- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke film zou je willen meemaken?
Welke film zou je willen meemaken?
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
daarin is ze wel heeeeeel erg lekker (dat jurkje -> jummie), maar ik denk dat ik liever niet in deze film mee zou doen. 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ik zou wel de buurjongen van Kevin Spacey in American Beauty willen zijn. En natuurlijk de twee Lord of the Rings films en ik zou graag een rol willen spelen in The Shawshank Redemption.
Maar het allerliefst kruip ik in het pak van Shrek!! 
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
- Kevin Spacey in Seven.
- Abagnale in Catch me if you can (alhoewel hij ook een beetje zielig is).
- Donnie Darko.
- Hannibal in Silence of the Lambs.
- Verbal Kint in The Usual Suspects.
- Frodo in LotR.
- Vincent Vega in Pulp Fiction.
Het lijkt mij prachtig om te ervaren hoe het is om in hun wereldje te leven. Er zijn er nog ontelbaar meer, maar dit schiet me zom te binnen
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
- Donnie Darko
- X2
- Scream(zolang ik maar in de seqeul zit
)
- American Beauty
- Ocean's Eleven
- The Matrix
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Waarom willen veel mensen Donnie Darko zijn? Het lijkt me helemaal niet fijn om hem te zijn...
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ik hoef hem niet persé te zijn als ik hem maar wel goed gekent heb.Éen van die vrienden bijvoorbeeld. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
- Back to the future standaard 
- Lawrence of Arabia
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Je kan in elke kwaliteitfilm naar keuze zitten en jij kiest een sequel op Scream? 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Erg leuk om mee te maken dat Scream. Je vrienden worden een voor een op gruwelijke wijze vermoord. Ja, wil ik ook! 
Nee, ik heb liever Before Sunrise ofzo, of iets als Groundhog Day of een film waarin je in de tijd kunt reizen, iets met een gelukkige liefde of een andere film met een enorm happy end.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Op nummer 1 zonder enige twijfel Paul Kersey in Death Wish. Op nummer 2 Das Boot, klinkt misschien dom, maar laten we de Tweede Wereldoorlog dan buiten beschouwing houden.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Een Friday the 13th film lijkt me wel wat.
Gezellig een feest bouwen met een groep aangeschoten jongeren in een afgelegen blokhut in de bossen, terwijl het buiten flink stormt en de electriciteit het heeft begeven, en dan ongestoord fozen met een mooie schaarsgeklede en tevens flink aangeschoten jongedame (of meerdere) en alles doen wat God verboden heeft, om daarna bruut te worden afgeslacht door een gemaskerde gek, die twee koppen groter is en een flinke, roestige machete bij zich draagt.
Lijkt me heerlijk. 
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Op nummer 1 zonder enige twijfel Paul Kersey in Death Wish.
Pfff, dat lijkt me een rotleven, zowat iedereen waar die man om geeft wordt vermoord.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
of iets als Groundhog Day of een film waarin je in de tijd kunt reizen
.
Op nummer 1 zonder enige twijfel Paul Kersey in Death Wish.
Op nummer 2 Das Boot, klinkt misschien dom, maar laten we de Tweede Wereldoorlog dan buiten beschouwing houden.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Pfff, dat lijkt me een rotleven, zowat iedereen waar die man om geeft wordt vermoord.
Mee eens. Maar hij kan wel zijn wraaklusten botvieren, en hij krijgt daar respekt voor. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Inderdaad, laten we maar net doen of dat nooit heeft plaatsgevonden.
Zo bedoel ik het niet. Dat ik Das Boot neem als voorbeeld, kom ik misschien over als: 'Jeeeeuuuhhh oorlog!! Stoer zeg!!'. Daarom zei ik dat we WOII buiten beschouwing moeten houden in dit geval. Just the submarine and her crew. Begrijp je ?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Zeg dan dat je een voorlichtingsfilm van de marine zelf wil beleven ofzo
. De oorlog is namelijk nogal een belangrijk onderdeel in Das Boot. Das hetzelfde als ik zeg dat ik Eraserhead wel wil beleven, omdat ik potloden tof vind (vind ik niet hoor
).
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
The Langoliers.. Met een groepje aardige mensen in een rare situatie zitten, en dat met samenwerking oplossen. Leuk.
Labyrinth.. Ook zoiets. Leuk.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Mee eens. Maar hij kan wel zijn wraaklusten botvieren, en hij krijgt daar respekt voor. 
Respect ???
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Respect ???
Ja, in de film wel. Helaas.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Amelie...wil ik best wat foto's in een boekje plakken 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ja, in de film wel. Helaas.
Begrijpelijk. De politie doet niet veel tegen straatcriminelen (in de film), en burgers voelen zich onveilig. Begrijpelijk dat ze dan iemand respekteren die er wél wat aan doet. Dat zou ik in dit geval ook doen.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Discussie is eerder gevoerd, maar dit is natuurlijk nooit begrijpelijk.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik zou wel Ocean's Eleven willen meemaken. Lijkt me wel stoer om zo'n enorme kraak te zetten. (En er dan vandoor gaan met een paar miljoen
)