- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke film zou je willen meemaken?
Welke film zou je willen meemaken?
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Uiteraard in Amelie en je mag raden als wie....
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Uiteraard in Amelie en je mag raden als wie....
Als Collignon 'face de fion'? 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Dat verschilt per persoon.
nee, dat hebben wij als maatschappij bepaalt die gebaseert is op rationaliteit en niet op wraakgevoelens geuit in een film. Als je werkelijk denkt dat een dergelijke aanpak ook een oplossing zou kunnen vormen dan schort er inderdaad flink wat aan je realiteitszin en zou ik me eens proberen iets breder te orïenteren in deze maatschappij.
Wellicht wat verdiepen in de zaken die spelen.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Highlander.
Honderden jaren leven. Maar dan niet als zodanig eruit gaan zien.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
je vergeet nog: "en om de haverklapt met een ontzettend stoer zwaard om me heen slaan" 
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Op nummer 1 natuurlijk : "indie" in al zijn films , DE ultieme held... 2) " bond "in de al wat betere bondfilm
3) Crowe in gladiator 4)bruce in die hard 5) Cage in city of angels 5) batman 6) zorro in the mask of zorro ( met natuurlijk catherina zetta jones ) 7) spiderman ( dat vliegen van de ene naar de andere wolkenkrabber .. whow) ... mijn lijst wordt best lang , hier stop ik even
erg leuk ( en fantasierijk) topic dit ...
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Er zullen nog wel meer films zijn die ik graag zou willen meemaken, maar Marty in Back To The Future scoort alvast hoog. Door je eigen stad lopen, maar dan vijftig of honderd jaar geleden, lijkt me echt geweldig.
En Peter Gibbons in Office Space, natuurlijk!
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
En Peter Gibbons in Office Space, natuurlijk!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
...Marty in Back To The Future scoort alvast hoog. Door je eigen stad lopen, maar dan vijftig of honderd jaar geleden, lijkt me echt geweldig.
Eens, lijkt me ook wel zeer geestig.
Dumb and Dumber lijkt me overigens ook wel wat.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
- Als gremlin en dan in een zwembad springen
- Als jezus in the passion of the christ
nee hoor (misschien heb ik mensen beledigd, bij voorbaat mijn excuses, kon het niet laten, te gemakkelijk)
- als die kerel in the never ending story (hoe heet hij ook alweer, iets van mathew)
- als the Mask
- In Big Fish
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
- als die kerel in the never ending story (hoe heet hij ook alweer, iets van mathew)
Bastian.
Mister_Pink
-
- 632 messages
- 0 votes
Monco in de Dollars trilogie!
Eenzaam op je paard door het wilde westen toeren. Onderweg maak je een hoop avonturen mee. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Kevin uit Home Alone!
Op geheel eigen wijze inbrekers uit je huis proberen te houden. Helaas zijn inbrekers niet altijd zo dom als in de film.
Mister_Pink
-
- 632 messages
- 0 votes
En als ze wel zo dom waren, werd ik inbreker. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
In Jurassic Park als de Tyrannosaurus. Lekker een beetje rondlopen en wat schreeuwen, heerlijk
.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Brewster's Millions: Geld met bakken over de balk gooien... Ik wil dat best even proberen 
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Starsky & Hutch (2003). Ik zou wel op de plek van Hutch willen zitten als hij met Carmen Electra en die andere geile babe op de bank zit te vozen. En dan "all the way"..........maar wel zonder camera's a.u.b.
Hé, dat rijmt, haha
agent smith
-
- 301 messages
- 121 votes
spider-man, en dan spider-man zelf natuurlijk, lekker vrij door de straten van new-york vliegen en ff uit rusten op het puntje van het chrysler building....
Londerzelenaar
-
- 14 messages
- 101 votes
als neo in the matrix, lekker goe op muurkes lope en wa int rond vliege en onverslaagbaar zen
eerdekes
-
- 1529 messages
- 587 votes
Will Smitch ( independence day )
Eventjes chillen 
Tich
-
- 130 messages
- 176 votes
Boondock Saints... alle lowlifes in de stad afschieten en er nog credit voor krijgen ook!
Of Fear and Loathing 
agent smith
-
- 301 messages
- 121 votes
als neo in the matrix, lekker goe op muurkes lope en wa int rond vliege en onverslaagbaar zen
Leer is typen zeg!
Ik krijg er pijn van me ogen van...
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Ik zou als Seth Gecko heel From Dusk Till Dawn willen meemaken.
Verder natuurlijk Gordon Gekko in Wall Street.
En niet te vergeten, Nick Curran in Basic Intinct. 
Devastation HCT
-
- 405 messages
- 1414 votes
Once upon a time in the West, Star Wars, A Clockwork Orange, Donnie Darko, 2001 a space Odyssey,
Memento, The Usual Suspects, The Godfather en Goodfellas. En in al die films de hoofdrolspeler.