als stratemaker en dat verdiend goed. hahahaha waar had ik die school nou voor nodig.

Quentin

• 10202 messages
  • 8552 votes

Je hebt sowieso nog twee jaar leerplicht, dus je moet nog.

plorp

• 112 messages
  • 0 votes

poepen moet.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Maar hopen dat je ook niet bij de stratenmakers gaat blowen of vuurwerk af gaat steken.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Lui wrote:

(quote)

Daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk, school is saai, maar toch wel belangrijk (nu kom ik misschien over alsof ik graag naar school ga, wat niet zo is) Ik ben ook niet de braafste, maar ik zorg wel dat ik niet van school afgetrapt wordt Dat soort dingen kun je toch ook buiten schooltijd doen?

ik ben het eens met Lui. Zonder je school af te maken zul je niet ver komen in het leven. Tegenwoordig heb je voor alles al een diploma nodig. Dus als ik jou was plorp zou ik gewoon op de tanden bijten en na het school het crapuul gaan uithangen. En ik spreek uit ervaring

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

plorp wrote:

Toen ik dit las begon ik hardop te lachen! Erg grappig. Je hebt er geen spijt van dus beklaag ik je zeker niet. Maar hopen dat het zo blijft, ken veel mensen die zich 30 jaar na datum nog beklagen omdat ze in hun schooltijd hun best niet gedan hebben. Maar straatmakers moet je ook hebben en als je dat leuker vindt dan school kan je dat beter doen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Nu je rug nog overtuigen dat hij bijdragen wilt aan een lange carrière als stratenmaker.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.