- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke film zou je willen meemaken?
Welke film zou je willen meemaken?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Groundhog Day heeft een verhaal dat ik dolgraag zou meemaken.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ja, Groundhog Day,
maar..... dan iedere ochtend opnieuw wakker worden met Inge de Bruijn, Famke Janssen of Kristanna Loken bij je in bed (of met alle drie tegelijk, ik ben niet zo kieskeurig)!
En dat keer op keer, iedere ochtend weer..... Jaaaaa, dat zie ik wel zitten. 
DonViseroo
-
- 127 messages
- 0 votes
The Crow: Eric Draven
Oke de man is dood
, maar vind het een ongelofelijk personage
jezelf laten neerschieten en niets voelen, vechten tegen het kwade en dan de magische zin zeggen: 30 hours of pain, all at once all for you
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Ik zou willen dat ik Vianne was in Chocolat, omdat ik 'n zwak heb voor chocolade, magie en Johnny Depp 
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Of michael douglas in basic instinct of
matt damon in wild things
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
The Terminator. Arnold Is echt Wreed!
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Saving ryan's privates
, komt die grap ook niet voor in de Lama's?
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Kijk nooit lama's maar die film bestaat echt... 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
brewster's millions maar val volgens mij nu in de herhaling.
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Ik zou weleens een horrorfilm willen maken die is als Rob Zombie ft Clive Barker ft Romero ft Lynch ft Schnaas met wat grindhouse-elementen ( bijv. WIP-films, Troma ,enz....) en hommages aan de oude Italiaanse horror ( Fulci en Deodato ), Tarantino, Miike en Eli Roth ! Kortom een film waarbij de Mpaa met tranen in hun ogen zal zitten om ze zelfs nog een NC-17 rating te geven.
En niet te vergeten een lawine aan compleet over the top-gore en bizarre smeerlapperij om Braindead jaloers te maken.
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
ow verkeerd topic ?
ik zou weleens enige films met briana banks of jada fire willen meemaken
mmmm....
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Spirited Away! Dan zou ik een cool geanimeerd figuur zijn in een prachtige wereld 
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Ik zou Seven willen meemaken.
En ook een verhaal gelijk fargo.
Als horror zou ik graag the haunting willen meemaken.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Horror wil je niet meemaken denk ik.
Ik zou trouwens ook wel een leuke komedie mee willen maken denk ik, veel lachen om domme situaties.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Goodfellas natuurlijk!!
En dan als vriend/maat van Joe Pesci en Ray Liotta.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Een over de top actie film (Die Hard, Transporter etc.) net als in Last Action Hero jeugd sentimenten
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Helemaal mee eens. Dat lijkt me echt grappig tijdens die restaurant-scene met dat verhaal van Joe Pesci en daarna de fles op die kop haha. Ja dan lig ik ook dubbel.
Verder zou ik wel in LOTR willen leven, maar dan gewoon relaxed beetje vissen, beetje eigen bier brouwen, beetje roken en figuurtjes uitblazen en als ik actie wil ga ik me aansluiten en worden het gewoon 10 metgezellen ipv 9. Wat voor wezen ik dan ben poeh. Ik wil in ieder geval goed pijl en boog schieten en anders geven ze me ook maar zo'n bijl.
In Heat 1 van de maten van Robert de Niro zijn. Liefst zo'n regelaar zoals in de film.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Che Part One & Two, als lid van de revolutionairen.
En als partner van Samuel L. Jackson in Pulp Fiction.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
een dragonball z film en dan ikzelf als super saiyan 
of gewoon Good Luck Chuck honderden mooie dames en dan uiteindelijk nog jessica alba aan me zij kan mijn leven niet meer stuk (A)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Horror film ( Hellraiser ) zoon van pinhead 
Misdaad film (scarface ) redder van Tony montana 
barns
-
- 478 messages
- 775 votes
Spirited Away! Dan zou ik een cool geanimeerd figuur zijn in een prachtige wereld
Hehe, maar dan zou ik wel het vader figuur willen zijn, of in ieder geval meemaken wat de vader meemaakt 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Reservoir Dogs. 'TunTunTun looking back for a little green bag' en dan zo heel stoer lopen op dat liedje.
barns
-
- 478 messages
- 775 votes
Oja niet te vergeten, het zou fantastisch zijn om Alvin te zijn in "the straight story" ..