• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.253 votes
Profile

Welke film zou je willen meemaken?

agent smith

• 301 messages
  • 121 votes

agent smith schreef:

(quote)

Leer is typen zeg!

Ik krijg er pijn van me ogen van...

ohw...haha ik zeg niks meer

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Valt me op dat niemand Cube noemt. Heeft niemand vertrouwen in zichzelf?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Nou dank je feestelijk! Tegen je wil in een claustrofobische plaats opgesloten worden met een stel andere mensen en dan maar niet in een of andere gruwelijke val trappen. Nee dat maak ik toch liever niet mee.

Is er trouwens geen romantische komedie met Kirsten Dunst, die zou ik wel mee willen maken . Als de mannelijke hoofdrol natuurlijk.

bohica

• 254 messages
  • 307 votes

x-men, als wolverine, iemand een grote bek tegen me???? SNIKT!!! (geluid uit de comic, als zijn klauwen tevoorschijn komen)

Devastation HCT

• 405 messages
  • 1414 votes

Cube wil ik nooooooit meemaken. Maar ik zou wel Van Wilders party mee willen maken. Oké, het is een slechte film, maar zo de man rondhangen in een highschool lijkt wel flex.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Around the World in Eighty Days (1956)

eerdekes

• 1529 messages
  • 587 votes

Wat zou ik het toch graag meemaken..

Ik, clint eastwood en lee van cleef ..

In 1 grote cirkel ..

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Groundhog Day!!!!!!!!

Wha dat lijkt mij echt bizar.

Devastation HCT

• 405 messages
  • 1414 votes

@ Rujar: idd, geweldig, elke dag opnieuw meemaken:P.

Edward Scissorhands lijkt me ook een leuke om mee te maken. Of een andere typische Burton-film

donnie B.

• 632 messages
  • 0 votes

Clarence (Christian Slater) inTrue Romance, wat een story om te beleven.... man o man,... is het risico waard!!!!!!!!!!!!1

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

The Dude in THe Big Lebowski, de hele dag lekker niks doen, een beetje white russians zuipen, hier en daar een blowtje tussen de kiezen, beetje bowlen en natuurlijk een discussie met Walter op zijn tijd. Het enige nadeel is natuurlijk dat je tapijt naar de pis ruikt en er hier daar wat beesten in je badkuip terecht komen .

film obsession

• 42 messages
  • 0 votes

ik zou zoiets als mel gibson willen meemaken in what women want......jullie chics geven nooit toe wat jullie willen......vrouwen houden net zoveel van sex als mannen...alleen komen daar meestal niet zo openlijk voor uit.ze willen mysterieus blijven ...hoewel wij mannen het niet kunnen helpen de hormen hebben een te sterke invloed we moeten het gewoon kwijt (laatst een marokkaanse vriend van mij tegen een voorbijgangster: ''he lekkere blondje mag ik je tieten likken?????)

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

film obsession wrote:

vrouwen houden net zoveel van sex als mannen...alleen komen daar meestal niet zo openlijk voor uit.ze willen mysterieus blijven ...

Fout. Vrouwen houden meer van geld dan van sex......

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

film obsession wrote:

ik zou zoiets als mel gibson willen meemaken in what women want......jullie chics geven nooit toe wat jullie willen......vrouwen houden net zoveel van sex als mannen...alleen komen daar meestal niet zo openlijk voor uit.ze willen mysterieus blijven ...hoewel wij mannen het niet kunnen helpen de hormen hebben een te sterke invloed we moeten het gewoon kwijt (laatst een marokkaanse vriend van mij tegen een voorbijgangster: ''he lekkere blondje mag ik je tieten likken?????)

jaaaaaaa!

die vriend van jou begrijpt he-le-maal hoe het moet...NOT!

net als jij, met zo'n attitude blijf je een loser

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Ik stel voor dat beide heren volgende keer wat meer aandacht schenken bij het kiezen van een vriendin. Niet alles op twee benen komt in aanmerking

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Rujar wrote:

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

SelmaDuim schreef:

(quote)

Ik weet het en ik bedoel het echt serieus.

Ik maak het vaak genoeg mee en dat is wat ik zie.... het is meer regel dan uitzondering.

Als man moet je wel geld hebben anders willen vrouwen niks van je (of anders minder snel)

Maar met deze reactie denk ik dat het niet voor jou geldt.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

dan heb je ook maar oppervlakkige mensen in je omgeving, ik ken niet eens mensen die zo denken, en idd, ik heb wat meer inhoud dat dat

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Rujar schreef:

(quote)

Ben jij de nieuwe Tony Montana ofzo?

cr_ix

• 285 messages
  • 0 votes

Meemaken? Pff... lijkt me mooi om Seth te zijn uit City Of Angels . De zoete pijn van het verlies...

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

herman78 schreef:

(quote)

Ben jij de nieuwe Tony Montana ofzo?

Hehe ik moest het ff terugvinden, maar hebben:

In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Ik moest erover nadenken, maar dan zou ik wel de Matrix 1 willen meemaken. Even een verandering aan het vervolg daarop: Er komt gelijk vrede en ik blijf de ware en in leven. Lijkt me fijn.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Big Fish, American Beauty

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

IK kan origineel zijn en een film noemen die al eerder is genoemd, of nog origineler en een film noemen die nog niet eerder is genoemd.

Weet je wat, ik ga voor het meest originele !!

Als kind moet het geweldig zijn eens als volwassene te worden beschouwd, je kijkt dan namelijk nog tegen alles op. Zelf weten hoe laat je op bed gaat, ... enz.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Hackers, Dazed and Confused, The Goonies...

Er zijn er uiteindelijk zoveel, maar deze komen als eerste in me op.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Das Boot.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

U-96 is definitief doorgeslagen in zijn Das Boot obsessie.

Niet elk topic waar je een favoriet moet noemen, hoeft Das Boot te zijn.

Lijkt me echt een pretje Das Boot beleven. Zelfs een nogal misplaatste opmerking, eigenlijk.

Mojo Pin

• 291 messages
  • 0 votes

Ik zou graag een keer Pennywise uit IT willen zijn, lekker ballonnen laten ontploffen en kinderen bang maken

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Lijkt me echt ontzettend vet om 'Scream' of 'I Know What You Did Last Summer' mee te maken. Natuurlijk niet met mensen waarvan je houd, maar gewoon, een moordenaar te slim af zijn en echt een keer goed van je af slaan. Dit wil niet zeggen dat ik dit in het échte leven ook wil meemaken

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Jurassic Park!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.